Dat kan je hiermee voorkomen overigens, maar dan kan je d'r nog steeds bezwangeren als je pech hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je een rooie lul wilt, kan het.
Dat was toch 2 weken na de menstruatie ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Hm maar de kans dat ze dan een eicel beschikbaar heeft is toch wel miniem of wat?
lolquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:13 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt dan beter gaan vingerverven, dat is veiliger.
schaamhaarscheren.nl?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef Netsplitter het volgende:
Dat je tijdens je ongesteldheid niet zwanger kunt raken, kan verklaren dat sommige vrouwen juist meer zin in seks hebben.
http://www.schaamhaarscheren.nl/vrijen__menstruatie/
Das nou jammer voor ons.
Zucht, heb je weer zo'n angstzaaier. Nee, dat is praktisch onmogelijk. Zoek het woord 'ovulatie' maar eens op in je sekswoordenboek, of stuur een brief naar de Break Out, maar verkondig je paranoide onzin lekker elders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef Buschetta het volgende:
Ja neuken kan, wel vies.
Ze kan gewoon zwanger worden overigens.
Ja 10 dagen ofzo geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was toch 2 weken na de menstruatie ofzo?
Ik wist dat het zoiets was ja, daarom kan je veilig onveilig neuken tijdens de ongesteldheidquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja 10 dagen ofzo geloof ik.
Gast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar als je nou anale seks hebt en vlak voordat je klaarkomt terugtrekt, kan ze dan nog steeds zwanger worden?
Anale seks is in Oldenzaal nog niet eens uitgevondenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar als je nou anale seks hebt en vlak voordat je klaarkomt terugtrekt, kan ze dan nog steeds zwanger worden?
Als je anaal gaat kan je net zo goed blijven zitten als je komtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Normale sex blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anale seks is in Oldenzaal nog niet eens uitgevonden
Naja, Oldenzaal moet wel op één manier bevolkt blijvenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Normale sex blijkbaar ook niet.
Volgens mij stelde ik een domme vraag?quote:
Het lijkt mij juist dat vrouwen evolutionair gezien juist meer zin in seks hebben tijdens hun ovulatie (omdat ze dan vruchtbaar zijn) ipv tijdens hun ongesteldheid (onvruchtbaar).quote:Dat je tijdens je ongesteldheid niet zwanger kunt raken, kan verklaren dat sommige vrouwen juist meer zin in seks hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |