SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
excuus...notedquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef LastRequest het volgende:
Jongensssss kan voortaan de lapo ge-edit worden met de link naar het nieuwe topic erin? Gaat sneller op telefoon..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Dj_unkie het volgende:
hé, als jij je daardoor een stuk beter voelt
heb de lapo aangepast btw
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Envoor Yasha die in de lapo de link naar het nieuwe topic zet. Veel makkelijker op m'n telefoon.
Ohjee, relax!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ben onrustigWant ik hoop dat ik morgen gewoon naar NL kan.. En dat ik een plastic zakje kan kopen voor de vloeistof. En dat ik wel alles gepakt heb wat ik nodig heb en Bluh
heeft ib nu weer n andere chick meegenomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohjee, relax!
Huisgenoot is weer flink aan het rocken hier beneden
IB woont niet beneden mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ib nu weer n andere chick meegenomen
mn grap wat doe jequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
IB woont niet beneden mijEn met rocken bedoel ik muziekrocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb een woning aangeboden gekregen...
Begane grond van flatjes, met tuin + berging, woonkamer van 21.5 m2, slaapkamer van 10.5 m2, keuken van 8 m2 en een kleine badkamer van 4 m2 en de hal idemdito![]()
Toch best netjes eigenlijk...
geen idee ik heb de verwarming op 22 staan, fuck de opwarming van de aardequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking hell wat is het koud buiten
Zeg Unkie, stopt die ketel er vaker mee of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:00 schreef Dj_unkie het volgende:
brrrrr koud......Vanochtend deed de verwarming het wel weer
Nee dit was de eerste keer! Waarschijnlijk omdat ze aan het klussen zijn in dat leeg staande appartement. Schijnbaar hebben ze iets niet goed geïnstalleerd ofzo. Normaal doet die het juist supergoedquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Zeg Unkie, stopt die ketel er vaker mee of valt dat wel mee?
zozo lekker hoor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:14 schreef SLP_ het volgende:
Oeh, straks mn eerste rijles in de sneeuw enz![]()
En straks ff mn tas inpakken want morgen naar York!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze aan het klussen zijn in dat leeg staande appartement.
Hoogmeer 13e straat, rijtje flatjes bij het winkelcentrum. Ga morgen een kijkje nemen... Plattegrond die ik kreeg zag er zo uit:quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet verkeerd. Waar ergens? Via de woningbouw neem ik aan...dan zal het ook nog wel te betalen zijn?
En als je onderstuur hebt gewoon de handrem erbij en tegensturenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:19 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zozo lekker hoor!
Tip van de dag: Hoog in toeren wegrijden en als een dolle aan het stuur trekken
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:02 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, net op de dag dat Yasha dus terug moet vliegen, hebben de treinen tot 164 minuten vertraging (!) en zijn de reeds vertrokken vliegtuigen allemaal een uur te laat
Ben heel benieuwd hoe ze nu waar aankomt, gelukkig was ze op tijd op, en kan ze dus nu al op station zijn enzo
Jep en meer gas gevenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En als je onderstuur hebt gewoon de handrem erbij en tegensturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hangt er sowieso een bij de voordeur, maar dit komt van internet, www.weer.nlquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:53 schreef IrishBastard het volgende:
Joh
Waar heb je een thermometer dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:59 schreef Cocktailprikker het volgende:Hehe bij mijn vorige baantje had ik een achterwiel aangedreven Hyundai bus...dat was heerlijk in de sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand for something or fall for anything
quote:
ALs in vandaag? of de afgelopen jaren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Dj_unkie het volgende:
Hoe kom je daar aan
@ Hosti....wat heb jij gebruikt?
ib doe die vriezer toch ook dicht na je midnightsnackquote:
Damn, ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ib doe die vriezer toch ook dicht na je midnightsnack
Laten we beginnen met vandaagquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALs in vandaag? of de afgelopen jaren?
Matige bedoelingquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Net sms van Yasha dat het vliegveld in Pisa gesloten is, en dat er over een half uur meer info is
Je sais. aai.gifquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is wel heel zacht uitgedrukt
Bedoening.quote:
Ik heb ze allemaal gekregen, en ik ga nou eenmaal niet heeeeel vaak naar de bios.quote:
Hopen dat ze gewoon naar NL kan vliegen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, momenteel wordt de vlucht nog wel iedere keer online 'verzet', nu staat ie op 17.15. Lijkt er vooralsnog dus op dat er wel gevlogen wordt.
Ze zijn nu iig een koffer van een ander nederlands meisje aan het inchecken, dat ze tegen kwam
Ja en ik ga vanavond in deze super ijskoude kou naar het levend kerstspel (buiten!) waar mijn mama een rol heeft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
jezus wat is het koud zegblij dat ik m'n dikke leren winter motor handschoenen nog heb
Flink aan je jagermeister vanavond.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja en ik ga vanavond in deze super ijskoude kou naar het levend kerstspel (buiten!) waar mijn mama een rol heeft.
Lekker hoor! Met huurtoeslag erbij is het peanuts dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoogmeer 13e straat, rijtje flatjes bij het winkelcentrum. Ga morgen een kijkje nemen... Plattegrond die ik kreeg zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Huur is 335 bruto, exc huurtoeslagDus goed te doen met huurtoeslag, ook als ik straks weer ga studeren.
Haha mwa. Heb iig wel al mijn snowboots aanquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Flink aan je jagermeister vanavond.
Krijg je het vanzelf warm van
Dat moet je ook hendig sjiek doen, met beleidquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:25 schreef Sander het volgende:
Thuis! Teringkoud vannacht. Mijn fietssleutel brak gewoon af in mijn hangslot. Die zat dichtgevroren en ik gaf hem nogal een hengst. Fijn zonder fiets naar huis
Ja, dat bedacht ik me jammer genoeg daarna pas. Maar gelukkig kreeg ik het stukje er uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet je ook hendig sjiek doen, met beleid.
Ja, ik ben nieuwsgierig.quote:IB, al iets van Yashi gehoord? Geeft ze d'r handdoeken al uitgepakt om op 't vliegveld te blijven overnachten?
ff verwarmen met je aanstekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:25 schreef Sander het volgende:
Thuis! Teringkoud vannacht. Mijn fietssleutel brak gewoon af in mijn hangslot. Die zat dichtgevroren en ik gaf hem nogal een hengst. Fijn zonder fiets naar huis
-8 zei de meter langs de weg!quote:
Waarschijnlijk heel ver...quote:Op zondag 20 december 2009 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een sneeuw hierIk ga toch zo kijken hoe ver ik met de motor kom
![]()
Dat staat met die weer toch bijna gelijk aan suïcidaliteit? Ga dan gewoon met de autoquote:Op zondag 20 december 2009 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Haha bedankt! Maar hij doet het niet meerquote:
Nog niet eens het plein afquote:Op zondag 20 december 2009 10:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
No shitquote:Op zondag 20 december 2009 10:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog niet eens het plein afte veel sneeuw
![]()
![]()
Gister was het wel rijdbaar, mja moet het vannacht zonodig weer gaan sneeuwen![]()
Leve Bol.comquote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef LastRequest het volgende:
Ja kak ik had vandaag ook ingepland voor lastminute alle kerstcadeautjes kopen![]()
Wat heeft mijn moeder er nu weer mee te makenquote:Op zondag 20 december 2009 09:42 schreef Mikkie het volgende:
Mja, met die moeder van Yashi en mij weet je het natuurlijk nooit
je lijkt mijn broer welquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leve Bol.com. Ik heb m'n zus aan het werk gezet voor de cadeaus voor mn ouders, en alles voor zus en zwager heb ik via Bol kunnen bestellen. Moet alleen nog even het pakketje ophalen
Nou tot en met donderdag wordt er nog bezorgd hoorquote:Op zondag 20 december 2009 12:02 schreef LastRequest het volgende:
Had ik ook al bedacht Mik, maar ben bang dat ik ook daar nu te laat voor ben qua levertijd in deze tijden..
Weet je nog dat de Maas bevroren was? Nee? Ik welquote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar stiekem vind ik het wel een beetje eng want we gaan met een schip naar York toeHopelijk is het water niet bevroren ofzo
Mja, ik ben laatst wel de stad in geweest maar daar was alles duurder dan bij Bol. Mja, dan ga ik niet het in de stad kopen, omdat het dan lijkt alsof je er zogenaamd meer moeite voor hebt gedaanquote:
Mwoah, ze weten ook wel dat veel mensen last-minute bestellen. Ik heb maandagavond iets besteld waar 4 dagen levertijd op zat, en dat was gisteren inderdaad binnen. Met de 1-2 dagen levertijd ben je heus wel op tijd, je moet alleen wel een goed bezorgadres hebben (als in: niet dat er niemand thuis is, want dan moet je het zelf een dag later ophalen en dat kost je weer een dag...).quote:Op zondag 20 december 2009 12:02 schreef LastRequest het volgende:
Had ik ook al bedacht Mik, maar ben bang dat ik ook daar nu te laat voor ben qua levertijd in deze tijden..
Ik bedoelde meer het feit dat je als broer je zus aan het werk zetquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik ben laatst wel de stad in geweest maar daar was alles duurder dan bij Bol. Mja, dan ga ik niet het in de stad kopen, omdat het dan lijkt alsof je er zogenaamd meer moeite voor hebt gedaan.
Bovendien is dit al een dure tijd, bij elkaar verdomme weer ruim 100 euro kwijt.
Mwoah, dat valt mee. Ik heb het idee een half jaar terug al geopperd, alleen is zij degene die nu regelt dat het er komtquote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het feit dat je als broer je zus aan het werk zet
Het moet idd wel direct afgeleverd worden, want als je er de 1e keer niet bent komen ze de volgende dag weer, ben je er dan ook niet kan je hem pas de dag daarna ophalen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ze weten ook wel dat veel mensen last-minute bestellen. Ik heb maandagavond iets besteld waar 4 dagen levertijd op zat, en dat was gisteren inderdaad binnen. Met de 1-2 dagen levertijd ben je heus wel op tijd, je moet alleen wel een goed bezorgadres hebben (als in: niet dat er niemand thuis is, want dan moet je het zelf een dag later ophalen en dat kost je weer een dag...).
Dan wordt het erg krap jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik ga dinsdag naar Engeland dus de kans is te groot dat m'n cadeautjes vervolgens met de kerst in Nederland liggen
Doe dan een ander bezorgadresquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik ga dinsdag naar Engeland dus de kans is te groot dat m'n cadeautjes vervolgens met de kerst in Nederland liggen
Denk je dat ze in Engeland bezorgen?quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe dan een ander bezorgadresBij je ouders of je zusje ofzo?
Ik heb zo vorig jaar cadeaus laten afleveren op het adres waar we ook kerst gingen vieren. Zat dus al ingepakt, hoefde alleen de naam op het pakketje te laten veranderen
Die meid is tegen haar wil in haar ouders kwijt geraakt als ouderlijke macht, kan me voorstellen dat ze ff rust wil.quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef Sander het volgende:
Instabiele mutsdie is er natuurlijk vandoor gegaan vanwege die zeilreis
Heb je je nieuwe laptop al?...quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net met Ib een sneeuwpop gemaakt bij mijn ouders![]()
Aangezien de bussen niet rijden blijven we vanaaf maar nog een nachtje hier..
ga nu kijken of t wat geworden is... vast niet zoals ik helemaal hoopte, mja is dan ook een goedkope digicam en geen statief..quote:
wat ga je doen dan ?quote:Op zondag 20 december 2009 19:24 schreef Swine het volgende:
Sneeuw = gaaf![]()
Vanmiddag lekker rondje gelopen. Wanneer je goed voorbereid bent kan je heerlijk genieten van alle mensen en taferelen die iets minder op het weer zijn ingesteld. Auto's die slippend voor een verkeersdrempel blijven hangen, lopende fietsers, gesprongen waterleidingen en mensen die kansloos bij een bushalte blijven wachten in de verwachting dat ie vast wel rijd![]()
Moet zo de stad in, kan nu net zo goed te voet de campusbaan pakken
Heb ik niet helaasquote:Op zondag 20 december 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat ga je doen dan ?
en pak de slee, ideaal voor de heuveltjes
alsof er IEMAND is die n warme chcomel met slagroom komt drinkenquote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb ik niet helaas
Moet werken omdat de twee ingeroosterden zijn vastgesneeuwd in hun ouderlijke gehuchten
is die hier niet dan?quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef AMDB het volgende:
Echt kut, ik voor morgen bioskaartjes voor Avatar in Tuschinski Amsterdam gekocht, hopen dat ik een beetje op tijd kan komen
quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
heydaar kom ik altijd langs als ik na werk ga... die toren dan, met die kleurtjes bovenin
anders ik welquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of de bussen weer rijden morgen
Aha, nog pointers nodig ofzo, dat je er zo lyrisch over doet?quote:Op zondag 20 december 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Anale seks bij Spuiten en Slikker
Hou op johquote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wat een paknet de auto uitgegraven...
Fijn. Ik mag morgen gewoon naar stage. En skippen is geen optie, want ik heb belangrijke afspraken en bovendien een deadline over iets meer dan een weekquote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef royjn het volgende:
Ben echt blij dat ik vakantie heb. Moet er niet aan denken om morgen de snelweg op te moeten.
Komt zo weer een sneeuwbuitje aan.
quote:
Vooral rond de kerst zal je toch gewoon gestuurd worden, ja. Helaas voor jouquote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd of ik kan werken morgenMoet wel verschijnen... maar weet niet of het echt te doen is
Al zullen we er wel gewoon op uit gestuurd worden.......
Nadeel is alleen dat het inhalen wel tricky is. Je moet echt zo'n sneeuwheuvel over in het midden van de weg, en 60 was vanmiddag op de wegen waar ik reed wel een flinke snelheid, 50 was beter te doen met mijn bandjesquote:Op zondag 20 december 2009 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ook gewoon veel links gereden, mensen inhalen met 60 omdat ze 30 rijden op een 80 weg
huquote:Op zondag 20 december 2009 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij was de demo v/d dag! Netjes gedaan van hem!
Ik kneep em af en toe ook wel hoor. Pure sneeuw, en dan inhalen met 20 cm afstand tussen elkaar en de ander slingertquote:Op zondag 20 december 2009 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat het inhalen wel tricky is. Je moet echt zo'n sneeuwheuvel over in het midden van de weg, en 60 was vanmiddag op de wegen waar ik reed wel een flinke snelheid, 50 was beter te doen met mijn bandjes. Dat gecombineerd met het feit dat het flink sneeuwde en het zich net 150 à 200 meter was, deed me toch besluiten niet in te halen. In dit geval kies ik echt voor de makkelijke veiligheid en ga ik geen risico nemen. Als er toch een tegenligger komt kun je niet remmen én niet uitwijken, en heb je gewoon een enorm probleem.
2 woorden, pappie, mammie.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
hoe komt een kutwijf van 14 aan 3500 euro, kan ze dit tegelijkertijd opnemen bij de bank, kan ze een ticket boeken en naar sint maarten vliegen (je staat uberhaupt toch nog bij je ouders paspoort erop als je 14 bent) terwijl je ook nog eens onder toezicht staat van de raad van kinderbescherming
en ja natuurlijk heb ik het over Laura Dekker!!
nee want die wisten van niksquote:Op zondag 20 december 2009 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2 woorden, pappie, mammie.
en een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel
3FM single-tje van een vriend was er net op! Zijn nummer was de demo van de dag dus die draaide ze net op 3FM!quote:
ah ok, grappigquote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3FM single-tje van een vriend was er net op! Zijn nummer was de demo van de dag dus die draaide ze net op 3FM!
Fucking bazen actie als je het mij vraagt. Die meid was het gezeik zat en ging ff lekker uitwaaien op Sint Maarten. Bril-jantquote:
daar gaat t me niet om, welke mongool van de bank geeft aan n 14 jarige snol even 3500 cash meequote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking bazen actie als je het mij vraagt. Die meid was het gezeik zat en ging ff lekker uitwaaien op Sint Maarten. Bril-jant
een goede medewerkerquote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar gaat t me niet om, welke mongool van de bank geeft aan n 14 jarige snol even 3500 cash mee
of verkoopt haar een vliegticket
ja, eerder wereldvreemdquote:
Heerlijkquote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Californium het volgende:
waarom zou je in vredesnaam weg willen.... Ik moet werken... is wat anders.. maar ik zou gewoon thuis blijven... Tis 1 grote chaos overal...
![]()
Vet! Heeft ie veel betaald?quote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3FM single-tje van een vriend was er net op! Zijn nummer was de demo van de dag dus die draaide ze net op 3FM!
Omdat IB en ik gewoon naar huis willenquote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Californium het volgende:
waarom zou je in vredesnaam weg willen.... Ik moet werken... is wat anders.. maar ik zou gewoon thuis blijven... Tis 1 grote chaos overal...
![]()
Volgens mij had ie 1340 euro aan donaties toen ze hem gingen draaien!quote:Op maandag 21 december 2009 10:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vet! Heeft ie veel betaald?
GoeiemorgenPoging doen om zo weer naar Nijmegen te komen. Er rijdt alleen een rechtstreekse stoptrein.
Wow lekker bedragje ook.quote:Op maandag 21 december 2009 10:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij had ie 1340 euro aan donaties toen ze hem gingen draaien!
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339474quote:
Mooi liedje hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/339474
quote:
Ik zal het doorgeven!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam de overbuurman ons tuinhuis opmeten, was ik vergeten te zeggen dat er een vijver lag
Gewoon, omdat het kan? De hele dag thuis zitten is ook maar niks.quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef Californium het volgende:
![]()
Als ze tenminste post bezorgenquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef IrishBastard het volgende:
morgen komt mijn laptop waarschijnlijk
Vanmorgen was het baggeren met een grote B. Straks was er weinig aan de hand, lijkt prima gestrooid.quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie hoe is de graafseweg, ben je vast overheen gekomen vandaag
Ik vind het wel lief dat je daar nog in gelooftquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef IrishBastard het volgende:
nee gewoon ff biertjes drinken en bijpratenquote:Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanmorgen was het baggeren met een grote B. Straks was er weinig aan de hand, lijkt prima gestrooid.
Maar wat is er in de stad te doen dan? Extra koopavond ofzo? Ik moet nog kerstkaarten hebben.
Mijne komt pas 6 januariquote:Op maandag 21 december 2009 18:35 schreef IrishBastard het volgende:
Jij zoekt gewoon excuses om met de auto ergens heen te kunnenquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee gewoon ff biertjes drinken en bijpraten
denk dat het de bus wordt, vooralsnogquote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon excuses om met de auto ergens heen te kunnen
Rijden die wel gewoon?quote:Op maandag 21 december 2009 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat het de bus wordt, vooralsnog
Dan kun je het doen jaquote:
Wat heb je gegeten? Ik kan namelijk nog steeds niet fatsoenlijk opstaan zonder een puf, veeel teveel gegetenquote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kun je het doen ja.
Ik heb net m'n avondeten op, maar helemaal niet het idee dat ik genoeg heb
Een kipburger, gebakken aardappeltjes en een groentenmix van paprika, ui en champignon.quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? Ik kan namelijk nog steeds niet fatsoenlijk opstaan zonder een puf, veeel teveel gegeten
Zou toch genoeg moeten zijnquote:Op maandag 21 december 2009 20:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een kipburger, gebakken aardappeltjes en een groentenmix van paprika, ui en champignon.
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar kennelijk valt dat tegen. Zit nu te twijfelen of ik ergens nog iets zal gaan halen, om te voorkomen dat ik tegen tien uur vanavond wil gaan snackenquote:Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou toch genoeg moeten zijn![]()
Wel lekker though.
Fijn hèquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
nou, de auto kreeg ik niet onder e carport uit,dus maar met de bus gegaan
Kom je morgen helpen de mijne uitgravenquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
nou, de auto kreeg ik niet onder e carport uit,dus maar met de bus gegaan
Reed jouw bus op tijd dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef Californium het volgende:
zo! weer thuis.... Stomme mensen op werk.... Mensen van een andere afdeling die je niet eens 4 min eerder laten gaan om je bus te halen ( want anders 20 min in de kou staan)
deze wel...maar daarom wilde ik ook deze hebbenquote:
He balen!quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
deze wel...maar daarom wilde ik ook deze hebben
Bruine rumquote:Op maandag 21 december 2009 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Zo, kerstaankopen binnen! Ik mis alleen de bruine rum.
Als het goed is, kan ik het met deze boodschappen overleven t/m zondag
Super irritant hè, als je geen boodschappen kan doenquote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bruine rum
Morgen of overmorgen ook maar eens supereinkaufen machen, donderdag tm zondag zit dat er inderdaad totaal niet inKut Kerst
Is het ook.quote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Super irritant hè, als je geen boodschappen kan doen.
Alleen nu dus nog ergens een keer langs de slijter, even kijken wanneer dat in de planning past...
Iedereen sleurt een fles wijn mee, die gaan eerst op, en dan de kroegen die open zijn af, don't worryquote:
Corona, desperdo en wijn staan hoog op de katerlijstquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef Houniet het volgende:
Mij niet gezien met wijn, worden Corona's ben ik bang.
Ik weet t. Lekker geregeld bij jou danquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef Houniet het volgende:
Gast tering.
Eerste kerstdag ben ik in XX en voor de 2de heb ik nog geen boekingen.
Report gewenstquote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ga ik lekker spacen op de eersteWat leipe babyrose seeds voordat ik twee familiediner's af moet, kan leuk worden
![]()
Mocht ik besluiten mijn zaadjes te verorberen voordat ik de trein in spring met een dikke kater zal ik het zeker ff rapporterenquote:
Ik zie het stiekem eigenlijk ook wel gebeurenquote:
Voor de volgende meet wil ik best wat in elkaar flansen hoor... Maarja, wanneer die is? Als er liefhebbers zijn kunnen we het wel een keertje een thema meet van maken, spacen met Hosti ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Hosti, moet jij niet nog steeds een spacecake maken voor ons?
Prachtig man !quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie het stiekem eigenlijk ook wel gebeurenMaakt de dag wat boeiender
ik zou jou wel eens willen zien na een week of 5 met per nacht gemiddeld 5 uur slaapquote:
Gewoon, ik wil weten dat als ik mijn wekker zet ik ook opsta, ook al moet ik vanmiddag pas ergens zijn. Dat ik afspraken met mezelf kan maken. Klinkt debiel, ik weet het, maar tochquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:08 schreef Californium het volgende:
Doe je goed Hosti....Waarom om 9 op?
Ik ben geen watje..... Heb me vannacht veel te schuldig gevoeld dat ik 5 min eerder weg was gegaan gister....Keilang wakker gelegen, er hoofdpijn van gekregen en over werk gedroomd
dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En joh, om die 5 minuutjes??? Echt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |