QFTquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jammie oliebollen zijn lekkerrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet de anti-vries niet, anders bevries je!
Aaah, daar heb ik ook zin inquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jammie oliebollen zijn lekkerrrrrrrrrrrr
zeker !quote:
mogen er wel honden naar binnen dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond bij de Mc zeggen als het weer vies hard gaat sneeuwen. Dan komt er geen hond en kunnen we natuurlijk gewoon dicht
Aangelijnd welquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:51 schreef haakon het volgende:
[..]
mogen er wel honden naar binnen dan ?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef Samzz het volgende:
Rudolph the Rednosed reindeer, had a very shiny nose *zingt![]()
![]()
I love Christmas
![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doelstelling voor 2010: Deeltje 600?
Da's te makkelijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol
Ik zou zeggen, mik op 500
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef haakon het volgende:
En als je em gezien hebt, zul je hem ook wel hebben zien gloeien
Ik begin vast geiten te offerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Als ik later 2 zoons krijg noem ik ze Satan en Klaas
Hell yeahquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan maar nummer 666 in 2010 \m/
* -_Guitarist_- zoekt een paar sexy schaapjes uit om te offeren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begin vast geiten te offeren
Mmmmm big mac... maar nee, beetje teveel moeite om daarvoor door de sneeuw te gaan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vanavond bij de Mc zeggen als het weer vies hard gaat sneeuwen. Dan komt er geen hond en kunnen we natuurlijk gewoon dicht
En er komt nog veeeeeeeeeeeeeeel meer sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mmmmm big mac... maar nee, beetje teveel moeite om daarvoor door de sneeuw te gaan...
Ik hou niet van sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En er komt nog veeeeeeeeeeeeeeel meer sneeuw
Doe je goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik hou niet van sneeuw
gelukkig komen de vriendinnen vanavond bij mij, kan ik lekker thuisblijven
Oh! Ik weet waar jij woontquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit mijn raam
Ik weet waar jij woontquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit mijn raam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]Dat, maar ook welke straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |