1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Huuuu, bah, Chantalquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hier 'Weten zij veel'
Met Chantal![]()
Ze is cute, en onwijs grappig
Ik kan nog niet overschakelen naar dat programma, verdorie! Zelfs niet toen ik tegen m'n vriend zei dat het met Chantal wasquote:
Nee zo op 3.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuu, bah, Chantal![]()
Oh wacht, ik kijk ook naar dr geloof ik, op 1 he
daar hebben ze picture-in-picture voorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zo op 3.
Lollig, dan is ze op 2 kanalen tegelijk.
Duo-fappen
Oh Thomas Acda daar wil ik zo mee trouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn stelling werpt wel zijn vruchten af vnaaf
Huh, hoe ken dàt nou weer???quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zo op 3.
Lollig, dan is ze op 2 kanalen tegelijk.
Duo-fappen
Ieks! Zou je het daar op kunnen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Thomas Acda daar wil ik zo mee trouwen
Nee Chantal moet musicals kwelen, dan heb ik dr geen last vanquote:
Ja, daar heb ik echt een onwijs onverklaarbaar zwak voor al jaren.quote:
Is Dewi al geweest?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Kim bij Popstars krijgt drie tienen, dat kan niet anders.
Ook al is ze saai en sexloos.
Dr moet toch iemand ergens ter wereld zijn die dr wel leuk vindt?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt een onwijs onverklaarbaar zwak voor al jaren.![]()
Oh ik ga ff op de pokkiefoetsie reclame stemmen, daar lach ik me altijd een kriek om
Kim hoeft toch geen sex te hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Kim bij Popstars krijgt drie tienen, dat kan niet anders.
Ook al is ze saai en sexloos.
Nee, behalve in het groepsnummer!quote:
Ik vind Kim ook wel lachen, maar Sylvia vond ik het eindequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr moet toch iemand ergens ter wereld zijn die dr wel leuk vindt?
Je weet wel wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kim hoeft toch geen sex te hebben
Ik ging bijna janken
Allemaal van plastic Llquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Beebs![]()
![]()
![]()
Al is die deelneemster ook best lekker volgens mij, jammer van die hoofddoek
Thomas Acda vind ik gewoon zo grappig en leuk dat ik m aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan hebben wij niet echt dezelfde smaak denk ik. Johnny de Mol vind ik ook drie keer niks namelijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
waddefok, alle beebs al weg in de eerste ronde
Doettik!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Grees kun je ff brullen als Dewi moet?
Ik vond haar vorige week echt heel goed.
( maar volgens mij was ik ook alleen tijdens haar optreden nog wakker)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Doettik!
In het groepsnummer kreeg ze alweer alle veren in haar reet
'Iedereen behalve Dewi liep slecht op hakken, het was net de Pussycat dolls met likdoorns'
ZAPPPPPPPPPPPPPPquote:
Bwehehe mooi héquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Haaaaaaaahahahahahahaha, die vraag nu!
Ja, mooie meid!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe mooi hé![]()
Maar serieus, die kandidate is écht knap
Doe je de trio-kus strakjes misschien liever met Benny en Kimquote:
Ik vond het boek beterquote:Benieuwd wat Robin van dit nummer gaat maken.
ik wil ook een walk-in friidge, hoef ik mijn vriendinnen tenminste niet meer in stukken te zagen als ik ze invriesquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij kijkt iedereen iets anders
![]()
Ah Walk-In Fridge wint de Gouden Loekie.
En dan de eerste versie en dus de stomme.
Ja. Kim! Zeker weten, die was bizar goed, ook al vind ik die saaiig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat is dat geluid raar daar???
Ze is toch echt wel retegoed hoor, was dr iemand al beter dan dit?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil ook een walk-in friidge, hoef ik mijn vriendinnen tenminste niet meer in stukken te zagen als ik ze invries
Ik ga wel lkkr op dr stemmenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Kim! Zeker weten, die was bizar goed, ook al vind ik die saaiig.
En Dewi was wel goed, maar in de hoge stukken is ze teveel Aguilera (en die hebben we al) en er zat echt een KNALvalse noot in, maar de jury lijkt dat nooit te horen
Verder over het algemeen wel goed hoor
Beter dan Robin, maar die kreeg ook een 9
ja maar niet met heiniken, en ook niet met bavariaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij zou m al helemaal vol met bier douwen jij
Ik ga helemaal op niemand stemmenquote:
Ik stem op dr omdat ze elke keer weer naar die zaterdagronde moet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga helemaal op niemand stemmen
Ben benieuwd naar Kristel zo, daar heb ik echt een zwak voor
Vorige week zat ze niet in de zaterdagshow hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stem op dr omdat ze elke keer weer naar die zaterdagronde moet.
Dat vind ik sneu
Ow.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige week zat ze niet in de zaterdagshow hoor
Eén keer maar volgens mij!
Wie is Benny?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je de trio-kus strakjes misschien liever met Benny en Kim
[..]
Ik vond het boek beter
meh deze gaat nog wel vol hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef nieslief het volgende:
teeeveeeeepeeeee voor morgen.....
En ja mijn lootje was Strega: fijn dat je het leuk vond wat erin zat![]()
Niet kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, Jan Smit presenteert een TV programma zie ik net. Waar gaat het heen met deze wereld![]()
Nou dat zei ik net ook al in het Popstars topic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Meisje ten Brink stond weer heerlijk harkerig te dansen in dr filmpje![]()
Jammer dat ze zo een draak van een nr gaat zingen
We hebben jou opgegevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, Jan Smit presenteert een TV programma zie ik net. Waar gaat het heen met deze wereld![]()
quote:
niet kijken is inderdaad het beste wat je kan doen,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet kijken![]()
Dat ie t maakt is 1 ding, maar als er dan mensen naar kijken, dan is het pas echt erg
Klapjosti gebruik ik veelvuldigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
wie gebruikte er nou laatst het woord triangeljosti
ik moest toen lachen
Dat Engels van drquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Superjammer van die valse noot, verder vond ik het wel heel mooi eigenlijk
Jij mag wel in mijn plaatsquote:
Daar lette ik amper op, omdat ik het mooi vond klinken later in het nummerquote:
Ja ook hoi!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Omfg hebben jullie het overpopstars
?
Nee hoor, Goodbye kijkt naar Jan Smitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
?
Niet, ik kijk studio sport ofzo. Dat van Jan Smit was een aankondiging!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, Goodbye kijkt naar Jan Smit
Oooooowquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet, ik kijk studio sport ofzo. Dat van Jan Smit was een aankondiging!
nog niets, zit nog te denken...quote:
helpquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
?
Maar die gaat wel een leuk liedje zingenquote:
Nee joh, Goodbye kijkt van alles!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Dat was ook een aankondigingIk kijk Nu We Er Toch Zijn
Z'n vrouw heeft Mexicaanse Griepquote:
OMG moet ie ook nog kindjes knuffenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Bart met zijn hysterisch gehuppel
Ik
Wil
Kristel!
Ja echt hé, en die tuinquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Z'n vrouw heeft Mexicaanse GriepYeah right
Ja, ze mogen even een rondje in de tuin lopenquote:
Kan beide!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Zijn het nou handvatten of handvaten???
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
voor posts als:
jeeej *weet ik wie*
Oooh wat vals
Leuk liedje
en dergelijke is dit topic, niet iedereen kijkt hier popstars, thank god
Popstars #24 - Waar Emmmmmuhlie er uit mag.
vattenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Zijn het nou handvatten of handvaten???
Sorry?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
voor posts als:
jeeej *weet ik wie*
Oooh wat vals
Leuk liedje
ik kan ook elk wisewasje van wat er bij n ander programma gebeurd posten, zul je zien hoe nutteloos het is, dit is de ffsc niet het popstarstopic, maarja just my 2 centsquote:
Zullen we gewoon allemaal tieten posten om het goed te maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry?
Dit is een slowchat, daar mag alles. Ik piepte net toch ook niet toen het over Ranking the Stars ging wat ik niet kijk?
Naja,je negeerde ons gewoon toenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry?
Dit is een slowchat, daar mag alles. Ik piepte net toch ook niet toen het over Ranking the Stars ging wat ik niet kijk?
Van mij mag je, doe je ding meidquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan ook elk wisewasje van wat er bij n ander programma gebeurd posten, zul je zien hoe nutteloos het is, dit is de ffsc niet het popstarstopic, maarja just my 2 cents
dat het over popstars gaat, prima maar kom op, elk titel van elk nr posten als in: Valerieeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
vatten![]()
Ook al zegt iedereen vaten.
En het is hier al weken de onofficieele Popstars SC #2 dus niet mokken M-M
Dat doen we hier wel vaker en niemand pieptquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan ook elk wisewasje van wat er bij n ander programma gebeurd posten, zul je zien hoe nutteloos het is, dit is de ffsc niet het popstarstopic, maarja just my 2 cents
TIETEN.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon allemaal tieten posten om het goed te maken?
Ben je nu echt serieus of wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat het over popstars gaat, prima maar kom op, elk titel van elk nr posten als in: Valerieeee. is weinig nuttig aan imho
Alsof alle andere post hier wel nuttig zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat het over popstars gaat, prima maar kom op, elk titel van elk nr posten als in: Valerieeee. is weinig nuttig aan imho
maar dan gaat eht hier nergens mee overquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
voor posts als:
jeeej *weet ik wie*
Oooh wat vals
Leuk liedje
Nou, vertel es over je vogel, vertel ik over mn poesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan gaat eht hier nergens mee over
Zonde he! Want het einde was zo tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Greys, Kristelllllllllllllll zingt vals![]()
ik bedoel meer post er inhoudelijk over, vertellen wie er nu op is, in een andere post wat diegene zingt en in een andere post wat een leuke trui iemand aan heeft gaat nergens over, daar is al een popstars topic voor kun je over die dingen geiten met anderen die er naar kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doen we hier wel vaker en niemand piept
Ook met andere programma's.
De mensen die niet met Secret Santa meededen miepten ook niet dat het hier 12 topics over SS ging.
Gelukkig!
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, vertel es over je vogel, vertel ik over mn poes![]()
Dat mag hoop ik wel
Sssssssssssssssssssssshtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan ga je maar naar het 'Show hier je vogel/poes' topic.
Dit is een SC. Dit is onderwerploos, dus er zal hier volledige stilte en rust zijn
Ik durf dr niks meer op te zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonde he! Want het einde was zo tof!
Ga lekker naar een tietentopic johquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vooruit, het mogen zelfs JULLIE tieten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |