Nee manquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ritmisch mee bewegen, dan komt het allemaal goed
Dan zat er niet genoeg inquote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben bang dat drank alleen in de bovenbenen warmte veroorzaakt
Jij maakt al ritmische bewegingen na 1 potje bier, dus jij kunt jezelf niet echt een expert noemen. Weet je nog dat we nieuwe vloerbedekking hadden en er een nieuw 2-persoonsbed opgebouwd moest worden? Die 2 die toen mee kwamen helpen wisten toen ook niet dat jij na 2 biertjes het lichtknopje niet meer kunt vinden...quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ritmisch mee bewegen, dan komt het allemaal goed
Goed dat zij dat wel wisten......quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Jij maakt al ritmische bewegingen na 1 potje bier, dus jij kunt jezelf niet echt een expert noemen. Weet je nog dat we nieuwe vloerbedekking hadden en er een nieuw 2-persoonsbed opgebouwd moest worden? Die 2 die toen mee kwamen helpen wisten toen ook niet dat jij na 2 biertjes het lichtknopje niet meer kunt vinden...![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel, conform mijn leeftijd, aan de port en ik heb heerlijk warme bovenbenen![]()
![]()
Joyce en Pieter wisten daar echt niks van, die stonden verbaasd toen jij zei "doen jullie het licht maar uit want ik ben al slapen"...quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goed dat zij dat wel wisten......
kussentje nodig ?quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Mijn reet is wel koud, je had gelijk over deze stoel
Je kunt beter zeggen "iedereen, wat ben je stil"quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 goldfinger1963
02. 099 indahnesia.com
03. 052 biekske2009
04. 051 friemelaar
05. 037 DaMart
06. 032 Symphonic
07. 021 marcb1974
08. 014 Klonk
09. 014 Fha
10. 005 Dark_Angelus
11. 004 wel.o.k
12. 004 Dr_Flash
13. 003 MPG
14. 003 BrandX
15. 002 MaleDuck
16. 001 ziggeh
17. 001 Sjowhan
18. 001 vrolijke-frits
Reeks-statistieken!
Truste lieverdquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn bedje in. Morgen lekker uitslapen![]()
Slaap lekker alvast allemaal en vast tot morgen en anders volgende week.![]()
Truste meissiequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Fha het volgende:
Truste Fhaatjequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Fha het volgende:
Gewoon met copy-paste?quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
Degene die sluit opent. Screw the wiki
Vandaag met gemak hoor, dan is er nog ruim 23 uurquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Zover zijn we nog lang niet, zullen we vandaag niet halen , weet ik zeker (denk ik)
Ik denk (weet zeker) dat we het idd niet redden. Is er nog wat lekkers te knabbelen meegebracht? Of maken we weer eens een foto voor al die geile kereltjes die op grote tieten wachten in KPD?quote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Zover zijn we nog lang niet, zullen we vandaag niet halen , weet ik zeker (denk ik)
Ja, in de OP staat een linkje naar de wiki. Daar kopieer je met copy paste alles en dat plak je in de OP.quote:
Wij slapen uit of proberen dat althans, en jij?quote:Op zondag 20 december 2009 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag met gemak hoor, dan is er nog ruim 23 uur
Da's te "mumbo-jumbo" voor mij...quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de OP staat een linkje naar de wiki. Daar kopieer je met copy paste alles en dat plak je in de OP.
De wiki bijwerken doet iemand vanzelf wel
quote:Op zondag 20 december 2009 00:33 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk (weet zeker) dat we het idd niet redden. Is er nog wat lekkers te knabbelen meegebracht? Of maken we weer eens een foto voor al die geile kereltjes die op grote tieten wachten in KPD?![]()
Ik slaap gewoon uitquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij slapen uit of proberen dat althans, en jij?
Ik heb 'm denk ik... dat zou nog wel lukken.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de OP staat een linkje naar de wiki. Daar kopieer je met copy paste alles en dat plak je in de OP.
De wiki bijwerken doet iemand vanzelf wel
Neequote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Geen koters die herrie maken of een partner die de wasmachine aanzet?
Geen idee, dat doe ik zeker al nooitquote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb 'm denk ik... dat zou nog wel lukken.
Wat wordt er aan de wiki gewijzigd eigenlijk ?
quote:Top 100 van zaterdag 19 december 2009
[quote]Top 100 van zaterdag 19 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
27. 116 indahnesia.com
28. 111 goldfinger1963
89. 062 DaMart
klonkquote:
indahquote:
toevallig dat je het er over hebt het is hier ongeveer een uur geleden begonnen met sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 06:22 schreef indahnesia.com het volgende:
GF![]()
Nog sneeuw in het buitenland waar je verblijft?
minder politiek is altijd goedquote:Op zondag 20 december 2009 06:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb overigens weer een opruim-ronde achter de rug op de website. Van een enorm divers aanbod (te divers op sommige punten) nu meer toerisme, minder politiek en minder geschiedenis. Kostte wat tijd en overweging, maar dit moet het toch wel gaan worden voor 2010.
er ligt hier nou ongeveer 5 cmquote:Op zondag 20 december 2009 06:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik nu ook sneeuw ga krijgen
men wat een pak neerslag komt eraan, wel weer grappig om te zien dat het door die bewolking ook minder koud is geworden, gisteravond nog -12 geweest en nu nog maar -6
Geschiedenis is zeker tof, maar kan het beter aan anderen overlaten die er meer verstand van hebben en er meer tijd voor hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 06:24 schreef Klonk het volgende:
minder geschiedenis is jammer, geschiedenis is tof
Sneeuw, maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 20 december 2009 06:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toevallig dat je het er over hebt het is hier ongeveer een uur geleden begonnen met sneeuwen![]()
gelukkig is LL op tijd vertrokken anders had ze hier moeten overnachten
Er zou tussen de 5 en 10 cm bijkomen vandaag.quote:Op zondag 20 december 2009 06:26 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik nu ook sneeuw ga krijgen
men wat een pak neerslag komt eraan, wel weer grappig om te zien dat het door die bewolking ook minder koud is geworden, gisteravond nog -12 geweest en nu nog maar -6
Jeps, mijn bezoekers boeit het ook weinig, dus waarom nog behandelen op de website buiten wat hoofdelementen? Eruit getieft dus.quote:Op zondag 20 december 2009 06:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
minder politiek is altijd goed
SMS LL even?quote:Op zondag 20 december 2009 06:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat LL weer is vergeten om een sms te sturen dat ze veilig thuis is gekomen
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10quote:Op zondag 20 december 2009 06:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk dat LL weer is vergeten om een sms te sturen dat ze veilig thuis is gekomen
belgisch limburgquote:Op zondag 20 december 2009 06:28 schreef Klonk het volgende:
waar zit jij ergens, ik weet dat je ergens relatief in de buurt zit, brabant of belgiestan ?
heb ik dus ook net gedaanquote:
Tessenderloo, lekkere vetbak daar, iets met het frietenmenneke ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 06:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belgisch limburg![]()
tussen tessenderloo en leopoldsburg in.
toen belden ze jullie opquote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10
zou best kunnen ik kom er zelden ik weet dat ze daar de zwarte markt hebben en dat is het dan ook zo ongeveerquote:Op zondag 20 december 2009 06:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tessenderloo, lekkere vetbak daar, iets met het frietenmenneke ofzo
dan komt er hier dus niks meer bijquote:Op zondag 20 december 2009 06:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zou tussen de 5 en 10 cm bijkomen vandaag.
en dan bellen ze niet?quote:Op zondag 20 december 2009 06:35 schreef Klonk het volgende:
nee, toen bedacht ik me het ineens en toch maar even gebeld, en het erge was ze waren tamelijk in de stress en wij lekker relaxed op de bank en achter de computer
lunch zequote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben ffies lunchen. Ruik wat lekkers![]()
ik had voor de lol gezegd dat we nog een lekker stukje gingen fietsen, mischien geloofde ze datquote:Op zondag 20 december 2009 06:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan bellen ze niet?
mijn schoonouders bellen dus echt wel als we te laat terug bellen
whehehequote:Op zondag 20 december 2009 06:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had voor de lol gezegd dat we nog een lekker stukje gingen fietsen, mischien geloofde ze dat
scheelt je ook weer ruimte en tijdquote:Op zondag 20 december 2009 06:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, mijn bezoekers boeit het ook weinig, dus waarom nog behandelen op de website buiten wat hoofdelementen? Eruit getieft dus.
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 20 december 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
gisteren trouwens wel 22 km gefietst bij gemiddeld -10 graden, is goed voor dankbaarheid dat je een warm huis hebt
ik geloof graag dat het een schitterend zicht isquote:Op zondag 20 december 2009 06:47 schreef Klonk het volgende:
ik wel, het was heerlijk, vooral de zonsondergang, prachtig, was in het open veld en dan die zon onder zien gaan over een bevroren landschap, wauwww
"Bel even als je landt".. en dan SMS-en in de avond als je aan het bier zit.. Ken dat soort momenten.quote:Op zondag 20 december 2009 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze was niet de enige, mijn schoonouders zijn van de bezorgde kant, dus toen we daar gisteravond rond de klok van zessen weggingen op de fiets vroegen ze of we even wilden bellen als we thuis waren, dus wij naar huis fietsen, de hele avond niet aan gedacht tot kwart voor 10
Als het mooi weer is, is het wel koud maar niet extreem natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 06:42 schreef Klonk het volgende:
gisteren trouwens wel 22 km gefietst bij gemiddeld -10 graden, is goed voor dankbaarheid dat je een warm huis hebt
een belgische francquote:Op zondag 20 december 2009 06:52 schreef Klonk het volgende:
er valt in eens een muntje
in je profiel staat een link naar een club, LL werkt in een hatseflats club en LL is net bij je weg, er moet ergens een verband zijn
kijk een medestanderquote:Op zondag 20 december 2009 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, is het wel koud maar niet extreem natuurlijk.
denk dat iedereen dat soort momenten heeft gehadquote:Op zondag 20 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Bel even als je landt".. en dan SMS-en in de avond als je aan het bier zit.. Ken dat soort momenten.
ga jij nou lunchen ?quote:
en die is nou gevallenquote:Op zondag 20 december 2009 06:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heb ik nog wel ergens liggen denk ik
nee, indah, die rook iets en was even weg, ik ga over een uurtje ontbijtenquote:
Zelfs IK had dat al uitgevogeld.quote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas goed dat die hatseflatsclubnaam ook in je icoontje staat
en je komt daar nou pas achterquote:Op zondag 20 december 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas goed dat die hatseflatsclubnaam ook in je icoontje staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |