1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Huuuu, bah, Chantalquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hier 'Weten zij veel'
Met Chantal![]()
Ze is cute, en onwijs grappig
Ik kan nog niet overschakelen naar dat programma, verdorie! Zelfs niet toen ik tegen m'n vriend zei dat het met Chantal wasquote:
Nee zo op 3.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuu, bah, Chantal![]()
Oh wacht, ik kijk ook naar dr geloof ik, op 1 he
daar hebben ze picture-in-picture voorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zo op 3.
Lollig, dan is ze op 2 kanalen tegelijk.
Duo-fappen
Oh Thomas Acda daar wil ik zo mee trouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn stelling werpt wel zijn vruchten af vnaaf
Huh, hoe ken dàt nou weer???quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zo op 3.
Lollig, dan is ze op 2 kanalen tegelijk.
Duo-fappen
Ieks! Zou je het daar op kunnen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Thomas Acda daar wil ik zo mee trouwen
Nee Chantal moet musicals kwelen, dan heb ik dr geen last vanquote:
Ja, daar heb ik echt een onwijs onverklaarbaar zwak voor al jaren.quote:
Is Dewi al geweest?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Kim bij Popstars krijgt drie tienen, dat kan niet anders.
Ook al is ze saai en sexloos.
Dr moet toch iemand ergens ter wereld zijn die dr wel leuk vindt?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt een onwijs onverklaarbaar zwak voor al jaren.![]()
Oh ik ga ff op de pokkiefoetsie reclame stemmen, daar lach ik me altijd een kriek om
Kim hoeft toch geen sex te hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Kim bij Popstars krijgt drie tienen, dat kan niet anders.
Ook al is ze saai en sexloos.
Nee, behalve in het groepsnummer!quote:
Ik vind Kim ook wel lachen, maar Sylvia vond ik het eindequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr moet toch iemand ergens ter wereld zijn die dr wel leuk vindt?
Je weet wel wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kim hoeft toch geen sex te hebben
Ik ging bijna janken
Allemaal van plastic Llquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Beebs![]()
![]()
![]()
Al is die deelneemster ook best lekker volgens mij, jammer van die hoofddoek
Thomas Acda vind ik gewoon zo grappig en leuk dat ik m aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan hebben wij niet echt dezelfde smaak denk ik. Johnny de Mol vind ik ook drie keer niks namelijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
waddefok, alle beebs al weg in de eerste ronde
Doettik!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Grees kun je ff brullen als Dewi moet?
Ik vond haar vorige week echt heel goed.
( maar volgens mij was ik ook alleen tijdens haar optreden nog wakker)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doettik!
In het groepsnummer kreeg ze alweer alle veren in haar reet
'Iedereen behalve Dewi liep slecht op hakken, het was net de Pussycat dolls met likdoorns'
ZAPPPPPPPPPPPPPPquote:
Bwehehe mooi héquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Haaaaaaaahahahahahahaha, die vraag nu!
Ja, mooie meid!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe mooi hé![]()
Maar serieus, die kandidate is écht knap
Doe je de trio-kus strakjes misschien liever met Benny en Kimquote:
Ik vond het boek beterquote:Benieuwd wat Robin van dit nummer gaat maken.
ik wil ook een walk-in friidge, hoef ik mijn vriendinnen tenminste niet meer in stukken te zagen als ik ze invriesquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij kijkt iedereen iets anders
![]()
Ah Walk-In Fridge wint de Gouden Loekie.
En dan de eerste versie en dus de stomme.
Ja. Kim! Zeker weten, die was bizar goed, ook al vind ik die saaiig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat is dat geluid raar daar???
Ze is toch echt wel retegoed hoor, was dr iemand al beter dan dit?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil ook een walk-in friidge, hoef ik mijn vriendinnen tenminste niet meer in stukken te zagen als ik ze invries
Ik ga wel lkkr op dr stemmenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kim! Zeker weten, die was bizar goed, ook al vind ik die saaiig.
En Dewi was wel goed, maar in de hoge stukken is ze teveel Aguilera (en die hebben we al) en er zat echt een KNALvalse noot in, maar de jury lijkt dat nooit te horen
Verder over het algemeen wel goed hoor
Beter dan Robin, maar die kreeg ook een 9
ja maar niet met heiniken, en ook niet met bavariaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij zou m al helemaal vol met bier douwen jij
Ik ga helemaal op niemand stemmenquote:
Ik stem op dr omdat ze elke keer weer naar die zaterdagronde moet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga helemaal op niemand stemmen
Ben benieuwd naar Kristel zo, daar heb ik echt een zwak voor
Vorige week zat ze niet in de zaterdagshow hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stem op dr omdat ze elke keer weer naar die zaterdagronde moet.
Dat vind ik sneu
Ow.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige week zat ze niet in de zaterdagshow hoor
Eén keer maar volgens mij!
Wie is Benny?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je de trio-kus strakjes misschien liever met Benny en Kim
[..]
Ik vond het boek beter
meh deze gaat nog wel vol hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef nieslief het volgende:
teeeveeeeepeeeee voor morgen.....
En ja mijn lootje was Strega: fijn dat je het leuk vond wat erin zat![]()
Niet kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, Jan Smit presenteert een TV programma zie ik net. Waar gaat het heen met deze wereld![]()
Nou dat zei ik net ook al in het Popstars topic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Meisje ten Brink stond weer heerlijk harkerig te dansen in dr filmpje![]()
Jammer dat ze zo een draak van een nr gaat zingen
We hebben jou opgegevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, Jan Smit presenteert een TV programma zie ik net. Waar gaat het heen met deze wereld![]()
quote:
niet kijken is inderdaad het beste wat je kan doen,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet kijken![]()
Dat ie t maakt is 1 ding, maar als er dan mensen naar kijken, dan is het pas echt erg
Klapjosti gebruik ik veelvuldigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
wie gebruikte er nou laatst het woord triangeljosti
ik moest toen lachen
Dat Engels van drquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Superjammer van die valse noot, verder vond ik het wel heel mooi eigenlijk
Jij mag wel in mijn plaatsquote:
Daar lette ik amper op, omdat ik het mooi vond klinken later in het nummerquote:
Ja ook hoi!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Omfg hebben jullie het overpopstars
?
Nee hoor, Goodbye kijkt naar Jan Smitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
?
Niet, ik kijk studio sport ofzo. Dat van Jan Smit was een aankondiging!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, Goodbye kijkt naar Jan Smit
Oooooowquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet, ik kijk studio sport ofzo. Dat van Jan Smit was een aankondiging!
nog niets, zit nog te denken...quote:
helpquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
?
Maar die gaat wel een leuk liedje zingenquote:
Nee joh, Goodbye kijkt van alles!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Dat was ook een aankondigingIk kijk Nu We Er Toch Zijn
Z'n vrouw heeft Mexicaanse Griepquote:
OMG moet ie ook nog kindjes knuffenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Bart met zijn hysterisch gehuppel
Ik
Wil
Kristel!
Ja echt hé, en die tuinquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Z'n vrouw heeft Mexicaanse GriepYeah right
Ja, ze mogen even een rondje in de tuin lopenquote:
Kan beide!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Zijn het nou handvatten of handvaten???
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
voor posts als:
jeeej *weet ik wie*
Oooh wat vals
Leuk liedje
en dergelijke is dit topic, niet iedereen kijkt hier popstars, thank god
Popstars #24 - Waar Emmmmmuhlie er uit mag.
vattenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Zijn het nou handvatten of handvaten???
Sorry?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
voor posts als:
jeeej *weet ik wie*
Oooh wat vals
Leuk liedje
ik kan ook elk wisewasje van wat er bij n ander programma gebeurd posten, zul je zien hoe nutteloos het is, dit is de ffsc niet het popstarstopic, maarja just my 2 centsquote:
Zullen we gewoon allemaal tieten posten om het goed te maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry?
Dit is een slowchat, daar mag alles. Ik piepte net toch ook niet toen het over Ranking the Stars ging wat ik niet kijk?
Naja,je negeerde ons gewoon toenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry?
Dit is een slowchat, daar mag alles. Ik piepte net toch ook niet toen het over Ranking the Stars ging wat ik niet kijk?
Van mij mag je, doe je ding meidquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan ook elk wisewasje van wat er bij n ander programma gebeurd posten, zul je zien hoe nutteloos het is, dit is de ffsc niet het popstarstopic, maarja just my 2 cents
dat het over popstars gaat, prima maar kom op, elk titel van elk nr posten als in: Valerieeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
vatten![]()
Ook al zegt iedereen vaten.
En het is hier al weken de onofficieele Popstars SC #2 dus niet mokken M-M
Dat doen we hier wel vaker en niemand pieptquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan ook elk wisewasje van wat er bij n ander programma gebeurd posten, zul je zien hoe nutteloos het is, dit is de ffsc niet het popstarstopic, maarja just my 2 cents
TIETEN.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon allemaal tieten posten om het goed te maken?
Ben je nu echt serieus of wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat het over popstars gaat, prima maar kom op, elk titel van elk nr posten als in: Valerieeee. is weinig nuttig aan imho
Alsof alle andere post hier wel nuttig zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat het over popstars gaat, prima maar kom op, elk titel van elk nr posten als in: Valerieeee. is weinig nuttig aan imho
maar dan gaat eht hier nergens mee overquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
voor posts als:
jeeej *weet ik wie*
Oooh wat vals
Leuk liedje
Nou, vertel es over je vogel, vertel ik over mn poesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan gaat eht hier nergens mee over
Zonde he! Want het einde was zo tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Greys, Kristelllllllllllllll zingt vals![]()
ik bedoel meer post er inhoudelijk over, vertellen wie er nu op is, in een andere post wat diegene zingt en in een andere post wat een leuke trui iemand aan heeft gaat nergens over, daar is al een popstars topic voor kun je over die dingen geiten met anderen die er naar kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doen we hier wel vaker en niemand piept
Ook met andere programma's.
De mensen die niet met Secret Santa meededen miepten ook niet dat het hier 12 topics over SS ging.
Gelukkig!
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, vertel es over je vogel, vertel ik over mn poes![]()
Dat mag hoop ik wel
Sssssssssssssssssssssshtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan ga je maar naar het 'Show hier je vogel/poes' topic.
Dit is een SC. Dit is onderwerploos, dus er zal hier volledige stilte en rust zijn
Ik durf dr niks meer op te zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde he! Want het einde was zo tof!
Ga lekker naar een tietentopic johquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vooruit, het mogen zelfs JULLIE tieten zijn
Dit doen we elke vrijdagavond hier en je bent werkelijk de eerste die er over klaagt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel meer post er inhoudelijk over, vertellen wie er nu op is, in een andere post wat diegene zingt en in een andere post wat een leuke trui iemand aan heeft gaat nergens over, daar is al een popstars topic voor kun je over die dingen geiten met anderen die er naar kijken
Piem0lquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
en DAT mag alleen in het poeptopic meneertjequote:
Ooooooh, zeg dat danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ho ho jongedame, daar is vast een vloerbedekkingpoesttopic voor te vinden ergensquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Ynske het volgende:
W5 détachant multi-usages is wonderspul
1 schepje in een halve liter water oplossen en met een beetje van die combi een vlek uit de vloerbedekking gekregen
huh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho jongedame, daar is vast een vloerbedekkingpoesttopic voor te vinden ergens
Ja maar dat is tegen de regels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik post hier ook gewoon plaatjes van mij nieuwe platenspeler, want in het vinyltopic het het gewoon stil
Je zei trekkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet het ná het squirten ook meteen afpoetsen, niet in laten trekken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Nou Nonneke, m'n kat is ook heel blij met die doos!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, het is echt een paradijs voor haar, ze is gek op dozen. En nu mét slingers!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik voelde me al schuldig dat ik niks voor dr erin had gedaan, gelukkig is ze er blij mee
quote:
ik bedoel dit soort posts, als je geen idee hebt waar het overgaat/het niet kijkt begrijp je niks van deze posts, voor dit soort gegeit en gegeit als: Oh leuk jurkjequote:
Die is nu aan het posten in het " wat mag waar gepost worden topic".quote:
Ik zal ze blijven doen , heb jij ook iets te melden hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel dit soort posts, als je geen idee hebt waar het overgaat/het niet kijkt begrijp je niks van deze posts, voor dit soort gegeit en gegeit als: Oh leuk jurkjeis het popstars topic.
Meid, het is vrijdagavond, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel dit soort posts, als je geen idee hebt waar het overgaat/het niet kijkt begrijp je niks van deze posts, voor dit soort gegeit en gegeit als: Oh leuk jurkjeis het popstars topic.
Ik lees zo'n post, weet niet waar het over gaat en lees gewoon verder. Echt, er zijn hier wel saaiere dingen waarover gepost wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, het is echt een paradijs voor haar, ze is gek op dozen. En nu mét slingers!
Jij hebt Twitter, jij mag niet klagen over nutteloze korte kutberichtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sjongequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met een kort lontje hier vanavondquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn jullie toch allemaal heerlijk snel op de teentjes getrapt
ik maak me niet drukquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meid, het is vrijdagavond, maak je niet druk.
Schenk nog een wijntje in
Try usquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak me niet drukdat doen jullie, ik geef gewoon mijn mening.
Ik kan voortaan ook elk non-detail van elk tvprogramma dat ik kijk posten, kijken hoe snel jullie dat gaat irriteren
Ja hey zeg, tis hier geen gezelligheidstopic of zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
SjongeMogen we gewoon doen waar we zin in hebben hier?
Je maakt er wel een issue van zeg. We hebben het hier gewoon gezellig!
nee ik geef gewoon mijn mening ergens over en meteen *hap hap hap*quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met een kort lontje hier vanavond
Je geeft je mening, maar als wij ons daar niet aan willen houden is het goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan voortaan ook elk non-detail van elk tvprogramma dat ik kijk posten, kijken hoe snel jullie dat gaat irriteren
Maar je bréngt het gewoon zo ondiplomatiekquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Doen joh, zei ik een paar posts geleden alquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk jullie mogen zelf weten wat jullie doen, maar ik mag dan nog wel mijn mening gevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je geeft je mening, maar als wij ons daar niet aan willen houden is het goed?
Mooi, slotje!
We happen niet, we gaan dr fijn op in en op doorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik geef gewoon mijn mening ergens over en meteen *hap hap hap*
Zie mijn post hierboven ergens over het ondiplomatiekequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk jullie mogen zelf weten wat jullie doen, maar ik mag dan nog wel mijn mening geven
spam anders eens jouw bezigheden hier, niet zeuren dat er geen tof onderwerp is als je zelf niet bijdraagtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ho, ho, ho.... niet zo genaraliseren. Ik ben heul niet op mn teentje getraptquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We happen niet, we gaan dr fijn op in en op door
Voor mij wel. Voor mij is er maar één Benny en dat ben jijquote:
Dram eens niet zo door zeg, jeetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoor
Reageer je ook nog even op mijn post?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoor
Hij is Lennyquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij wel. Voor mij is er maar één Benny en dat ben jij
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu is poepstars afgelopen toch?
Wat nu?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Reageer je ook nog even op mijn post?
Wat weet jij daar nou vanquote:
Nou, het was wel heel gezellig hier toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dram eens niet zo door zeg, jeetjeKom je hier voor de gezelligheid of om te trollen?
alleen als je er ook oude kaas op hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?
Oeh nice, volgende week zelfde tijd dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.
Hou er nou gewoon ff lekker over op joh. Als ze je irriteren, dan ga je toch ff wat anders doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.
Ik heb wel paardenrookvlees gekocht vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen als je er ook oude kaas op hebt
nee hoor ik heb mn punt wel gemaakt dat ga ik heus niet iedere week doen, zo'n jankzak ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh nice, volgende week zelfde tijd dus![]()
![]()
It's a date
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet eens een mini-kaasplankje en een mini kaasje voor in je bento?
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Boh, welke gezelligheid?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.
Zonde. Echt een bijdrage aan de gezelligheid enzo.
Hoiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Ook lekker !quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel paardenrookvlees gekocht vandaag
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.quote:
Nee nee, Greys, neem een borrelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.
Maar ik ga wel even een zak M&M's leegvreten!
Ok misschien ben ik wel een beetje chago vandaag, maar ik sta nog steeds volledig achter wat ik gepost hebquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, want ik had een paar posts boven je gevraagd of M-M er mee kon kappen. En na jouw laatste post vraag ik het zelfde aan jou.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.
Maar ik ga wel even een zak M&M's leegvreten!
Ik weet niet wat jij gelezen hebt hoor, maar die reactie ben ik nergens tegengekomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok misschien ben ik wel een beetje chago vandaag, maar ik sta nog steeds volledig achter wat ik gepost heb, jullie moeten eens wat meer ruggegraat kweken ofzo ipv meteen te lopen huilen, kan niet altijd alleen maar![]()
zijn. 1 negatief ding dat gezegd wordt en meteen is het boehoeee
zij is gemeen en niet lief.Het is net het echte leven
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een zak suikerpinda's leeggegeten
ik ben niet ongesteld, sorry. Ben alleen niet op mn bek gevallen en ga me niet als een ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent ongesteld hé
Asjeblieft, zeg dat dat het is. Zeg dat je normaal niet zo bent
Nahja....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat; zoek het allemaal lekker uit met elkaar...
Sorry hoor, maar wie kwam dr hier nu op de man spelend binnen???quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet ongesteld, sorry. Ben alleen niet op mn bek gevallen en ga me niet als een oh![]()
gedragen als ik iets irritant vindt, sorry. En ja Elisa ik houd erover op, maar ik vind het vrij laag dat de mensen hier meteen op de man gaan spelen en oordelen over mij geven terwijl niemand van hier mij ook maar een beetje kent.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat; zoek het allemaal lekker uit met elkaar...
Als ik een besproken onderwerp hier niet interessant/irritant vindt, dan zeg ik er gewoon NIKS over. Niks kusjekroel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet ongesteld, sorry. Ben alleen niet op mn bek gevallen en ga me niet als een oh![]()
gedragen als ik iets irritant vindt, sorry. En ja Elisa ik houd erover op, maar ik vind het vrij laag dat de mensen hier meteen op de man gaan spelen en oordelen over mij geven terwijl niemand van hier mij ook maar een beetje kent.
Nou, dat kan ik wel begrijpen, ik snap dr geen hol meer van hoor, wat een rare wendingquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Tot morgen allen, ik ga ff wat anders doen, want ik ben echt písnijdig nu.
Lekker dingquote:
Je kan ook ff hier kijken en denken 'oh dit onderwerp boeit me niet' en lekker doorgaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lekker, jij ook een warme choco?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja lekker, jij ook een warme choco?
Jullie hadden t ook telkens over een ander programma, we lulden gewoon heerlijk door elkaar heen toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook ff hier kijken en denken 'oh dit onderwerp boeit me niet' en lekker doorgaan.
Als het hier over kinderen, tampons, spiraaltjes, penny-posters of weet ik wat gaat hou ik me gewoon ook ff afzijdig ipv te gaan ouwehoeren over de nutteloosheid van een SC.
Het idee van een SC is toch juist dat het gros van wat er besproken te nutteloos is om ergens anders te doen en dat alles wel kan. Dat je CHAT (=kletst) over wat je bezighoudt. En dat was hier voor een aantal mensen Popstars, maar het gros keek volgens mij nog ergens anders naar trouwens
BEL!quote:
ja en ik ga dus niet mn mond houden ergens overquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik een besproken onderwerp hier niet interessant/irritant vindt, dan zeg ik er gewoon NIKS over. Niks kusjekroel.
wijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zit aan de Mede
hmmmm superpittige honingwijn
Die mensen die niet naar popstars keken keken iets anders en postten daar gewoon over en dat was allemaal prima en gezellig TOT jij kwam hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ga dus niet mn mond houden ergens overik vond gewoon dat die popstars post typisch iets voor het popstars topic zijn zodat mensen die er niet naar kijken er ook nog iets aan hebben om hier te posten tijdens popstars, als er niks mee wordt gedaan prima.. blijf ik tijdens popstars weg maar ik geef er wel mn mening over
Ja ik pareer die poepstars shit van jullie met Paul, Chantal en Filemon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie hadden t ook telkens over een ander programma, we lulden gewoon heerlijk door elkaar heen toch?
Ja, check de OP!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Is de final list van SS inmiddels al bekend?![]()
Hoi trouwens
ik niet, ik ben naar niemand van jullie persoonlijk geworden en persoonlijke dingen over mensen hier gaan zeggen en dat zal ik ook nooit doen, jullie daarentegen wel en weet je wat dat is alleen maar een zwaktebod.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie kwam dr hier nu op de man spelend binnen???
Hooooooooo hooooo, ik heb ook eerst de sterren gerankt en daarna pas de poepsterren gekeken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik pareer die poepstars shit van jullie met Paul, Chantal en Filemon.
En Goodbye was with me bitchessss![]()
Dus als mensen in de kroeg het over hockey hebben terwijl jij meer van handbal ben dan ga je niet ff met andere mensen wat kletsen maar ga je zeggen dat ze echt zuigen dat ze over hockey lullen en dingen roepen als 'mooie stick!'quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ga dus niet mn mond houden ergens overik vond gewoon dat die popstars post typisch iets voor het popstars topic zijn zodat mensen die er niet naar kijken er ook nog iets aan hebben om hier te posten tijdens popstars, als er niks mee wordt gedaan prima.. blijf ik tijdens popstars weg maar ik geef er wel mn mening over
Jij was gewoon de tv-hoer van de avondquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooooo hooooo, ik heb ook eerst de sterren gerankt en daarna pas de poepsterren gekeken hoor![]()
Ik ben van alle sterrenmarkten thuis ik
allemaal homos en lelijke dozen + lauraquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooooo hooooo, ik heb ook eerst de sterren gerankt en daarna pas de poepsterren gekeken hoor![]()
Ik ben van alle sterrenmarkten thuis ik
wat een gejankzak , echt, ik meen het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik ben naar niemand van jullie persoonlijk geworden en persoonlijke dingen over mensen hier gaan zeggen en dat zal ik ook nooit doen, jullie daarentegen wel en weet je wat dat is alleen maar een zwaktebod.
En greys stel je niet zo aan het is maar the internetzzz.
en ja nu klaar
Hadden we dus ook gewoon in andere topics moeten doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik pareer die poepstars shit van jullie met Paul, Chantal en Filemon.
En Goodbye was with me bitchessss![]()
Ja, want ik deed ook nog Thomas Acda tussendoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij was gewoon de tv-hoer van de avond
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*pleurt mede in de gootsteen
BIER!
heb ik iets in die trant gezegd? neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als mensen in de kroeg het over hockey hebben terwijl jij meer van handbal ben dan ga je niet ff met andere mensen wat kletsen maar ga je zeggen dat ze echt zuigen dat ze over hockey lullen en dingen roepen als 'mooie stick!'![]()
You need to get laid
tis wel een heel verschil met Casper zo'n drolquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, want ik deed ook nog Thomas Acda tussendoor![]()
en nu zowaar de Pfaffs![]()
En vergeet Johhny niet, en je zou die dans-nicht ook wel doen zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, want ik deed ook nog Thomas Acda tussendoor![]()
en nu zowaar de Pfaffs![]()
shhhhh, rustig, rustigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik iets in die trant gezegd? nee
Kom op zeg, het kwam er toch gewoon op neerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik iets in die trant gezegd? nee
Hahahahaha ja die gaat dat ding geheid slaan, gelukkig is die kop toch al plat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tis wel een heel verschil met Casper zo'n drol![]()
Bruce gaat het hondje vast schoppen ofzo
Die dansnicht heul niet, vreselijk kreng vind ik datquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En vergeet Johhny niet, en je zou die dans-nicht ook wel doen zeker?
het is ook wel een heel lelijk hondjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Non, ik heb den Deef nog NOOIT zo zien lachen als om die hond![]()
![]()
Zullen we even een poll houden wie zich hier aanstelt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik ben naar niemand van jullie persoonlijk geworden en persoonlijke dingen over mensen hier gaan zeggen en dat zal ik ook nooit doen, jullie daarentegen wel en weet je wat dat is alleen maar een zwaktebod.
En greys stel je niet zo aan het is maar the internetzzz.
Dat heb je nou al drie keer beloofd.quote:en ja nu klaar
haatseks ftw!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als mensen in de kroeg het over hockey hebben terwijl jij meer van handbal ben dan ga je niet ff met andere mensen wat kletsen maar ga je zeggen dat ze echt zuigen dat ze over hockey lullen en dingen roepen als 'mooie stick!'![]()
You need to get laid
Mn moeder heeft ook zo een lelijk dingetje, ik moet dr altijd van huilen als ik m zie,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het is ook wel een heel lelijk hondje
Ik doe met je mee! Neem je ook een borrel? En bedankt voor je kaartjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
* checkt de OP en gaat gauw weer weg![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we even een poll houden wie zich hier aanstelt?
En een wedje leggen?
[..]
Dat heb je nou al drie keer beloofd.
Verder valt het me enorm tegen (en dat is niet aan jou M-M, maar gewoon in het algemeen) dat we hier dus klaarblijkelijk dingen WEL onuitgesproken moeten laten als je je ergens aan ergert met zijn allen. Ik dacht dat we laatst het tegenovergestelde hadden afgesproken hier. Klaarblijkelijk geldt dat dus toch niet in alle gevallen.
Oh ja, over kaartjes gesproken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Neem je ook een borrel? En bedankt voor je kaartje
de eerste? hoeveel was je er van plan dan / hoeveel haat heeft M-M nodig?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de eerste vrijwilliger bied zich al aan?
nee helemaal niet, ik heb niks gezegd over de users van hier alleen over de posts en dat die beter in het popstar topic passen maar goed als er iets gezegd wordt wat de kliek die hier zowat altijd zit niet bevalt wordt er meteen in de aanval gegaan. Maar ik ben nooit persoonlijk geworden naar users toe, als in wat heb jij een rotkarakter, wat ben jij een jankwijf etc. zo netjes ben ik tenminste welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, het kwam er toch gewoon op neer
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je deze discussie met een melige bril bekijkt is hij veel leuker
Best wel hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je deze discussie met een melige bril bekijkt is hij veel leuker
prima maar zullen we dan objectieve users vragen? anders is het M-M tegen de kliek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we even een poll houden wie zich hier aanstelt?
En een wedje leggen?
ho ho, nu niet iedereen over t zelfde kammetje strijken. dr zijn ook mensen die zich er totaal niet tegenaan bemoeien die hier vaak komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee helemaal niet, ik heb niks gezegd over de users van hier alleen over de posts en dat die beter in het popstar topic passen maar goed als er iets gezegd wordt wat de kliek die hier zowat altijd zit niet bevalt wordt er meteen in de aanval gegaan. Maar ik ben nooit persoonlijk geworden naar users toe, als in wat heb jij een rotkarakter, wat ben jij een jankwijf etc. zo netjes ben ik tenminste wel
jij bent een engelquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee helemaal niet, ik heb niks gezegd over de users van hier alleen over de posts en dat die beter in het popstar topic passen maar goed als er iets gezegd wordt wat de kliek die hier zowat altijd zit niet bevalt wordt er meteen in de aanval gegaan. Maar ik ben nooit persoonlijk geworden naar users toe, als in wat heb jij een rotkarakter, wat ben jij een jankwijf etc. zo netjes ben ik tenminste wel
En heb ik dan wel iets tegen de mensen die hier komen? nee, alleen tegen de manier waarop net gepost werd en dan zeg ik dat, zoals ik al zei ben ik niet op mn mondje gevallen, en als hetgeen dat er gezegd wordt de mensen die zo posten niet bevalt, schieten die in de aanval en beginnen persoonlijke dingen te roepen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho ho, nu niet iedereen over t zelfde kammetje strijken. dr zijn ook mensen die zich er totaal niet tegenaan bemoeien die hier vaak komen
k heb niks tegen jou, en ik heb niks tegen de mensen die hier komen. dat voorop gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |