Tja, dat heb je toch echt aan jezelf te danken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde om tien uur opstaan zodat ik naar t paard kan om de stallen leeg te halen en daarna om twee uur met een vriendin mee naar een nieuw paard kijken. Maar ik lig nog in bed
Ik geef ook niemand anders de schuldquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tja, dat heb je toch echt aan jezelf te danken!
Hoi Markoquote:
ik sms jou even!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Marko
Ik ga zo maar eens naar het paard. Daarna paard kijken en dan naar de kerstmarkt. Kwam erachter dat die vandaag en morgen is
heeft mijn neefje ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja heb redelijk wat water gedronken, maar mijn troef om een koppijn kwijt te raken is (je raad het nooit): schijten![]()
Ik drink en eet nietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, als ik een kater heb, ga ik eerst een peuk roken en koffie drinken. Daarna keihard schijten, wat water drinken, en weg is de kater
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |