maar daarna krijg je het wel warmerquote:
Met metalkerel aub!quote:
TOF-meet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Samzz het volgende:
Beethoven is wel een goede band ja! Maar even zien hoe of wat
Pas wel op met de fiets hé! Niet snel een sprintje trekken vlak voor het café!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Straks, maar daarvoor moet ik de kou trotseren
He'k niks an. Zoepmoatje belde of ik langs kwamquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
maar daarna krijg je het wel warmer
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Pas wel op met de fiets hé! Niet snel een sprintje trekken vlak voor het café!
Ik ga kruipend denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
dat is ook een optiequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
He'k niks an. Zoepmoatje belde of ik langs kwam
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
hmm, nou veel succesquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef ACT-F het volgende:
Lieve TOFertjes, ik ga de kou trotseren. Als ik het niet overleef, dan lezen jullie dat vast wel in de krant
Dat heb ik hard nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, nou veel succes
henig anquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb ik hard nodig![]()
Veel plezier nog allemaal
gister hek nog jägermeister gehaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks henig an, onmeunig anti-vries drinken tegen de rondvliegende sneeuwvlokjes
Heb je je vriezer op -20 staan ofzo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik keek trouwens net in de vriezer of er jägermeister lag, en het onmogelijke is gebeurd: de jäger was bevroren![]()
Kwestie van 1 + 1 = 2quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik keek trouwens net in de vriezer of er jägermeister lag, .. de jäger was bevroren![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |