Lipsyncen en hij is daar echt goed in ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en Gerard is weer bezig met de Ekdom Sing-along.
Aha, vandaar die lach van Gielquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
LOL, deze plaat is aangevraagd door Tijs van Liemt uit Haarlem, werkzaam als muziekredacteur bij 3FM.
Hij staat bij mij gedeeld eerste met Veenstra Veenstraquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
Vinden jullie Ekdom ook de beste 3FM dj?
Absoluutquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb ook wel zin in MARSquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:48 schreef DrowningMan het volgende:
Ze was bij de headines vorig jaar anders niet beter hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Die Annemiek had ik trouwens wel beter verwacht, ik zit me een beetje aan haar te ergeren
Ik vind haar alleen maar leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef DrowningMan het volgende:
Die Annemiek had ik trouwens wel beter verwacht, ik zit me een beetje aan haar te ergeren
Alleen de handjongeren....quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
"alleen de kinderen met 100 euro en meer"
brugklasser dus, daarna zeg je geen kinderen meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |