Ik kon vorige keer niets via mobiel openen... En ik kan wel gewoon PM-enquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kan iemand in de 2e post even de op doen? Zit mobiel de boel dicht te gooien. Dank u!
Van harte dan. Ik weet alleen die mobiele pm site niet. iPhone doet wel forum op mobiele stand, maar frontpage niet. Daar kan ik dan wel lezen, maar omdat het een rt editor is niet schrijven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kon vorige keer niets via mobiel openen... En ik kan wel gewoon PM-en
Je gaat toch oook niet voor het eten naar de Efteling? vieze smerige friet enzo...quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ach was er vorige week op uitnodiging van het werk van mijn vriendin. Was toch wel weer leuk. Alleen het eten was echt dramatisch slecht.
Vliegende Hollander daarentegen was wel top!
Haha dan wel ja....quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee maar als het in het arrangement zit en je weet hoeveel het kost dan mag je toch wel wat kwaliteit verwachten.
Thanks Rachel voor de link!
1 voor de baasquote:
Denk het :-) misschien heb je over een uur een chopper hangenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
LOL
ik doe hier screens omhoog, kijk naar de rij hierachter: alle daken vol met sneeuw .... op 1 nasubtropische zolder ???
dan hebben we uurtje later politiequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk het :-) misschien heb je over een uur een chopper hangen
Het is verschrikkelijk koud! Verwarming hier werkt nog steeds niet.. Zeg dat ze moet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere het is koud! Heb hier een teckel met een bevroren buik van het door de sneeuw sprinten! Maar ze wil niet naar binnen!
Niet zeuren over de kou jij!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef styliste het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk koud! Verwarming hier werkt nog steeds niet.. Zeg dat ze moet!
Klopt. Nog steeds. Maar dan wel buiten. En dan WARM naar binnen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet zeuren over de kou jij!Jij was een van de grootste voorstanders van sneeuw weet je nog
![]()
25 graden het gehele jaar door, met om de 3 dagen, snachts hele nacht regen, ik ben voorstander!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef styliste het volgende:
[..]
Klopt. Nog steeds. Maar dan wel buiten. En dan WARM naar binnen...
Gelukkig heeft hij dat nog nooit eerder gedaan....quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:21 schreef styliste het volgende:
Ik zit 8fm te luisteren en kom er nu achter dat marco borsato een liedje vrijwel letterlijk vanuit het engels naar het nederlands heeft vertaald... Is dat even een afknapper..
Ik kwam er langs, en ik moet toch eten....quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom ga je dan ook op zaterdag met de auto naar de AHXL? Morgen zijn ze ook open en dan is het gewoonlijk een stuk rustiger...
Brood met rookworstquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:27 schreef Stuurloos het volgende:
Zoooooh! Weer lekker thuis.. en koud dat het hier is. Kachel pas net aan, dus duurt nog wel even voordat het hier weer op temperatuur is.
Boodschappen doen op zaterdag bij AH XL![]()
Daarom blijf ik vandaag binnen en combineer ik maar wat bijna over datum is en in huis, vandaag dus brood met rookworst
Ja Euroshopper afbakbroodjes en een magere rookworst AH huismerk, kopje soep erbij en heb weer gegeten straksquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Brood met rookworstBroodje Unox
![]()
Nu honger krijgen
Zeker een dieselquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
Zo even auto van pa warm gereden
Wel mooie gezichten, wit uitslaande snelwegen, besneeuwde bossen
Waarom rij je de auto van je pa warm?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
Zo even auto van pa warm gereden
Wel mooie gezichten, wit uitslaande snelwegen, besneeuwde bossen
Mosterdsaus erbijquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja Euroshopper afbakbroodjes en een magere rookworst AH huismerk, kopje soep erbij en heb weer gegeten straks
Beetje op de lijn letten he, vind die gewone worsten altijd zo vet. Heb geen mosterdsaus, wel mosterd, dus dat komt wel goed. Kaiserbroodjes ook niet, had ik ze gister maar mee moeten nemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mosterdsaus erbijAlleen zou ik gaan voor kaiserbroodjes met Unoxworsten
Wat nou mager
Ach ja, het kan niet altijd feest zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Beetje op de lijn letten he, vind die gewone worsten altijd zo vet. Heb geen mosterdsaus, wel mosterd, dus dat komt wel goed. Kaiserbroodjes ook niet, had ik ze gister maar mee moeten nemen
Ow, dat komt wel goed. Zo maar eens een kopje soep makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach ja, het kan niet altijd feest zijnJe hebt ook wel wat vet nodig met deze dagen, je moet jezelf geod beschermen!
Soep, goed planquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ow, dat komt wel goed. Zo maar eens een kopje soep maken
Ik ben straks veroordeeld tot een maaltijdsalade, maar ik denk er sterk over om een pizza te laten bezorgen op mijn werkquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ow, dat komt wel goed. Zo maar eens een kopje soep maken
Pizza's vanaf waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben straks veroordeeld tot een maaltijdsalade, maar ik denk er sterk over om een pizza te laten bezorgen op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |