Nee, door cummulatieve vermoeidheidquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef Redbaron het volgende:
gitaarspeler wordt traag, komt t door de kou?
Heb je nou al naakt over straat gerend?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef Samzz het volgende:
Kerst
Als het nu eens wat meer ging sneeuwen he... dan kan ik eindelijk een sneeuwpop maken!
Brucequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, door cummulatieve vermoeidheid
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Er ligt hier bij lange na geen 10 cmquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je nou al naakt over straat gerend?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er ligt hier bij lange na geen 10 cm
En de sneeuw hier wil prima plakkenIk heb al lekker wat sneeuwballen gegooid. En nu luister ik kerstliedjes metal onder het genot van een beker warme chocolademelk met slagroom. mok koffie
Weet je hoe stroef bloed isquote:
Ja, ik weet hoe het isquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe stroef bloed isDat is echt geen pretje.
't viel wel mee, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe stroef bloed isDat is echt geen pretje.
Zeker zo'n wannabe-zanger die z'n mp3's gedownload wil zien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ik luister nu een liedje dat officieel O holy night van Elvis moet zijn, maar volgensmij is het dat niet
En het douchen om je lul schoon te krijgenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't viel wel mee, eerlijk gezegd.
Alleen die doorweekte lakens daarna...
Nee, het is O holy night, alleen eentje met prachtige muziek maar de tekst versta je nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker zo'n wannabe-zanger die z'n mp3's gedownload wil zien?
Een echte kerel bevaart toch de rode zee, of niet dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En het douchen om je lul schoon te krijgen
Gruntent O Holy Night zingenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is O holy night, alleen eentje met prachtige muziek maar de tekst versta je niet
True.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte kerel bevaart toch de rode zee, of niet dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef haakon het volgende:
Ik speel een paar liedjes mee op mijn gitaartje onder het genot van een biertje
Wat speel je?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef haakon het volgende:
Ik speel een paar liedjes mee op mijn gitaartje onder het genot van een biertje
Wat lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right, in a lifetime
Al eens gedaan dan? Doorgaans hebben de meeste dames flinke buikkrampen en rugpijn. En om nu helemaal onder het bloed te zitten... Nee, dank jequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Watje
Waarom zou de seks minder fijn zijn als ze bloedt?
Prachtige zinsconstructie!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Robinhoo het volgende:
Dat zo'n feest die er vanavond in Azelo is maar snel mogen verdwijnen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mis je gewoon om me heen San
Was net Slither van Velvet Revolver aant meespelen, nu ff Alive van Pearl Jam derop !quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat speel je?
Ik luister ondertussen Happy Christmas van John Lennon
waarom ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Robinhoo het volgende:
Dat zo'n feest die er vanavond in Azelo is maar snel mogen verdwijnen.
Ik wist het niet goed te brengen, maar gewoon opbokken met die kutfeesten.quote:
Oefen je serenades? Want dan zou ik andere muziek aanraden denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Was net Slither van Velvet Revolver aant meespelen, nu ff Alive van Pearl Jam derop !
Ja, wel vaker dan eens eigenlijk. Zij wou het ook, dus ik heb er helemaal geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al eens gedaan dan? Doorgaans hebben de meeste dames flinke buikkrampen en rugpijn. En om nu helemaal onder het bloed te zitten... Nee, dank je
Onder de douche kan dan weer wel, denk ik
leidtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wist het niet goed te brengen, maar gewoon opbokken met die kutfeesten.
Naja eigenlijk heb ik er ook geen last van, maar het imago van Twente leidt er onder.
Wat is het voor feest dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wist het niet goed te brengen, maar gewoon opbokken met die kutfeesten.
Naja eigenlijk heb ik er ook geen last van, maar het imago van Twente leidt er onder.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha, ze happen wel mooi in dat topic David!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |