jouw edit maakte het me pas duidelijk hoe het ook uitgelegd kon wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook op je scherm letten. Naar de naakte vrouwen kijk je maar in je eigen tijd.
En ik hoefde maar één woord te verplaatsenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw edit maakte het me pas duidelijk hoe het ook uitgelegd kon worden
whehehequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik hoefde maar één woord te verplaatsen.
zijn die nou al vuurwerk aan het afsteken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt hier trouwens wel oorlog met dat kutvuurwerk van die pubers.
Ja, af en toe lijkt het alsof ze dynamiet tot ontploffing brengenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn die nou al vuurwerk aan het afsteken?
het is toch nog geen oud&nieuw
daar heb ikzelf nou nooit geen reet aangevondenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, af en toe lijkt het alsof ze dynamiet tot ontploffing brengen. Maar ja, pang pang is leuk als je jong bent, blijkbaar.
Siervuurwerk is wel leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ikzelf nou nooit geen reet aangevonden![]()
siervuurwerk wel
Je hebt een kwattende Ier in de tent?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
over een kwatiertje ga ik me ook in het feestgedruis storten
is ook zonde van je geldquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Siervuurwerk is wel leuk.
Zo lang anderen het afsteken dan. Ik vind het zonde van mijn geld.
Ik ben ook nooit verder gekomen dan het afsteken van sterretjes, totdat ik mijn vingers eraan brandde.
maak ik gvd weer een typoquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een kwattende Ier in de tent?.
En stiekem vind ik het ook eng om af te steken. Als ik in de nieuwjaarsnacht naar huis moet, ben ik ook blij als ik weer veilig binnen ben. Maar die angst komt denk ik doordat ik toen ik een jaar of acht was met mijn oom in de duinen was, en hij me net opzij kon trekken. Anders was ik waarschijnlijk geraakt door een vuurpijl die verkeerd was afgestoken door iemand anders en op anderhalve meter boven de grond horizontaal vloogquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook zonde van je geld
maar ik verkocht gewoon een hoop pakketen vuurwerk zodat ik dat van mij gratis had
Het voelde toen ook inderdaad niet koud aanquote:sterretjes![]()
ik hoor het er nog iemand zeggen dat is koud vuur dat wordt niet heet![]()
daarna had hij een 2de graads brandwond
ik heb het er ook niet op als anderen het afsteken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En stiekem vind ik het ook eng om af te steken. Als ik in de nieuwjaarsnacht naar huis moet, ben ik ook blij als ik weer veilig binnen ben. Maar die angst komt denk ik doordat ik toen ik een jaar of acht was met mijn oom in de duinen was, en hij me net opzij kon trekken. Anders was ik waarschijnlijk geraakt door een vuurpijl die verkeerd was afgestoken door iemand anders en op anderhalve meter boven de grond horizontaal vloog.
[..]
Het voelde toen ook inderdaad niet koud aan.
Ik zou ook helemaal geen probleem hebben met een verbod op consumentenvuurwerk. Laat het lekker door professionals centraal afsteken. Ga je met het hele dorp of de stad kijken en dan is het nog extra gezellig ook. Je spreekt dan nog eens mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het er ook niet op als anderen het afsteken.
bij een kameraad is een vliegende keukenmeid in zijn broekspijp gekomen en die is er door heen gebrand![]()
gevolg een kapotte broek en een brandwond op zijn been en dat omdat 1 of andere achterlijke mongool niet oplette bij het afsteken
daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal geen probleem hebben met een verbod op consumentenvuurwerk. Laat het lekker door professionals centraal afsteken. Ga je met het hele dorp of de stad kijken en dan is het nog extra gezellig ook. Je spreekt dan nog eens mensen.
Maar als 16 miljoen mensen het mogen afsteken, dan is de kans dat er te veel zwakzinnigen op een onverantwoorde wijze vuurwerk afsteken gewoon te groot, met alle gevolgen, met name voor omstanders, van dien.
Absoluut tegen. Al die zwakzinnige zetten we bij elkaar in die badkuip hier in zuid. Twee problemen opgelost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal geen probleem hebben met een verbod op consumentenvuurwerk. Laat het lekker door professionals centraal afsteken. Ga je met het hele dorp of de stad kijken en dan is het nog extra gezellig ook. Je spreekt dan nog eens mensen.
Maar als 16 miljoen mensen het mogen afsteken, dan is de kans dat er te veel zwakzinnigen op een onverantwoorde wijze vuurwerk afsteken gewoon te groot, met alle gevolgen, met name voor omstanders, van dien.
Hoi Fhaatje, lekker glaasje op?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Fha het volgende:helluh
Ik kan niet zo goed tegen alcoholhihihihihihihi
Flesjequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi Fhaatje, lekker glaasje op?
Gaat wel, kids liggen nu beide in bed, friemelaar is bij mijn zusje een verjaardagskado aansluiten (vette stereo) en ik zit afwisselend hier aan de pc en in de keuken om wat leuke sieraden te maken. Ik kijk ook wel af en toe buiten want het is hier weer beginnen sneeuwen. Nog heel zachtjes maar wel grote vlokken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
FlesjeAH heeft kleine flesjes wijn zag ik
Dus die moest ik even mee nemen, verantwoord zuipen
![]()
Maar ik drink dus eigenlijk nooit meer. dus![]()
Jij een leuke avond?
Grote vlokkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Gaat wel, kids liggen nu beide in bed, friemelaar is bij mijn zusje een verjaardagskado aansluiten (vette stereo) en ik zit afwisselend hier aan de pc en in de keuken om wat leuke sieraden te maken. Ik kijk ook wel af en toe buiten want het is hier weer beginnen sneeuwen. Nog heel zachtjes maar wel grote vlokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |