SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
excuus...notedquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef LastRequest het volgende:
Jongensssss kan voortaan de lapo ge-edit worden met de link naar het nieuwe topic erin? Gaat sneller op telefoon..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Dj_unkie het volgende:
hé, als jij je daardoor een stuk beter voelt
heb de lapo aangepast btw
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Envoor Yasha die in de lapo de link naar het nieuwe topic zet. Veel makkelijker op m'n telefoon.
Ohjee, relax!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik ben onrustigWant ik hoop dat ik morgen gewoon naar NL kan.. En dat ik een plastic zakje kan kopen voor de vloeistof. En dat ik wel alles gepakt heb wat ik nodig heb en Bluh
heeft ib nu weer n andere chick meegenomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohjee, relax!
Huisgenoot is weer flink aan het rocken hier beneden
IB woont niet beneden mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft ib nu weer n andere chick meegenomen
mn grap wat doe jequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
IB woont niet beneden mijEn met rocken bedoel ik muziekrocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb een woning aangeboden gekregen...
Begane grond van flatjes, met tuin + berging, woonkamer van 21.5 m2, slaapkamer van 10.5 m2, keuken van 8 m2 en een kleine badkamer van 4 m2 en de hal idemdito![]()
Toch best netjes eigenlijk...
geen idee ik heb de verwarming op 22 staan, fuck de opwarming van de aardequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:37 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking hell wat is het koud buiten
Zeg Unkie, stopt die ketel er vaker mee of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:00 schreef Dj_unkie het volgende:
brrrrr koud......Vanochtend deed de verwarming het wel weer
Nee dit was de eerste keer! Waarschijnlijk omdat ze aan het klussen zijn in dat leeg staande appartement. Schijnbaar hebben ze iets niet goed geïnstalleerd ofzo. Normaal doet die het juist supergoedquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Zeg Unkie, stopt die ketel er vaker mee of valt dat wel mee?
zozo lekker hoor!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:14 schreef SLP_ het volgende:
Oeh, straks mn eerste rijles in de sneeuw enz![]()
En straks ff mn tas inpakken want morgen naar York!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze aan het klussen zijn in dat leeg staande appartement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |