Samen vluchten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou naar Afrika vluchten als dit voor me gezongen wordt.
Kans is klein, denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
Als je een verzoekje doet wat niet in de database staat. Wordt het dan wel gedraait?
Kort maar krachtig: neen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
Als je een verzoekje doet wat niet in de database staat. Wordt het dan wel gedraait?
Drommelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:10 schreef Cee het volgende:
Zoals De Baron tegen B1 en B2 zou zeggen:
Trommels, trommels, trommels.
Als je een mooi bedragje ervoor over hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
Kan nog minstens één letter korter hoorquote:
Nou meer dan 2 tientjes gaat het niet worden, zal wel niet genoeg zijn vrees ik...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Als je een mooi bedragje ervoor over hebt
nee dat deed me denken aan een kerstfilm maar was vergeten welkequote:
Die moeten ze ook niet in de vrieskou zetten... klappertanden én stotteren... dat wordt bloed vergietenquote:
Even je twitter teruggelurktquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ben een paar keer duidelijk tegen haar geweest @ twitter
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even je twitter teruggelurkt
denk dat de DJ's ook nog wel wat van hun eigen collectie mee hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef VanderMeulen het volgende:
Even een vraagje heh,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |