Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die is te laatquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
wok!
whehehequote:
jaah, zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
sorry trouwens dat ik hem sloot
hij staat er al lang hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
De OP duurt bij jou ook lang he..
laters kerelquote:Op zaterdag 19 december 2009 03:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga eens op pad. Tot later
Trustenquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga vandaag maar eens vroeg naar mijn bedje![]()
laters
Nee, ik zit gewoon voor m'n lol in de treinquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef friemelaar het volgende:
Ben je machinist of conducteur ofzo ???
Flesquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon voor m'n lol in de trein![]()
Goeiemorgen allemaal
Waarschijnlijk bevroren als je hem buiten hebt gehangenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:16 schreef Klonk het volgende:
eens ff kijken hoe het met de was is, best koud buiten trouwens
die gaat niet naar buiten, totaal zinloos in de winter komt er geen zonnestraaltje in de tuin, de zolder niet geisoleerd dus minstens net zo koud als buiten en de woonkamer wil ik geen was hebben staan, lange leve de drogerquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bevroren als je hem buiten hebt gehangen.
Als je het een half uurtje buiten hangt, kun je het daarna gewoon als een schilderij aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
die gaat niet naar buiten, totaal zinloos in de winter komt er geen zonnestraaltje in de tuin, de zolder niet geisoleerd dus minstens net zo koud als buiten en de woonkamer wil ik geen was hebben staan, lange leve de droger
Daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef Klonk het volgende:
dat kan ik zelfs in bezopen toestand, kippetje eitje, helaas is Klonkette nogal eigenwijs af en toe
Woar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is wel wat rustiger geworden hier zeg
Eigenwijsheid is goed, komt ze vanzelf wel vragen hoe het eigenlijk moest en zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef Klonk het volgende:
dat kan ik zelfs in bezopen toestand, kippetje eitje, helaas is Klonkette nogal eigenwijs af en toe
Nou hier.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de drukte hier was rond 1 uur vanochtend.
3 topic's gister noem ik nou niet bepaald rustigquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is wel wat rustiger geworden hier zeg
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
De eeste levensbehoeften zijn weer in huis; bier, kaas en melk.
marcquote:
MDquote:
in het vorige topic heb ik nog geen 50 posts gezet dus het lag niet aan mij deze keerquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
is het weer zover... hebben jullie weer niet op m gewacht?
fiets ze Klonkquote:
ik nou ook niet meerquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend al boodschappen gedaan. Hoef dus daarvoor niet meer de deur uit..
Topicreanimeerderquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer terug van boodschappen doen
het is hier steenkoud het vriest 8 gradenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
Het is lekker buiten. Al heeft het wel even een paar minuten geduurd voor ik weer gevoel in mijn handen kreeg na thuiskomst.
En het heeft er alle schijn van dat vanaf zee verse sneeuw deze kant op komt.
blijkbaar welquote:
en ben je al weer terug?quote:
Ik denk dat het hier -5 of zo is, wel lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier steenkoud het vriest 8 graden![]()
hou die rotzooi lekker maar bij je
morgen mag het van mij rustig gaan sneeuwen maar vanavond nog niet
de temperatuur is nog niet zo erg maar die wind die maakt het zo koud.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier -5 of zo is, wel lekker.
Wedden van nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar dit topic zal het weekend wel overleven
Oehquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Klonk het volgende:
geen fuck, heb net twee stukken vlaai op
Abrikozenvlaai?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef Klonk het volgende:
geen fuck, heb net twee stukken vlaai op
Glibber zequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
rijstevlaai met slagroom en witte chocolade vlokken, maar ik ben er weer vandoor, nog ff langs de schoonouders fietsen
Hmmmm, iets van gebakken aardappeltjes met gehaktstoofpotje (3 x woordwaarde) met daarin diverse groentesoorten.quote:
marcquote:
laat biekske maar niet kokenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wedden van niet
![]()
Maar moet eerst ff koken en dan nog opeten ook.....
nee die is sieraden aan 't makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat biekske maar niet koken![]()
Oh ja, buitenlandquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
voor de honderste keer er ligt hier geen sneeuw van betekenis
kip in peperroomsaus met gebakken aardappeltjes of kabeljauwfilet in een speciale vissausquote:
hier ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
voor de honderste keer er ligt hier geen sneeuw van betekenis
Klinkt wel okequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmmm, iets van gebakken aardappeltjes met gehaktstoofpotje (3 x woordwaarde) met daarin diverse groentesoorten.
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kip in peperroomsaus met gebakken aardappeltjes of kabeljauwfilet in een speciale vissaus
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....quote:
Je weet de besteltelefoonnummers uit je hoofd dan dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....
soms valt het goed uit, soms.......
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet de besteltelefoonnummers uit je hoofd dan dus
Je maakt er dan een superomelet vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaat
jij hebt 'm doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt er dan een superomelet van
en dan heb je de afhaalchineesquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verzin ik altijd ter plekke als ik moet beginnen met koken....
soms valt het goed uit, soms.......
en broodquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee maar altijd minimaal 2 dozen eieren aanwezig voor als het fout gaat
ik wed nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wedden van niet
![]()
Maar moet eerst ff koken en dan nog opeten ook.....
das ook wel heel lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je de afhaalchinees
hopelijk vandaag niet nodig.....quote:
klinkt ook goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met spekreepjes, hamblokjes en een gebakken ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |