UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Weet je het zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef Redbaron het volgende:
dat halen we wel voor de kerst denk ik
Ik dank u!quote:
Succes met de ballen, Joodel!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:33 schreef Redbaron het volgende:
ik ga met balletjes spelen, jodels!!
verstandigquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hele toffe schoentjes gezien. Alleen mag ik ze na mijn decadente uitgave van een maand geleden, niet kopen van mezelf
Ach je weet zelf ook wel dat je ze gaat kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hele toffe schoentjes gezien. Alleen mag ik ze na mijn decadente uitgave van een maand geleden, niet kopen van mezelf
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach je weet zelf ook wel dat je ze gaat kopen.
gastquote:
Ja wat jonge!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn haar voor kerstMoet alleen nog even naar een mooie French comb kijken.
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn haar voor kerstMoet alleen nog even naar een mooie French comb kijken.
Jupquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met hoge hakken en sexy jurkje ?
donderdag moet ik na stage snel door naar beilenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup
Als je t live wilt zien, aanstaande donderdag van 9 tot 6, Etos Eschmarke
Met kerstquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donderdag moet ik na stage snel door naar beilen
niet een ander keertje?
2e kerstdag bill?quote:
Misschien. Alleen doe ik dan m'n Louboutins niet aan...quote:
hmm, naja, dan moet je wel even smsen ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Alleen doe ik dan m'n Louboutins niet aan...
dan dooj de kachel wat hogerquote:
Goede bandquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ze zetten er trouwens een tent neer en daar treed beethoven op
luie donderquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet ik dat ding van de muur af sleutelen. Geen zin in
joah, dat kan d'r mee doorquote:
Straks, maar daarvoor moet ik de kou trotserenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIER!
maar daarna krijg je het wel warmerquote:
Met metalkerel aub!quote:
TOF-meet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Samzz het volgende:
Beethoven is wel een goede band ja! Maar even zien hoe of wat
Pas wel op met de fiets hé! Niet snel een sprintje trekken vlak voor het café!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Straks, maar daarvoor moet ik de kou trotseren
He'k niks an. Zoepmoatje belde of ik langs kwamquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
maar daarna krijg je het wel warmer
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Pas wel op met de fiets hé! Niet snel een sprintje trekken vlak voor het café!
Ik ga kruipend denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
dat is ook een optiequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
He'k niks an. Zoepmoatje belde of ik langs kwam
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
hmm, nou veel succesquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef ACT-F het volgende:
Lieve TOFertjes, ik ga de kou trotseren. Als ik het niet overleef, dan lezen jullie dat vast wel in de krant
Dat heb ik hard nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, nou veel succes
henig anquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik hard nodig![]()
Veel plezier nog allemaal
gister hek nog jägermeister gehaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks henig an, onmeunig anti-vries drinken tegen de rondvliegende sneeuwvlokjes
Heb je je vriezer op -20 staan ofzo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik keek trouwens net in de vriezer of er jägermeister lag, en het onmogelijke is gebeurd: de jäger was bevroren![]()
Kwestie van 1 + 1 = 2quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik keek trouwens net in de vriezer of er jägermeister lag, .. de jäger was bevroren![]()
quote:
Hoi Markoquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goedemorgen
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
selmawat doe je al zo vroeg op?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm, en straks weer kippetjes halen?
Waarom?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag! Mijn hele planning naar de kloten
Ik wilde om tien uur opstaan zodat ik naar t paard kan om de stallen leeg te halen en daarna om twee uur met een vriendin mee naar een nieuw paard kijken. Maar ik lig nog in bedquote:
Tja, dat heb je toch echt aan jezelf te danken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde om tien uur opstaan zodat ik naar t paard kan om de stallen leeg te halen en daarna om twee uur met een vriendin mee naar een nieuw paard kijken. Maar ik lig nog in bed
Ik geef ook niemand anders de schuldquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tja, dat heb je toch echt aan jezelf te danken!
Hoi Markoquote:
ik sms jou even!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Marko
Ik ga zo maar eens naar het paard. Daarna paard kijken en dan naar de kerstmarkt. Kwam erachter dat die vandaag en morgen is
heeft mijn neefje ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja heb redelijk wat water gedronken, maar mijn troef om een koppijn kwijt te raken is (je raad het nooit): schijten![]()
Ik drink en eet nietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, als ik een kater heb, ga ik eerst een peuk roken en koffie drinken. Daarna keihard schijten, wat water drinken, en weg is de kater
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jammie oliebollen zijn lekkerrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet de anti-vries niet, anders bevries je!
Aaah, daar heb ik ook zin inquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jammie oliebollen zijn lekkerrrrrrrrrrrr
zeker !quote:
mogen er wel honden naar binnen dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond bij de Mc zeggen als het weer vies hard gaat sneeuwen. Dan komt er geen hond en kunnen we natuurlijk gewoon dicht
Aangelijnd welquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:51 schreef haakon het volgende:
[..]
mogen er wel honden naar binnen dan ?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef Samzz het volgende:
Rudolph the Rednosed reindeer, had a very shiny nose *zingt![]()
![]()
I love Christmas
![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doelstelling voor 2010: Deeltje 600?
Da's te makkelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol
Ik zou zeggen, mik op 500
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef haakon het volgende:
En als je em gezien hebt, zul je hem ook wel hebben zien gloeien
Ik begin vast geiten te offerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Als ik later 2 zoons krijg noem ik ze Satan en Klaas
Hell yeahquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan maar nummer 666 in 2010 \m/
* -_Guitarist_- zoekt een paar sexy schaapjes uit om te offeren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begin vast geiten te offeren
Mmmmm big mac... maar nee, beetje teveel moeite om daarvoor door de sneeuw te gaan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond bij de Mc zeggen als het weer vies hard gaat sneeuwen. Dan komt er geen hond en kunnen we natuurlijk gewoon dicht
En er komt nog veeeeeeeeeeeeeeel meer sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mmmmm big mac... maar nee, beetje teveel moeite om daarvoor door de sneeuw te gaan...
Ik hou niet van sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En er komt nog veeeeeeeeeeeeeeel meer sneeuw
Doe je goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik hou niet van sneeuw
gelukkig komen de vriendinnen vanavond bij mij, kan ik lekker thuisblijven
Oh! Ik weet waar jij woontquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit mijn raam
Ik weet waar jij woontquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit mijn raam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]Dat, maar ook welke straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, door cummulatieve vermoeidheidquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef Redbaron het volgende:
gitaarspeler wordt traag, komt t door de kou?
Heb je nou al naakt over straat gerend?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Samzz het volgende:
Kerst
Als het nu eens wat meer ging sneeuwen he... dan kan ik eindelijk een sneeuwpop maken!
Brucequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, door cummulatieve vermoeidheid
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Er ligt hier bij lange na geen 10 cmquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je nou al naakt over straat gerend?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er ligt hier bij lange na geen 10 cm
En de sneeuw hier wil prima plakkenIk heb al lekker wat sneeuwballen gegooid. En nu luister ik kerstliedjes metal onder het genot van een beker warme chocolademelk met slagroom. mok koffie
Weet je hoe stroef bloed isquote:
Ja, ik weet hoe het isquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe stroef bloed isDat is echt geen pretje.
't viel wel mee, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe stroef bloed isDat is echt geen pretje.
Zeker zo'n wannabe-zanger die z'n mp3's gedownload wil zien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ik luister nu een liedje dat officieel O holy night van Elvis moet zijn, maar volgensmij is het dat niet
En het douchen om je lul schoon te krijgenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't viel wel mee, eerlijk gezegd.
Alleen die doorweekte lakens daarna...
Nee, het is O holy night, alleen eentje met prachtige muziek maar de tekst versta je nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker zo'n wannabe-zanger die z'n mp3's gedownload wil zien?
Een echte kerel bevaart toch de rode zee, of niet dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En het douchen om je lul schoon te krijgen
Gruntent O Holy Night zingenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is O holy night, alleen eentje met prachtige muziek maar de tekst versta je niet
True.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte kerel bevaart toch de rode zee, of niet dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef haakon het volgende:
Ik speel een paar liedjes mee op mijn gitaartje onder het genot van een biertje
Wat speel je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef haakon het volgende:
Ik speel een paar liedjes mee op mijn gitaartje onder het genot van een biertje
Wat lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right, in a lifetime
Al eens gedaan dan? Doorgaans hebben de meeste dames flinke buikkrampen en rugpijn. En om nu helemaal onder het bloed te zitten... Nee, dank jequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Watje
Waarom zou de seks minder fijn zijn als ze bloedt?
Prachtige zinsconstructie!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Robinhoo het volgende:
Dat zo'n feest die er vanavond in Azelo is maar snel mogen verdwijnen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mis je gewoon om me heen San
Was net Slither van Velvet Revolver aant meespelen, nu ff Alive van Pearl Jam derop !quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat speel je?
Ik luister ondertussen Happy Christmas van John Lennon
waarom ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Robinhoo het volgende:
Dat zo'n feest die er vanavond in Azelo is maar snel mogen verdwijnen.
Ik wist het niet goed te brengen, maar gewoon opbokken met die kutfeesten.quote:
Oefen je serenades? Want dan zou ik andere muziek aanraden denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Was net Slither van Velvet Revolver aant meespelen, nu ff Alive van Pearl Jam derop !
Ja, wel vaker dan eens eigenlijk. Zij wou het ook, dus ik heb er helemaal geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al eens gedaan dan? Doorgaans hebben de meeste dames flinke buikkrampen en rugpijn. En om nu helemaal onder het bloed te zitten... Nee, dank je
Onder de douche kan dan weer wel, denk ik
leidtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wist het niet goed te brengen, maar gewoon opbokken met die kutfeesten.
Naja eigenlijk heb ik er ook geen last van, maar het imago van Twente leidt er onder.
Wat is het voor feest dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja eigenlijk heb ik er ook geen last van, maar het imago van Twente leidt er onder.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha, ze happen wel mooi in dat topic David!![]()
vertel me de fout?quote:
neequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oefen je serenades? Want dan zou ik andere muziek aanraden denk ik
Dan is t wat andersquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wel vaker dan eens eigenlijk. Zij wou het ook, dus ik heb er helemaal geen problemen mee gehad
Dan wordt Twente er toch alleen maar beter van?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha, denk dat dat per dame verschiltquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is t wat andersIk zou er niet snel mee instemmen.
Ik ga etenTot zo
Hokersfeest ofzo?quote:
Het image lijdt eronder, lange IJquote:
Of de stadquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Het image lijdt eronder, lange IJLijden.
Leiden is, leid jou groep daar even heen.
Trouwens:quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Het image lijdt eronder, lange IJLijden.
Leiden is, leid jou groep daar even heen.
quote:
Dat is net zoiets als zeggen: Heineken, ik verlang zo naar je!!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen: Heineken, ik verlang zo naar je!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:34 schreef Redbaron het volgende:
ga dan terug! je klinkt nu als een gemiddelde auslander
oow ben redelijk lam en beetje zenuwachtig voor vanavond, ben benieuwd wat voor een zweer het zou zijn daarquote:
Sfeer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
oow ben redelijk lam en beetje zenuwachtig voor vanavond, ben benieuwd wat voor een zweer het zou zijn daar
Slechte zaak hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:40 schreef haakon het volgende:
[..]
omg, zie, begin zelfs verkeerd te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |