quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
"... zolang er treinen rijden", dacht hij erachteraan
ja lach maar.quote:
ik niet, maar kjewl!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef biekske2009 het volgende:
Heeft er iemand nog schrijvers nodig op een avondje biljarten? Dan bied ik me daar voor aan
Met een auto zou je er wss nog langer over gedaan hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lach maar.
Over een reis van normaliter 55 minuten:
gister om thuis te komen: 2.5 uur
vanochtend om op kantoor te komen: 2 uur
vanmiddag naar huis: 2 uur![]()
![]()
waar zouden we zijn zonder de trein ?????quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lach maar.
![]()
nee dus. ik rijd, als ik in de auto zou zitten, precies tegenovergesteld van de file. Dus ik ben zo fucking blij als ik in feb/mrt mijn auto'tje heb! met de tuut doe ik er tussen de 20 en 25 minuten over! Scheelt me minimaal de helft van mijn normale reistijd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Met een auto zou je er wss nog langer over gedaan hebben
Een E-legante Lantraquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee dus. ik rijd, als ik in de auto zou zitten, precies tegenovergesteld van de file. Dus ik ben zo fucking blij als ik in feb/mrt mijn auto'tje heb! met de tuut doe ik er tussen de 20 en 25 minuten over! Scheelt me minimaal de helft van mijn normale reistijd!
Ik ga overigens wederom voor een hyundai, alleen nu een jongere versie en ipv een lantra een elantra
Truste BXquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef BrandX het volgende:
overigens is mijn laatste glas voor vandaag leeg, dus ga ik nu echt mijn mandje opzoeken.
Welterusten allemaal, een extra knuf aan Symphonic
lijkt mij ook heeel erg tof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
WB
![]()
En dan moeten we gewoon een keer afspreken, lijkt me tof!
slaap lekker en knuf terugquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef BrandX het volgende:
overigens is mijn laatste glas voor vandaag leeg, dus ga ik nu echt mijn mandje opzoeken.
Welterusten allemaal, een extra knuf aan Symphonic
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt mij ook heeel erg tof.
Ben je PB nog aan het beantwoorden, maar ik typ nog steeds met twee vingers
quote:
Och, na zo'n 160.000 km leer je wel een beetje relativerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lach maar.
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef biekske2009 het volgende:
Symphonic typt volgens het beproefde Adelaarsysteem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |