Dat kan je hiermee voorkomen overigens, maar dan kan je d'r nog steeds bezwangeren als je pech hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je een rooie lul wilt, kan het.
Dat was toch 2 weken na de menstruatie ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Hm maar de kans dat ze dan een eicel beschikbaar heeft is toch wel miniem of wat?
lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:13 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt dan beter gaan vingerverven, dat is veiliger.
schaamhaarscheren.nl?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef Netsplitter het volgende:
Dat je tijdens je ongesteldheid niet zwanger kunt raken, kan verklaren dat sommige vrouwen juist meer zin in seks hebben.
http://www.schaamhaarscheren.nl/vrijen__menstruatie/
Das nou jammer voor ons.
Zucht, heb je weer zo'n angstzaaier. Nee, dat is praktisch onmogelijk. Zoek het woord 'ovulatie' maar eens op in je sekswoordenboek, of stuur een brief naar de Break Out, maar verkondig je paranoide onzin lekker elders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef Buschetta het volgende:
Ja neuken kan, wel vies.
Ze kan gewoon zwanger worden overigens.
Ja 10 dagen ofzo geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was toch 2 weken na de menstruatie ofzo?
Ik wist dat het zoiets was ja, daarom kan je veilig onveilig neuken tijdens de ongesteldheidquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja 10 dagen ofzo geloof ik.
Gast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar als je nou anale seks hebt en vlak voordat je klaarkomt terugtrekt, kan ze dan nog steeds zwanger worden?
Anale seks is in Oldenzaal nog niet eens uitgevondenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar als je nou anale seks hebt en vlak voordat je klaarkomt terugtrekt, kan ze dan nog steeds zwanger worden?
Als je anaal gaat kan je net zo goed blijven zitten als je komtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Normale sex blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anale seks is in Oldenzaal nog niet eens uitgevonden
Naja, Oldenzaal moet wel op één manier bevolkt blijvenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Normale sex blijkbaar ook niet.
Volgens mij stelde ik een domme vraag?quote:
Het lijkt mij juist dat vrouwen evolutionair gezien juist meer zin in seks hebben tijdens hun ovulatie (omdat ze dan vruchtbaar zijn) ipv tijdens hun ongesteldheid (onvruchtbaar).quote:Dat je tijdens je ongesteldheid niet zwanger kunt raken, kan verklaren dat sommige vrouwen juist meer zin in seks hebben.
Ja hoor als die gozer voor je geen condoom gebruikte...quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Zwanger worden? Ja dat kan. Kleine kans, maar er zijn wel dingen met een nog kleinere kans gebeurd. Gewoon kapotje erbij pakken dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef chellosz het volgende:
maar kan het nou wel of niet?
heb nogsteeds geen duidelijk antwoord
groetjes
De kans om zwanger te worden is nihil.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:51 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zwanger worden? Ja dat kan. Kleine kans, maar er zijn wel dingen met een nog kleinere kans gebeurd. Gewoon kapotje erbij pakken dus.
Zou je denken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volgens mij stelde ik een domme vraag?
Ja, of slik gewoon de pil, dan is het hele probleem opgelost kan je de hele maand zonderquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De kans om zwanger te worden is nihil.
Dus ga er voor.
Niet iedere vrouw kan goed tegen doorslikken van de pil.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, of slik gewoon de pil, dan is het hele probleem opgelost kan je de hele maand zonder(mits soa-vrij).
Ja, de kans is wel nihil; maar het risico, dat ook in verband staat met de consequenties áls het toch misgaat, is aanzienlijk groter. Dat risico wil je niet lopen. Want op die manier zijn er kinderen geboren waarvan ouders het te zielig vonden om abortus te plegen en/of waar opa en oma nu voor moeten zorgen etc etcquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ga er voor.
Die hoef je ook niet per se door te slikkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw kan goed tegen doorslikken van de pil.
Ook met de pil kan ze zwanger worden, ook met condoom kan ze zwanger worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, de kans is wel nihil; maar het risico, dat ook in verband staat met de consequenties áls het toch misgaat, is aanzienlijk groter. Dat risico wil je niet lopen. Want op die manier zijn er kinderen geboren waarvan ouders het te zielig vonden om abortus te plegen en waar opa en oma nu voor moeten zorgen etc etc. Kortom: gewoon een condoom gebruiken.
Dat je, als je geen kinderen wilt, altijd moet proberen de kans kleiner te maken, als je die mogelijkheid hebt. 0% kans kan misschien niet, maar het verschil tussen 0,01% en 0,001% is nog steeds een verschil.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook met de pil kan ze zwanger worden, ook met condoom kan ze zwanger worden.
Je punt is?
Nihil?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ga er voor.
Mijn punt blijft staan dat ook een condoom niet 100% veilig is en de pil ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat je, als je geen kinderen wilt, altijd moet proberen de kans kleiner te maken, als je die mogelijkheid hebt. 0 % kan misschien niet, maar het verschil tussen 0,01 % en 0,001 % is nog steeds een verschil.
Nee, die middelen geven geen 100% veiligheid; dat zeg ik ook. Maar is dat je argument om ze dan maar helemaal niet te gebruiken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mijn punt blijft staan dat ook een condoom niet 100% veilig is en de pil ook niet.
Alleen een hysterectomie zorgt voor een 100% veilige manier om geen kinderen te krijgen.
Of bij de man moet het een en ander door geknipt worden.
Nee, nihil betekent "niets". Niet bijna niets, maar helemaal niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nihil betekent 'bijna niets'.
Ah ja letterlijk, idd. Maar als leenwoord in het Nederlands taalgebruik betekent het 'bijna niets'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, nihil betekent "niets". Niet bijna niets, maar helemaal niets.
Wanneer studies hebben bewezen dat een vrouw niet zwanger kan worden tijdens de menstruatie neem ik aan dat ze dat ook daadwerkelijk onderzocht hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee, die middelen geven geen 100% veiligheid; dat zeg ik ook. Maar is dat je argument om ze dan maar helemaal niet te gebruiken?Ze geven nog altijd méér veiligheid dan niets gebruiken! Ze maken de kans kleiner!
Ik ben er van overtuigd dat de kans om zwanger te raken tijdens de mentruatie nihil is. Die studies zijn echter niet de allesomvattende pure waarheid, maar ook maar statistisch en deels theoretisch. Er gebeuren soms ongewone dingen, en er zijn mensen zwanger geraakt in zeer zeldzame gevallen waarbij het 'eigenlijk niet kon'. Een wetenschapper die beweert 100% zekerheid te hebben dat een vrouw niet zwanger kan raken tijdens de menstruatie is een slechte wetenschapper.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer studies hebben bewezen dat een vrouw niet zwanger kan worden tijdens de menstruatie neem ik aan dat ze dat ook daadwerkelijk onderzocht hebben.
Dus heb jij info die zij niet hadden en daardoor de onderzoeken waardeloos maken?
Even in je achterhoofd houden dat je wel op fok zit he, de meeste zijn niet slim of doen dom;)quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer studies hebben bewezen dat een vrouw niet zwanger kan worden tijdens de menstruatie neem ik aan dat ze dat ook daadwerkelijk onderzocht hebben.
Dus heb jij info die zij niet hadden en daardoor de onderzoeken waardeloos maken?
Wat bedoel je nou precies?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:17 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Even in je achterhoofd houden dat je wel op fok zit he, de meeste zijn niet slim of doen dom;)
Het vervelende is dat je nooit van te voren weet hoe het betreffende vrouwenlichaam reageerd of "werkt".quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de kans om zwanger te raken tijdens de mentruatie nihil is. Die studies zijn echter niet de allesomvattende pure waarheid, maar ook maar statistisch en deels theoretisch. Er gebeuren soms ongewone dingen, en er zijn mensen zwanger geraakt in zeer zeldzame gevallen waarbij het 'eigenlijk niet kon'. Een wetenschapper die beweert 100% zekerheid te hebben dat een vrouw niet zwanger kan raken tijdens de menstruatie is een slechte wetenschapper.
De kans is nihil, maar nog meer nihil kan je best voor elkaar krijgen: condoom gebruiken. Klaar.
Wat ze probeert uit te leggen en waar toch serieus niet zoveel posts voor nodig zijn is:quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kunt het wel vertrouwen, maar slechts tot op zekere hoogte. Het is idd altijd gebaseerd op kennis die men nu heeft, en er kan altijd iets aan veranderen. En wat er nu bekend is, is wel aannemelijk om waar te zijn, maar zelfs dan zijn er in de natuur nou eenmaal altijd uitzonderingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je nooit van te voren weet hoe het betreffende vrouwenlichaam reageerd of "werkt".
Daarbij kan het condoom scheuren of lek geraken.
Maar wanneer je het safe wilt spelen dan is met condoom het meest "safe" of het gewoon niet doen.
Wetenschap is gebaseerd op de info die men op dat moment heeft.
Wanneer testen hebben aangewezen dat de kans nihil is kan men er van uit gaan dat dat klopt.
Anders kan je niks meer vertrouwen wat de wetenschap betreft.
Of draaf ik nu door??
Zoiets ja. Maar ik ben bang als je het zo formuleert, met name die 1e van die 2 regels, aan pubers, dat voor meer ongelukjes zorgt (en misschien niet in een dergelijk geval als dit, maar in het algemeen - voorkomen dat ze bepaalde aannames doen is beter dan discussies over abortus, denk ik). Je kunt het denk ik beter makkelijk houden, en het houden op: "het veiligste is..."quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:31 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wat ze probeert uit te leggen en waar toch serieus niet zoveel posts voor nodig zijn is:
Sex zonder condoom tijdens menstruatie = veilig
Sex met condoom zonder menstruatie = nog veiliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |