Heb je die allemaal met de trein bereisd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, na zo'n 160.000 km leer je wel een beetje relativeren
Ineens kreeg ik een aha-momentquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
WB
![]()
En dan moeten we gewoon een keer afspreken, lijkt me tof!
Behalve als GF aan het werk is, dan wordt het een speedchat!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Lekker slow chatten over van alles en nog wat
niet elke dag naar je werkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, na zo'n 160.000 km leer je wel een beetje relativeren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef Symphonic het volgende:
maar ik typ wel blind met die twee vingers
dat heeft hij minimaal wel ja!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb je die allemaal met de trein bereisd?
sssssst!quote:
Vertraging tijdens reistijd naar werk is bij mij voor de werkgever, dus als ik dan vertraagd ben, dan is dat jammer maar helaas en heb ik tijd om op een perron een extra bak thee te halen. 's Middags is het dan weer wel eigen tijd, tenzij ik erachter kom dat ik via een andere route moet terugreizen en dus wat eerder weg moet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet elke dag naar je werk![]()
Tijdens vakanties interesseert het me geen hol, maar naar mn werk en, nog erger, naar huis boeit het me wel degelijk
Dat kunnen we ook zonder GF, alleen is de kans iets groter dat het onderwerp dan over andere pa(a)r(d)en gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
Behalve als GF aan het werk is, dan wordt het een speedchat!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook zonder GF, alleen is de kans iets groter dat het onderwerp dan over andere pa(a)r(d)en gaat
Dan zou het zomaar ineens over paardenworst kunnen gaan, jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook zonder GF, alleen is de kans iets groter dat het onderwerp dan over andere pa(a)r(d)en gaat
sinds 1-1-06 ja. Daarvoor kan ik het niet meer exact terugzoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb je die allemaal met de trein bereisd?
Ben je machinist of conducteur ofzo ???quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sinds 1-1-06 ja. Daarvoor kan ik het niet meer exact terugzoeken
Chapeau hoor, die kilometers loop ik slechts met wasmanden door het huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sinds 1-1-06 ja. Daarvoor kan ik het niet meer exact terugzoeken
... of rookvlees...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou het zomaar ineens over paardenworst kunnen gaan, ja.
ik vind bijna niets zo lekker als een verse warme paarden worstquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou het zomaar ineens over paardenworst kunnen gaan, ja.
Ik stap het liefst in een bed dat ijs en ijskoud isquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Geen last meer van sinds mijn elektrieke dekentjeWas de beste koop van het jaar
![]()
Wij kregen 2 weken geleden een Vlaamse worst van mijn moeder... wat er allemaal inzat, geen idee. Maar hij was niet te naffenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind bijna niets zo lekker als een verse warme paarden worst![]()
voor mij is het beste uit Vlaanderen (even buiten de heerlijke biersoorten) een doosje Leonidas bonbonsquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij kregen 2 weken geleden een Vlaamse worst van mijn moeder... wat er allemaal inzat, geen idee. Maar hij was niet te naffen![]()
![]()
De kamer mag ijskoud als Jägermeister zijn, zolang het matras dat maar niet is op het moment dat ik erin duikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik stap het liefst in een bed dat ijs en ijskoud is
Daar noem je ook topkwaliteit, zeg. Alles handgemaakt!!! En ze smelten op je tongquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:22 schreef Symphonic het volgende:
voor mij is het beste uit Vlaanderen (even buiten de heerlijke biersoorten) een doosje Leonidas bonbons
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
De kamer mag ijskoud als Jägermeister zijn, zolang het matras dat maar niet is op het moment dat ik erin duik
* biekske2009 wil hier een bibberende smiley
Ja ze zijn peperduur maar echt heerlijk. Als ik terugkom uit Portugal maak ik even een tussenstop in Antwerpen denk ik...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Daar noem je ook topkwaliteit, zeg. Alles handgemaakt!!! En ze smelten op je tong
Wat heb je in Portugal verloren dat je er heen gaat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Als ik terugkom uit Portugal maak ik even een tussenstop in Antwerpen denk ik...
Ik ga kerst 'vieren' bij mijn moeder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat heb je in Portugal verloren dat je er heen gaat?
Hè, zwaar klote.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga kerst 'vieren' bij mijn moeder.
Helaas is mijn vader ons ontvallen in oktober en ik wil niet dat ze met de feestdagen alleen zit.
slakken in kruidenboterquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef friemelaar het volgende:
Dit is toch een slow chat he?
[ afbeelding ]
is maar goed dat ik hem niet heb gesloten anders hadden we nou 1599a gehadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef DaMart het volgende:
Het plaatje met 1600 stond ook net op tijd in de Wiki, zo te zien.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is idd wel een goede benaming voor GF
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hè, zwaar klote.
Je moeder mag nu idd niet alleen zitten met Kerst en Nieuwjaar. Het verlies is te vers.
Aan de andere kant, nu zit JIJ ook niet alleen met de feestdagen.
Jullie zullen elkaar ongetwijfeld tot steun zijn en leuke herinneringen ophalen.
tnxquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:40 schreef friemelaar het volgende:
Sorry, ik had de laatste posts niet gezien.......
We weten wat het is om dierbaren te verliezen, en vooral wat de tijd daarna allemeel speelt.
Sterkte de komende tijd.
Hopelijk is er voldoende overwaarde om de voorraad truien en vesten aan te vullen, want de temperatuur is hier wel ff iets frisser dan daarquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:43 schreef Symphonic het volgende:
We gaan het huis komende week te koop zetten en als het verkocht is komt ze weer terug naar Nederland.
Gossie, jij hebt speelgoed ontdekt. Laat es ff offline weten hoe ik die ook kan inzetten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef friemelaar het volgende:
Hey weer terug GF ?
[ afbeelding ]
ik ben hillegaar niet bloid met GF want sinds ik hier ben krijg ik dit niet meer uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef friemelaar het volgende:
Hey weer terug GF ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |