Niet kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, Jan Smit presenteert een TV programma zie ik net. Waar gaat het heen met deze wereld![]()
Nou dat zei ik net ook al in het Popstars topic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Meisje ten Brink stond weer heerlijk harkerig te dansen in dr filmpje![]()
Jammer dat ze zo een draak van een nr gaat zingen
We hebben jou opgegevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Mijn god, Jan Smit presenteert een TV programma zie ik net. Waar gaat het heen met deze wereld![]()
quote:
niet kijken is inderdaad het beste wat je kan doen,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet kijken![]()
Dat ie t maakt is 1 ding, maar als er dan mensen naar kijken, dan is het pas echt erg
Klapjosti gebruik ik veelvuldigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
wie gebruikte er nou laatst het woord triangeljosti
ik moest toen lachen
Dat Engels van drquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Superjammer van die valse noot, verder vond ik het wel heel mooi eigenlijk
Jij mag wel in mijn plaatsquote:
Daar lette ik amper op, omdat ik het mooi vond klinken later in het nummerquote:
Ja ook hoi!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Omfg hebben jullie het overpopstars
?
Nee hoor, Goodbye kijkt naar Jan Smitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Omfg hebben jullie het overpopstars
?
Niet, ik kijk studio sport ofzo. Dat van Jan Smit was een aankondiging!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, Goodbye kijkt naar Jan Smit
Oooooowquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet, ik kijk studio sport ofzo. Dat van Jan Smit was een aankondiging!
nog niets, zit nog te denken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |