Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die is te laatquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
wok!
whehehequote:
jaah, zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
sorry trouwens dat ik hem sloot
hij staat er al lang hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
De OP duurt bij jou ook lang he..
laters kerelquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga eens op pad. Tot later
Trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga vandaag maar eens vroeg naar mijn bedje![]()
laters
Nee, ik zit gewoon voor m'n lol in de treinquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef friemelaar het volgende:
Ben je machinist of conducteur ofzo ???
Flesquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon voor m'n lol in de trein![]()
Goeiemorgen allemaal
Waarschijnlijk bevroren als je hem buiten hebt gehangenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
eens ff kijken hoe het met de was is, best koud buiten trouwens
die gaat niet naar buiten, totaal zinloos in de winter komt er geen zonnestraaltje in de tuin, de zolder niet geisoleerd dus minstens net zo koud als buiten en de woonkamer wil ik geen was hebben staan, lange leve de drogerquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bevroren als je hem buiten hebt gehangen.
Als je het een half uurtje buiten hangt, kun je het daarna gewoon als een schilderij aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
die gaat niet naar buiten, totaal zinloos in de winter komt er geen zonnestraaltje in de tuin, de zolder niet geisoleerd dus minstens net zo koud als buiten en de woonkamer wil ik geen was hebben staan, lange leve de droger
Daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef Klonk het volgende:
dat kan ik zelfs in bezopen toestand, kippetje eitje, helaas is Klonkette nogal eigenwijs af en toe
Woar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is wel wat rustiger geworden hier zeg
Eigenwijsheid is goed, komt ze vanzelf wel vragen hoe het eigenlijk moest en zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef Klonk het volgende:
dat kan ik zelfs in bezopen toestand, kippetje eitje, helaas is Klonkette nogal eigenwijs af en toe
Nou hier.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de drukte hier was rond 1 uur vanochtend.
3 topic's gister noem ik nou niet bepaald rustigquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is wel wat rustiger geworden hier zeg
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
De eeste levensbehoeften zijn weer in huis; bier, kaas en melk.
marcquote:
MDquote:
in het vorige topic heb ik nog geen 50 posts gezet dus het lag niet aan mij deze keerquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
is het weer zover... hebben jullie weer niet op m gewacht?
fiets ze Klonkquote:
ik nou ook niet meerquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend al boodschappen gedaan. Hoef dus daarvoor niet meer de deur uit..
Topicreanimeerderquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer terug van boodschappen doen
het is hier steenkoud het vriest 8 gradenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
Het is lekker buiten. Al heeft het wel even een paar minuten geduurd voor ik weer gevoel in mijn handen kreeg na thuiskomst.
En het heeft er alle schijn van dat vanaf zee verse sneeuw deze kant op komt.
blijkbaar welquote:
en ben je al weer terug?quote:
Ik denk dat het hier -5 of zo is, wel lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier steenkoud het vriest 8 graden![]()
hou die rotzooi lekker maar bij je
morgen mag het van mij rustig gaan sneeuwen maar vanavond nog niet
de temperatuur is nog niet zo erg maar die wind die maakt het zo koud.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier -5 of zo is, wel lekker.
Wedden van nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar dit topic zal het weekend wel overleven
Oehquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Klonk het volgende:
geen fuck, heb net twee stukken vlaai op
Abrikozenvlaai?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Klonk het volgende:
geen fuck, heb net twee stukken vlaai op
Glibber zequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
rijstevlaai met slagroom en witte chocolade vlokken, maar ik ben er weer vandoor, nog ff langs de schoonouders fietsen
Hmmmm, iets van gebakken aardappeltjes met gehaktstoofpotje (3 x woordwaarde) met daarin diverse groentesoorten.quote:
marcquote:
laat biekske maar niet kokenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wedden van niet
![]()
Maar moet eerst ff koken en dan nog opeten ook.....
nee die is sieraden aan 't makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat biekske maar niet koken![]()
Oh ja, buitenlandquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
voor de honderste keer er ligt hier geen sneeuw van betekenis
kip in peperroomsaus met gebakken aardappeltjes of kabeljauwfilet in een speciale vissausquote:
hier ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
voor de honderste keer er ligt hier geen sneeuw van betekenis
Klinkt wel okequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmmm, iets van gebakken aardappeltjes met gehaktstoofpotje (3 x woordwaarde) met daarin diverse groentesoorten.
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kip in peperroomsaus met gebakken aardappeltjes of kabeljauwfilet in een speciale vissaus
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....quote:
Je weet de besteltelefoonnummers uit je hoofd dan dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....
soms valt het goed uit, soms.......
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet de besteltelefoonnummers uit je hoofd dan dus
Je maakt er dan een superomelet vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaat
jij hebt 'm doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt er dan een superomelet van
en dan heb je de afhaalchineesquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....
soms valt het goed uit, soms.......
en broodquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaat
ik wed nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wedden van niet
![]()
Maar moet eerst ff koken en dan nog opeten ook.....
das ook wel heel lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je de afhaalchinees
hopelijk vandaag niet nodig.....quote:
klinkt ook goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met spekreepjes, hamblokjes en een gebakken ei.
en makkelijkquote:
gezondquote:
Ik dacht dat ei gezond was voor de potentie!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gezond![]()
dan moet ik het niet
whehehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ei gezond was voor de potentie!
Dat is inderdaad ook niet verkeerd noemen ze in Oostenrijk "Kärnter grössel" Jammiequote:
En die andere ingrediënten zijn vast ook wel ergens goed voorquote:
Ik heb het dit jaar voor het eerst gegeten in Oostenrijk, en sindsdien maak ik het thuis ook. Alleen waar ik was heette het 'Tiroler Gröstl' of 'Bauern Gröstl'quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook niet verkeerd noemen ze in Oostenrijk "Kärnter grössel" Jammie
we hebben het over hetzelfde spul denk ik...quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die andere ingrediënten zijn vast ook wel ergens goed voor.
[..]
Ik heb het dit jaar voor het eerst gegeten in Oostenrijk, en sindsdien maak ik het thuis ook. Alleen waar ik was heette het 'Tiroler Gröstl' of 'Bauern Gröstl'.
...met een gebakken ei eroverheen, geserveerd in het pannetje waarin het gebakken isquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
we hebben het over hetzelfde spul denk ik...
Allerlei soorten spek en ham (en ik verdenk ze ervan ander vleesafval) gebakken met de aardappeltjes...
Is heel lekker, daarbij gebakken bloemkoolroosjes, snitsel en een salade.
kom ik vandaag niet meer overeind....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die andere ingrediënten zijn vast ook wel ergens goed voor.
ik wilde al zeggen jij en groen voerquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
...met een gebakken ei eroverheen, geserveerd in het pannetje waarin het gebakken is.
Alleen bij mij zat er verder niets qua salade bij, en dat is eigenlijk best handig, want ik hou toch niet van salade.
Ik normaal ook niet maar op een of andere mannier, in oostenrijk fietst het er wel in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
...met een gebakken ei eroverheen, geserveerd in het pannetje waarin het gebakken is.
Alleen bij mij zat er verder niets qua salade bij, en dat is eigenlijk best handig, want ik hou toch niet van salade.
Ik eet best wel groenvoer hoor: spinazie, andijvie, boerenkool, sperziebonen, snijbonen, doperwten... toch groenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen jij en groen voer
Meer een hekel aan konijnenvoer dus.......quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet best wel groenvoer hoor: spinazie, andijvie, boerenkool, sperziebonen, snijbonen, doperwten... toch groen.
Hoeft niet hoor, konijnen worden er ook best lekker vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meer een hekel aan konijnenvoer dus.......![]()
Ik eet ook wortelen, maar sla en zo dat geven ze inderdaad maar aan het konijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meer een hekel aan konijnenvoer dus.......![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, konijnen worden er ook best lekker van
Was is hier de traditionele kerst maaltijd , zo'n beetje als Flappie zeg maar...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, konijnen worden er ook best lekker van
ik bedoelde dus ook slaquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet best wel groenvoer hoor: spinazie, andijvie, boerenkool, sperziebonen, snijbonen, doperwten... toch groen.
Leuk he, met jezelf in discussie gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was is hier de traditionele kerst maaltijd , zo'n beetje als Flappie zeg maar...
Voor mij alleen niet als ze van een prof fokker komen, die krijgen alleen brok.
Dan zit aan het vlees geen goede smaak
Was meer een aanvulling ..quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk he, met jezelf in discussie gaan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:28 schreef Klonk het volgende:
zo, weer thuis en nu blijf ik ook echt binnen, teringkoud buiten
Kabouter Wesleyquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR
IK HEB EEN TPOIC GEMIST![]()
IK GA IEMAND OP ZIJN MUIL SLAAN
Vandaag 3 pagina's in Dagblad De Limburgerquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR
sorryquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR
quote:Op zaterdag 19 december 2009 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
wok!
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde Indah gewoon te zeggen dat hij naar een wokrestaurant is gegaan.
bij GFquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus terwijl zij zich uit de naad werkt, zit jij gewoon te FOK!ken?
Als je dan ook de afwas doet....quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
http://www.bereschieter.nl/KokkieWokkie/content.asp
wok komt bij u thuis deze winter
quote:
zal ik d'r dadelijk wel doenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus terwijl zij zich uit de naad werkt, zit jij gewoon te FOK!ken?
Onder werktijd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal d'r dadelijk wel doen
Wie ga je dadelijk doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik d'r dadelijk wel doen
quote:
whehehehequote:
Je moet ook op je scherm letten. Naar de naakte vrouwen kijk je maar in je eigen tijdquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
whehehehe
ik zie nou pas wat ik heb getypt
jouw edit maakte het me pas duidelijk hoe het ook uitgelegd kon wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook op je scherm letten. Naar de naakte vrouwen kijk je maar in je eigen tijd.
En ik hoefde maar één woord te verplaatsenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw edit maakte het me pas duidelijk hoe het ook uitgelegd kon worden
whehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik hoefde maar één woord te verplaatsen.
zijn die nou al vuurwerk aan het afsteken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt hier trouwens wel oorlog met dat kutvuurwerk van die pubers.
Ja, af en toe lijkt het alsof ze dynamiet tot ontploffing brengenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn die nou al vuurwerk aan het afsteken?
het is toch nog geen oud&nieuw
daar heb ikzelf nou nooit geen reet aangevondenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, af en toe lijkt het alsof ze dynamiet tot ontploffing brengen. Maar ja, pang pang is leuk als je jong bent, blijkbaar.
Siervuurwerk is wel leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ikzelf nou nooit geen reet aangevonden![]()
siervuurwerk wel
Je hebt een kwattende Ier in de tent?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
over een kwatiertje ga ik me ook in het feestgedruis storten
is ook zonde van je geldquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Siervuurwerk is wel leuk.
Zo lang anderen het afsteken dan. Ik vind het zonde van mijn geld.
Ik ben ook nooit verder gekomen dan het afsteken van sterretjes, totdat ik mijn vingers eraan brandde.
maak ik gvd weer een typoquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een kwattende Ier in de tent?.
En stiekem vind ik het ook eng om af te steken. Als ik in de nieuwjaarsnacht naar huis moet, ben ik ook blij als ik weer veilig binnen ben. Maar die angst komt denk ik doordat ik toen ik een jaar of acht was met mijn oom in de duinen was, en hij me net opzij kon trekken. Anders was ik waarschijnlijk geraakt door een vuurpijl die verkeerd was afgestoken door iemand anders en op anderhalve meter boven de grond horizontaal vloogquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook zonde van je geld
maar ik verkocht gewoon een hoop pakketen vuurwerk zodat ik dat van mij gratis had
Het voelde toen ook inderdaad niet koud aanquote:sterretjes![]()
ik hoor het er nog iemand zeggen dat is koud vuur dat wordt niet heet![]()
daarna had hij een 2de graads brandwond
ik heb het er ook niet op als anderen het afsteken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En stiekem vind ik het ook eng om af te steken. Als ik in de nieuwjaarsnacht naar huis moet, ben ik ook blij als ik weer veilig binnen ben. Maar die angst komt denk ik doordat ik toen ik een jaar of acht was met mijn oom in de duinen was, en hij me net opzij kon trekken. Anders was ik waarschijnlijk geraakt door een vuurpijl die verkeerd was afgestoken door iemand anders en op anderhalve meter boven de grond horizontaal vloog.
[..]
Het voelde toen ook inderdaad niet koud aan.
Ik zou ook helemaal geen probleem hebben met een verbod op consumentenvuurwerk. Laat het lekker door professionals centraal afsteken. Ga je met het hele dorp of de stad kijken en dan is het nog extra gezellig ook. Je spreekt dan nog eens mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het er ook niet op als anderen het afsteken.
bij een kameraad is een vliegende keukenmeid in zijn broekspijp gekomen en die is er door heen gebrand![]()
gevolg een kapotte broek en een brandwond op zijn been en dat omdat 1 of andere achterlijke mongool niet oplette bij het afsteken
daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal geen probleem hebben met een verbod op consumentenvuurwerk. Laat het lekker door professionals centraal afsteken. Ga je met het hele dorp of de stad kijken en dan is het nog extra gezellig ook. Je spreekt dan nog eens mensen.
Maar als 16 miljoen mensen het mogen afsteken, dan is de kans dat er te veel zwakzinnigen op een onverantwoorde wijze vuurwerk afsteken gewoon te groot, met alle gevolgen, met name voor omstanders, van dien.
Absoluut tegen. Al die zwakzinnige zetten we bij elkaar in die badkuip hier in zuid. Twee problemen opgelost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal geen probleem hebben met een verbod op consumentenvuurwerk. Laat het lekker door professionals centraal afsteken. Ga je met het hele dorp of de stad kijken en dan is het nog extra gezellig ook. Je spreekt dan nog eens mensen.
Maar als 16 miljoen mensen het mogen afsteken, dan is de kans dat er te veel zwakzinnigen op een onverantwoorde wijze vuurwerk afsteken gewoon te groot, met alle gevolgen, met name voor omstanders, van dien.
Hoi Fhaatje, lekker glaasje op?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Fha het volgende:helluh
Ik kan niet zo goed tegen alcoholhihihihihihihi
Flesjequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi Fhaatje, lekker glaasje op?
Gaat wel, kids liggen nu beide in bed, friemelaar is bij mijn zusje een verjaardagskado aansluiten (vette stereo) en ik zit afwisselend hier aan de pc en in de keuken om wat leuke sieraden te maken. Ik kijk ook wel af en toe buiten want het is hier weer beginnen sneeuwen. Nog heel zachtjes maar wel grote vlokken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
FlesjeAH heeft kleine flesjes wijn zag ik
Dus die moest ik even mee nemen, verantwoord zuipen
![]()
Maar ik drink dus eigenlijk nooit meer. dus![]()
Jij een leuke avond?
Grote vlokkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Gaat wel, kids liggen nu beide in bed, friemelaar is bij mijn zusje een verjaardagskado aansluiten (vette stereo) en ik zit afwisselend hier aan de pc en in de keuken om wat leuke sieraden te maken. Ik kijk ook wel af en toe buiten want het is hier weer beginnen sneeuwen. Nog heel zachtjes maar wel grote vlokken.
Als hobby voor mezelf en voor de verkoop (heb 1 brave en 1 ondeugende webshop), ook los op bestelling of 'massa-productie' voor een party. Heb van de week een bruidsketting mogen maken van zoetwaterpareltjes, swarovski kristalletjes en sterling zilveren kettingquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Grote vlokken
Klinkt als een lekker rustig avondjeWat voor sieraden maak je? En gewoon hobby of ook op bestelling enzo?
Doe ik wel ff via pm, ander hangt er een spam-ban aan m'n joggingbroekquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Fha het volgende:
Oeh gaaf zegGooi eens een linkje dan? Ik ben wel benieuwd
Haha dat is goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doe ik wel ff via pm, ander hangt er een spam-ban aan m'n joggingbroek
Wat een mooie dingen zeg, op die sexy sitequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doe ik wel ff via pm, ander hangt er een spam-ban aan m'n joggingbroek
Volgende keer dat je in de buurt bent van een natuurwinkel en een dierenspeciaalzaak, even losse kamille en een zakje schelpenzand kopen. Van de kamille trek je een thee van, laat je afkoelen tot draagbaar warm en dan met je voetjes erin. Vervolgens met je voetjes even schuren in een ander bakje in dat schelpenzand, en daarna nog even in gewoon lauw water met een druppel van je favoriete bodylotion.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef Fha het volgende:
Aaarg. Mijn winterteen begint weer te jeuken
Dank je voor het complimentquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een mooie dingen zeg, op die sexy site![]()
![]()
![]()
Nah het is maar een teen gelukkig dus dat scheeltquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je in de buurt bent van een natuurwinkel en een dierenspeciaalzaak, even losse kamille en een zakje schelpenzand kopen. Van de kamille trek je een thee van, laat je afkoelen tot draagbaar warm en dan met je voetjes erin. Vervolgens met je voetjes even schuren in een ander bakje in dat schelpenzand, en daarna nog even in gewoon lauw water met een druppel van je favoriete bodylotion.
Als je dit 2 x per week doet, heb je minder snel last van wintervoetjes.
Astuquote:
Je voeten zijn je onderdanen, die mag je altijd lekker verwennen. Al doe je dat maar door een badlaken op te rollen en voor de deur te leggen, zodat er minder tocht doorheen komt... Beter een raampje op een kiertje dan tochtige deuren...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah het is maar een teen gelukkig dus dat scheelt(voelt daardoor wel extra dom hahaha
). En mijn huis is gewoon te koud, dus vandaar. Maar dank voor de tip
Als het erger word ga ik het sowieso doen
Ik heb geen verwarming, dus ik denk dat dat het probleem isquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Je voeten zijn je onderdanen, die mag je altijd lekker verwennen. Al doe je dat maar door een badlaken op te rollen en voor de deur te leggen, zodat er minder tocht doorheen komt... Beter een raampje op een kiertje dan tochtige deuren...
Polsje opmeten met centimetertje en de maat, de gewenste kleuren (zie andere shoppie of vraag er ff om), favorieten materialen + gewenste budget doorgeven, en daar komt wel iets leuks uit rollen. Heb je een favoriet in de shop, effe ook de naam van de armband erbij (voor de juiste stijl).quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef Fha het volgende:
[..]
AstuIs het bijvoorbeeld ook mogelijk om met de armbanden wat kleinere maten te maken?
Kleiner? Ik heb nogal dunne polsjes
Ah kijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Polsje opmeten met centimetertje en de maat, de gewenste kleuren (zie andere shoppie of vraag er ff om), favorieten materialen + gewenste budget doorgeven, en daar komt wel iets leuks uit rollen. Heb je een favoriet in de shop, effe ook de naam van de armband erbij (voor de juiste stijl).
Meer is er niet voor nodig
Heb je een lege frisdrankfles met goed sluitende dop? Vul die met heet water en leg die van te voren even in je bed. Wil je er liever je voeten tegenaan leggen, dan een theedoek erom knopen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen verwarming, dus ik denk dat dat het probleem isIk slaap nu dus maar met sokken aan, dat scheelt al een hoop
Ik gebruik hitte pit kussensquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb je een lege frisdrankfles met goed sluitende dop? Vul die met heet water en leg die van te voren even in je bed. Wil je er liever je voeten tegenaan leggen, dan een theedoek erom knopen...
Wij hebben 1 gaskachel in de huiskamer en 1 gevelkachel in het kantoortje. Daar moet het hele huis mee verwarmd worden. Alles staat hier dus wel roodgloeiend maar nog niet maximaal want dat is nog niet nodig (gelukkig, verheug me echter niet op de afrekening). Als het echt echt echt berekoud wordt (net als vorig jaar een paar nachten van minus 25) dan zetten we op de overloop een petroleumkacheltje neer en laten de slaapkamerdeuren alledrie open. Maar dan wel het luik naar de kruipzolder ook open voor verluchting.
Hoi Fha,quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah kijkNou ik gaat hem even opslaan in favorieten in ieder geval en morgen met mijn nuchtere hoofd nog eens even rustig kijken hahaa. Want ik vind het wel erg leuk
En als je niet warm meer wordt van de kat, dan de fles naast de kersepitten gebruiken. Nog een andere tip (tja, ben ook studente geweest dus ik ken dequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gebruik hitte pit kussensWerkt ook prima
![]()
Mjah ik heb ook een gevelkachel op gas. Die is dus veeul te duur en daarom gebruik ik hem dus niet. Ik heb gewoon veel kleren aan en een lekkere dikke kat om mee te kroelen![]()
Maar nu bewegen zequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Fha,
De sieraden zijn als je nuchter bent nog even mooi hoor
Ook slim inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En als je niet warm meer wordt van de kat, dan de fles naast de kersepitten gebruiken. Nog een andere tip (tja, ben ook studente geweest dus ik ken de) is de tenen knippen van een paar ouwe sokken of kniekousen en even een zoompje leggen met groffe steken. Dan aantrekken over je gewone sokken. Wanneer je warme enkels en kuiten hebt, krijg je minder snel koude voeten...
Zoals ik gisteren al zei in het 'Grog' topic: Blazien2009 weet er wel raad opquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar nu bewegen zeDus dat kijkt een beetje moeilijk
[..]
Ook slim inderdaadKomt helemaal goed deze winter met al die tips
![]()
ritmisch mee bewegen, dan komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar nu bewegen zeDus dat kijkt een beetje moeilijk
Nee manquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ritmisch mee bewegen, dan komt het allemaal goed
Dan zat er niet genoeg inquote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben bang dat drank alleen in de bovenbenen warmte veroorzaakt
Jij maakt al ritmische bewegingen na 1 potje bier, dus jij kunt jezelf niet echt een expert noemen. Weet je nog dat we nieuwe vloerbedekking hadden en er een nieuw 2-persoonsbed opgebouwd moest worden? Die 2 die toen mee kwamen helpen wisten toen ook niet dat jij na 2 biertjes het lichtknopje niet meer kunt vinden...quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ritmisch mee bewegen, dan komt het allemaal goed
Goed dat zij dat wel wisten......quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Jij maakt al ritmische bewegingen na 1 potje bier, dus jij kunt jezelf niet echt een expert noemen. Weet je nog dat we nieuwe vloerbedekking hadden en er een nieuw 2-persoonsbed opgebouwd moest worden? Die 2 die toen mee kwamen helpen wisten toen ook niet dat jij na 2 biertjes het lichtknopje niet meer kunt vinden...![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel, conform mijn leeftijd, aan de port en ik heb heerlijk warme bovenbenen![]()
![]()
Joyce en Pieter wisten daar echt niks van, die stonden verbaasd toen jij zei "doen jullie het licht maar uit want ik ben al slapen"...quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goed dat zij dat wel wisten......
kussentje nodig ?quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Mijn reet is wel koud, je had gelijk over deze stoel
Je kunt beter zeggen "iedereen, wat ben je stil"quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 goldfinger1963
02. 099 indahnesia.com
03. 052 biekske2009
04. 051 friemelaar
05. 037 DaMart
06. 032 Symphonic
07. 021 marcb1974
08. 014 Klonk
09. 014 Fha
10. 005 Dark_Angelus
11. 004 wel.o.k
12. 004 Dr_Flash
13. 003 MPG
14. 003 BrandX
15. 002 MaleDuck
16. 001 ziggeh
17. 001 Sjowhan
18. 001 vrolijke-frits
Reeks-statistieken!
Truste lieverdquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn bedje in. Morgen lekker uitslapen![]()
Slaap lekker alvast allemaal en vast tot morgen en anders volgende week.![]()
Truste meissiequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Fha het volgende:
Truste Fhaatjequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Fha het volgende:
Gewoon met copy-paste?quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
Degene die sluit opent. Screw the wiki
Vandaag met gemak hoor, dan is er nog ruim 23 uurquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Zover zijn we nog lang niet, zullen we vandaag niet halen , weet ik zeker (denk ik)
Ik denk (weet zeker) dat we het idd niet redden. Is er nog wat lekkers te knabbelen meegebracht? Of maken we weer eens een foto voor al die geile kereltjes die op grote tieten wachten in KPD?quote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Zover zijn we nog lang niet, zullen we vandaag niet halen , weet ik zeker (denk ik)
Ja, in de OP staat een linkje naar de wiki. Daar kopieer je met copy paste alles en dat plak je in de OP.quote:
Wij slapen uit of proberen dat althans, en jij?quote:Op zondag 20 december 2009 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag met gemak hoor, dan is er nog ruim 23 uur
Da's te "mumbo-jumbo" voor mij...quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de OP staat een linkje naar de wiki. Daar kopieer je met copy paste alles en dat plak je in de OP.
De wiki bijwerken doet iemand vanzelf wel
quote:Op zondag 20 december 2009 00:33 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk (weet zeker) dat we het idd niet redden. Is er nog wat lekkers te knabbelen meegebracht? Of maken we weer eens een foto voor al die geile kereltjes die op grote tieten wachten in KPD?![]()
Ik slaap gewoon uitquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij slapen uit of proberen dat althans, en jij?
Ik heb 'm denk ik... dat zou nog wel lukken.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de OP staat een linkje naar de wiki. Daar kopieer je met copy paste alles en dat plak je in de OP.
De wiki bijwerken doet iemand vanzelf wel
Neequote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Geen koters die herrie maken of een partner die de wasmachine aanzet?
Geen idee, dat doe ik zeker al nooitquote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb 'm denk ik... dat zou nog wel lukken.
Wat wordt er aan de wiki gewijzigd eigenlijk ?
quote:Top 100 van zaterdag 19 december 2009
[quote]Top 100 van zaterdag 19 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
27. 116 indahnesia.com
28. 111 goldfinger1963
89. 062 DaMart
klonkquote:
indahquote:
toevallig dat je het er over hebt het is hier ongeveer een uur geleden begonnen met sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 06:22 schreef indahnesia.com het volgende:
GF![]()
Nog sneeuw in het buitenland waar je verblijft?
minder politiek is altijd goedquote:Op zondag 20 december 2009 06:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb overigens weer een opruim-ronde achter de rug op de website. Van een enorm divers aanbod (te divers op sommige punten) nu meer toerisme, minder politiek en minder geschiedenis. Kostte wat tijd en overweging, maar dit moet het toch wel gaan worden voor 2010.
er ligt hier nou ongeveer 5 cmquote:Op zondag 20 december 2009 06:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik nu ook sneeuw ga krijgen
men wat een pak neerslag komt eraan, wel weer grappig om te zien dat het door die bewolking ook minder koud is geworden, gisteravond nog -12 geweest en nu nog maar -6
Geschiedenis is zeker tof, maar kan het beter aan anderen overlaten die er meer verstand van hebben en er meer tijd voor hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 06:24 schreef Klonk het volgende:
minder geschiedenis is jammer, geschiedenis is tof
Sneeuw, maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 20 december 2009 06:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toevallig dat je het er over hebt het is hier ongeveer een uur geleden begonnen met sneeuwen![]()
gelukkig is LL op tijd vertrokken anders had ze hier moeten overnachten
Er zou tussen de 5 en 10 cm bijkomen vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 06:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik nu ook sneeuw ga krijgen
men wat een pak neerslag komt eraan, wel weer grappig om te zien dat het door die bewolking ook minder koud is geworden, gisteravond nog -12 geweest en nu nog maar -6
Jeps, mijn bezoekers boeit het ook weinig, dus waarom nog behandelen op de website buiten wat hoofdelementen? Eruit getieft dus.quote:Op zondag 20 december 2009 06:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
minder politiek is altijd goed
SMS LL even?quote:Op zondag 20 december 2009 06:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat LL weer is vergeten om een sms te sturen dat ze veilig thuis is gekomen
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10quote:Op zondag 20 december 2009 06:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat LL weer is vergeten om een sms te sturen dat ze veilig thuis is gekomen
belgisch limburgquote:Op zondag 20 december 2009 06:28 schreef Klonk het volgende:
waar zit jij ergens, ik weet dat je ergens relatief in de buurt zit, brabant of belgiestan ?
heb ik dus ook net gedaanquote:
Tessenderloo, lekkere vetbak daar, iets met het frietenmenneke ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 06:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belgisch limburg![]()
tussen tessenderloo en leopoldsburg in.
toen belden ze jullie opquote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10
zou best kunnen ik kom er zelden ik weet dat ze daar de zwarte markt hebben en dat is het dan ook zo ongeveerquote:Op zondag 20 december 2009 06:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tessenderloo, lekkere vetbak daar, iets met het frietenmenneke ofzo
dan komt er hier dus niks meer bijquote:Op zondag 20 december 2009 06:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zou tussen de 5 en 10 cm bijkomen vandaag.
en dan bellen ze niet?quote:Op zondag 20 december 2009 06:35 schreef Klonk het volgende:
nee, toen bedacht ik me het ineens en toch maar even gebeld, en het erge was ze waren tamelijk in de stress en wij lekker relaxed op de bank en achter de computer
lunch zequote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben ffies lunchen. Ruik wat lekkers![]()
ik had voor de lol gezegd dat we nog een lekker stukje gingen fietsen, mischien geloofde ze datquote:Op zondag 20 december 2009 06:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan bellen ze niet?
mijn schoonouders bellen dus echt wel als we te laat terug bellen
whehehequote:Op zondag 20 december 2009 06:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had voor de lol gezegd dat we nog een lekker stukje gingen fietsen, mischien geloofde ze dat
scheelt je ook weer ruimte en tijdquote:Op zondag 20 december 2009 06:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, mijn bezoekers boeit het ook weinig, dus waarom nog behandelen op de website buiten wat hoofdelementen? Eruit getieft dus.
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 20 december 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
gisteren trouwens wel 22 km gefietst bij gemiddeld -10 graden, is goed voor dankbaarheid dat je een warm huis hebt
ik geloof graag dat het een schitterend zicht isquote:Op zondag 20 december 2009 06:47 schreef Klonk het volgende:
ik wel, het was heerlijk, vooral de zonsondergang, prachtig, was in het open veld en dan die zon onder zien gaan over een bevroren landschap, wauwww
"Bel even als je landt".. en dan SMS-en in de avond als je aan het bier zit.. Ken dat soort momenten.quote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10
Als het mooi weer is, is het wel koud maar niet extreem natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
gisteren trouwens wel 22 km gefietst bij gemiddeld -10 graden, is goed voor dankbaarheid dat je een warm huis hebt
een belgische francquote:Op zondag 20 december 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
er valt in eens een muntje
in je profiel staat een link naar een club, LL werkt in een hatseflats club en LL is net bij je weg, er moet ergens een verband zijn
kijk een medestanderquote:Op zondag 20 december 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, is het wel koud maar niet extreem natuurlijk.
denk dat iedereen dat soort momenten heeft gehadquote:Op zondag 20 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Bel even als je landt".. en dan SMS-en in de avond als je aan het bier zit.. Ken dat soort momenten.
ga jij nou lunchen ?quote:
en die is nou gevallenquote:Op zondag 20 december 2009 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heb ik nog wel ergens liggen denk ik
nee, indah, die rook iets en was even weg, ik ga over een uurtje ontbijtenquote:
Zelfs IK had dat al uitgevogeld.quote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas goed dat die hatseflatsclubnaam ook in je icoontje staat
en je komt daar nou pas achterquote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas goed dat die hatseflatsclubnaam ook in je icoontje staat
zou heel best kunnenquote:
ahaquote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, indah, die rook iets en was even weg, ik ga over een uurtje ontbijten
ja, erg hequote:Op zondag 20 december 2009 07:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je komt daar nou pas achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |