Ik vrees dat ik het niet bij 0,69 euro kan houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik heb voor 69 cent 80 sterretjes gekocht bij de Action
Meer geld geef ik ook niet aan vuurwerk uit
Nee dat was het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat laatste filmpjestond wel te kijken van die nitraat (dat was het toch) in dat aquarium
Ja dat rotje inderdaad was ook erg raar. Maar wat was dat dan wat ze in dat aquarium deden? Was wel ziekelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Een nitraat is echt niet zo sterk. Als op het filmpje.
Net zoals dat rotje in die nep hand. Je zag duidelijk dat het geen rotje was. And flash powder. Oftewel illegaal.
Al die checkpoint filmpjes slaan nergens op. Met vuurwerk
Weet ik veel, een of ander explosief. Die tafel was helemaal weg. Zelfs met een Explod of cobra krijg je dit nog niet geklaart.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dat rotje inderdaad was ook erg raar. Maar wat was dat dan wat ze in dat aquarium deden? Was wel ziekelijk
Ik zag hem liggen, mij iets te lang.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Hork het volgende:
Wat vinden jullie van zo'n vlindermat ?
Haal zelf alleen wat losse vlinders en voornamelijk siervuurwerk.
eker! Maar die 2¤ was wel een actiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Hork het volgende:
Ik vind hem op zich wel gaaf, maar schreeuwend duur
Die 14-schots matjes heb je wel erg goedkoop !
Hier kan je maar 1 ding op zeggen:quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:18 schreef SupDog het volgende:
whaha vuurwerk is harstikke gevaarlijk en dan zie je een sterretje![]()
Ik ongeveer voor 800 euro aan 69 cakesquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik heb voor 69 cent 80 sterretjes gekocht bij de Action
Meer geld geef ik ook niet aan vuurwerk uit
Ik doe het online trouwens, is wel iets handiger.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:07 schreef Fredo55 het volgende:
Straks even mijn bestellijst ingeleveren.
Kan prima nog hoor, maar voor je eigen gemoedsrust zou ik het niet doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:35 schreef SupDog het volgende:
Wie gaat er trouwens hier nog rond deze tijd naar belgië o.i.d.?
Je moet nooit de laatste paar maanden naar België gaan. Want juist dan controleren ze op VWquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:35 schreef SupDog het volgende:
Ik raad je niet aan om nu nog naar belgie te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:35 schreef SupDog het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niks besteld. Neem ook niks, voor het eerst sinds mijn 6e ofzo. Heb 17 jaar lang vuurwerk gehad maar de lol is er nu wel beetje vanaf, van het zelf afsteken.
Vanavond wel vuurwerkshow bij de voetbalclub in me straat, daar ga ik wel even kijken zo om 18.00.
Moet je wel prof pijlen hebben, want legale pijlen gaan sowieso veelte hoog, en daardoor zie je het effect niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:13 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Dit jaar komen ze allemaal bij mij oud en nieuw vieren![]()
![]()
Ik ga waarschijnlijk alleen siervuurwerk kopen en met name pijlen die zo hoog mogelijk tot ontploffing komen![]()
![]()
![]()
*Knalvuurwerk is traditioneel belangrijk om de kwade geesten weg te jagen en dat moet er eigenlijk ook bij maar dat beperk ik tot een paar rotjes de bulk gaat siervuurwerk worden
Mwa dat is niet altijd het geval hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Moet je wel prof pijlen hebben, want legale pijlen gaan sowieso veelte hoog, en daardoor zie je het effect niet.
Je hebt van Broekhoff ook inx, die zijn niet erg groot maar wel mooi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:20 schreef SupDog het volgende:
[..]
Mwa dat is niet altijd het geval hoor.
Vorig jaar waren de Moonwalkers pijlen van lesli erg mooi, net prof pijlen.
Veel pijlen zijn bagger.
Maar ik durf wel te zeggen dat minimaal 35% mooie pijlen zijn
Ga het aan ze vragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef MOD het volgende:
Zomaar een brainfart:
Ik snap de vuurwerk bashers wel. Te luid, overdreven, duur, slaat nergens op, geld in de fik etc.
Een mooie pijl kan zo een paar euro kosten en dan heb je er tien van.
Paar potten en nog een flink flowerbed er bij. 400 euro er door heen voor die paar keer wat kleurtjes in de lucht.
Het slaat ook helemaal nergens op. En dat ik al jaren verslaafd er aan ben geeft dan ook wel aan dat ik daar schijt aan heb natuurlijk, maar het is wel waar.
Het slaat gewoon fucking nergens op.
Waar komt dan die verslaving/fascinatie vandaan?
Ik kan niet echt motiveren waarom het nou zo vet is, want het is gewoon vet.
Klaar.
Nou jah, de groeten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef revpolen het volgende:
kon het toch weer niet laten
zou me dit jar inhouden omdat ik mei terug ga naar me stadje ( liuyang )
en daar wel ga schieten 16"![]()
zojuist toch maar besteld
nu hopen dat het er voor ON bezorgd is..
vast wel jaquote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef Radski het volgende:
Hehe jij laat de pakketservice slepen met 1.3G pakketen?! Toevallig bij dezelfde shop besteld waar ik weleens leuke kitjes vandaan heb gehaald?
[..]
Daar heb ik er 2 vanquote:Op zondag 20 december 2009 18:45 schreef Mestras het volgende:
Mc thunder
Dit wordt mijn pakketje voor dit jaar van Isla voor ¤60 ben er wel blij mee !
Ik koop al geen echt vuurwerk meer sinds m'n 16e. Toen verloor een vriend 3 vingers van z'n rechterhand en was voor mij de lol er wel af.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ongeveer voor 800 euro aan 69 cakes
Have fun sterrepipo
heftigquote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik koop al geen echt vuurwerk meer sinds m'n 16e. Toen verloor een vriend 3 vingers van z'n rechterhand en was voor mij de lol er wel af.
scream II checkquote:Op zondag 20 december 2009 18:45 schreef Mestras het volgende:
Scream II
Mc thunder
Nitro
Red dragon 20.000
Naughty screamers
2x Knock out
Luchthuiler s
Hoe krijg je ongelukken...quote:Op zondag 20 december 2009 19:17 schreef Remsjo het volgende:
Luchthuilers leuk spul om een beetje mee te klote. Aansteken, wachten tot dat ie begint te gillen en dan zo hoog mogelijk in de lucht gooie. Dan vliegt ie alle kanten op
Ik ben meestal niet zo van de pakkettenquote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
https://www.vuurwerkplane(...)rand-prix-pakket.jpg
https://www.vuurwerkplane(...)zone150100150100.jpg
En nog een sierpakketje.
Ja en het grappige is, dat ding is home-madequote:
Bekijk dit topic maar ff:quote:Op maandag 21 december 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Zijn de folders van ALDI en LIDL Duitsland er al?
Ja wilde ik zowiezo vanavond doen, wist hier mijn login nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Bekijk dit topic maar ff:
Aldi:
http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/18272/
LIDL:
http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/18271/
Godverdomme, heb ik gister een vuurwerkshow gemist, van m'n dealer... Ik was het helemaal vergeten.
Big Brother is watching u... ook op Youtube, Fok en AVP...quote:Aanhouding door vuurwerkfilmpje op YouTube
MAASTRICHT - De politie heeft een 37-jarige man uit Valkenburg (Limburg) aangehouden die zelf vuurwerk fabriceerde. Dat gebeurde nadat de politie na een tip een filmpje vond op YouTube.
In het filmpje is te zien hoe de man thuis met vuurwerkbestanddelen bezig is, liet de politie maandag weten.
Volgens een woordvoerder van de politie staan op YouTube talloze filmpjes waarop mensen met het maken van vuurwerk in de weer zijn.
In de woning van de man in Valkenburg vond de politie onder meer chemicaliën, een elektrisch ontstekingsmechanisme en twee lanceerinrichtingen.
De man verklaarde dat hij in zijn woning voor eigen gebruik mortieren en vuurpijlen maakte.
Jij ook op AVP?quote:Op maandag 21 december 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Big Brother is watching u... ook op Youtube, Fok en AVP...
Klikspanen heb je ook overal
Niet lullig bedoeld voor die vriend van jou, maar dan kan hij er gewoon echt niet mee omgaan. Of was het een echt ongeluk?quote:Op zondag 20 december 2009 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik koop al geen echt vuurwerk meer sinds m'n 16e. Toen verloor een vriend 3 vingers van z'n rechterhand en was voor mij de lol er wel af.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Vuurwerk is niet risicoloos helaas ( ook Nederlands vuurwerk niet ) en vaak denken mensen: mwha, dat gaat wel goed. En dan gaan ze er te dichtbij staan, met de kans dat het mis gaat en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld voor die vriend van jou, maar dan kan hij er gewoon echt niet mee omgaan. Of was het een echt ongeluk?
Inflatie speelt ook een rol in 13 jaar....quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Qunix het volgende:
Grappig....
Red Devil Pijlen (12st)
in 1996 voor 6 GULDEN 50.
In 2009 voor 9 EURO 95.
Grappig...quote:Op maandag 21 december 2009 21:58 schreef Qunix het volgende:
Grappig....
Red Devil Pijlen (12st)
in 1996 voor 6 GULDEN 50.
In 2009 voor 9 EURO 95.
Ach, als je maar lol hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet zo van de pakkettenmeestal zitten er veel prutscakes in. Misschien dat anderen er betere ervaring mee hebben
Idd, dat is echt de grootste troep die er bestaatquote:Op maandag 21 december 2009 22:53 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Grappig...
Dat ze hier 4,95 euro kosten. Je dealer is een beetje aan de dure kant denk ik...
't Zijn trouwens wel schijtpijlen en geen 4,95 waard, laat staan 9,95...
Die had ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:02 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Idd, dat is echt de grootste troep die er bestaatNet als the pack vroega
Meen je dat???quote:Op maandag 21 december 2009 22:53 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Grappig...
Dat ze hier 4,95 euro kosten. Je dealer is een beetje aan de dure kant denk ik...
't Zijn trouwens wel schijtpijlen en geen 4,95 waard, laat staan 9,95...
Nice, de mc thunder en de 20.000 red dragon heb ik ook besteldquote:Op zondag 20 december 2009 18:45 schreef Mestras het volgende:
Scream II
Mc thunder
Nitro
Red dragon 20.000
Naughty screamers
2x Knock out
Luchthuiler s
hij was verdomme niet meer leverbaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef SupDog het volgende:
Lol.
Ik bestel de silver salute o.a. Hardste legale knaller van Nederland.
Volgens mensen die naar de demo zijn gegaan van deze cake, knalt hij harder dan de meeste ILLEGALE potten.
VOOR MAAR 22 EURO!!!!!!
500 GRAM!!!
![]()
WTF, in de 1e week?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij was verdomme niet meer leverbaar
en dat in de 1e week voorverkoop. Nepperds
Antwoord graagquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:06 schreef SupDog het volgende:
[..]
WTF, in de 1e week?
Mag ik weten welke regio/stad je woont?
Want ik heb hem een flinke tijd na de 1e week besteld..
In middenmeer had ik hem besteld. Daar woon ik niet, maar daar had ik hem wel besteldquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:06 schreef SupDog het volgende:
[..]
WTF, in de 1e week?
Mag ik weten welke regio/stad je woont?
Want ik heb hem een flinke tijd na de 1e week besteld..
ik wil ook de binkies bestellenquote:
200 Shishing Crackers kosten hier 0,69 euro...quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Meen je dat???
Over het algemeen is wel de dealer duurder dan gemiddeld.
Rotjes 200st (shishing crackers) 3,25 2,75... dusch
Hoop voor je dat je op tijd hebt besteld. Ding is zo populair dat ie inmiddels niet meer geleverd kan worden. Als je pecht hebt krijg je een vervanger, en dat is als het goed is de No Mercy.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef SupDog het volgende:
Lol.
Ik bestel de silver salute o.a. Hardste legale knaller van Nederland.
Volgens mensen die naar de demo zijn gegaan van deze cake, knalt hij harder dan de meeste ILLEGALE potten.
VOOR MAAR 22 EURO!!!!!!
500 GRAM!!!
![]()
Vorig jaar een meevallerquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Equites het volgende:
Wat ik niet snap he, doe je een bestelling hebben ze bepaalde dingen niet en krijg je er andere potten voor. Waarom krijg je niet gewoon je geld terug? Als ik een ferrari bestel en ze hebben deze niet meer en krijg een porsche kunnen ze dat toch ook niet maken?
Dat staat in hun voorwaarden, en daarmee ga je akkoord als je besteld. Mja, meestal als je zegt dat je de vervanger die je krijgt geen goed alternatief vind en zelf wat gelijkwaardigs uit wilt zoeken of je geld terug wilt zullen ze er ook niet zo'n heel groot probleem van maken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef Equites het volgende:
Wat ik niet snap he, doe je een bestelling hebben ze bepaalde dingen niet en krijg je er andere potten voor. Waarom krijg je niet gewoon je geld terug? Als ik een ferrari bestel en ze hebben deze niet meer en krijg een porsche kunnen ze dat toch ook niet maken?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vorig jaar een meevallerIpv een 100.000 klapper (die waren op) kreeg ik een 250.000 klapper
Ik heb ze beide!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef Equites het volgende:
Er zijn maar 2 dingen interresant tijdens oud & nieuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest boeit me eigenlijk niet zo, knallen wil ik
Ik kon ook mijn lach niet inhouden toen ik het las.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef revpolen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een 100K/250K klapper in nederland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beiden zijn echt heerlijk om te hebben idd. The Chain thunder lekker knetterhard en de 100.000 knaller met het steeds durende geknal en dan nog die eindknal. Zo heerlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef Equites het volgende:
Er zijn maar 2 dingen interresant tijdens oud & nieuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest boeit me eigenlijk niet zo, knallen wil ik
Heb ze niet geteld neequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef revpolen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een 100K/250K klapper in nederland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Belgenland lijkt het er tenminste nog op, dat kan je van die Nederlandse nepdinges bepaald niet zeggen, maar zo te zien doe je dat ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef Equites het volgende:
Die 100k/ 250k aanduidingen kloppen ook niet he, in Belgie ook niet trouwens. Alleen vind ik er in Nederland wel erg veel verschil in zitten. Bij de een is ie 30 euro bij de ander 90. Je wordt toch gewoon keihard genaaid hier in NL dus bestellen doe ik hier niet meer.
Dat is wel vet ja, maar ik raad je aan om geen NL matten te kopen. Want die zijn meestal kut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nouja waar het omgaat is dat ik een ongeveer 2 keer zo grote chinese rol heb gekregen voor hetzelfde geld
15 chainthunders is toch niet slecht?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is wel vet ja, maar ik raad je aan om geen NL matten te kopen. Want die zijn meestal kut.
Ik had een Hindoe 1000 besteld, maar die hadden ze nie (Bij gijs) toen kreeg ik i.p.v die hindoe 1000 een 30k mat, Top!
Ik had trouwens ook 5 chainthunders 60sh besteld, kreeg er 15.
NEE, DAT MEEN JE NIET!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je op tijd hebt besteld. Ding is zo populair dat ie inmiddels niet meer geleverd kan worden. Als je pecht hebt krijg je een vervanger, en dat is als het goed is de No Mercy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |