Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Dat is geen vuurwerk meerquote:
En hebben een boomknuffelaar!quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:18 schreef Heider00sje het volgende:
Vuurwerk. Ontzettend zielig voor de vogels. De beestjes worden knettergek van dat geknal, en ze kunnen nergens heen. Ik vind het enorm zielig. Alleen maar voor dit 'plezier'? Paupers![]()
Ik hoop dat jullie allemaal minimaal 1 vinger kwijtraken dit jaar. Dat verdienen jullie.
Fantastische filmpjes!quote:
mortierquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:52 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vuurwerk is hartstikke mooi, maar mortieren die je met een kraan moet laten zakken vind ik toch wel wat extreemEn 37500 pijlen ook heheheh
![]()
Ach, mooi vuurwerk moet best kunnen
Ik eet geen vogelvlees, en ik heb ook geen vogelleer. En ja, ik rij auto.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En hebben een boomknuffelaar!
Rij jij auto?
Heb jij kleding met leer?
Eet je vlees?
ik hoop dat je morgen wordt aangereden door een auto..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik eet geen vogelvlees, en ik heb ook geen vogelleer. En ja, ik rij auto.
Ik haat honden, zet de verwarming zelfs in de zomer op 30 graden en heb vier airconditioners thuis.
Ik vind het alleen zielig voor de vogels. Die kunnen nergens heen, hebben een zeer goed gehoor (tot wel 10x zo goed als de onze) en kunnen dit niet tegengaan. En dit een hele dag lang...![]()
Veel plezier met jullie vuurwerk. Ik hoop dat je in het jaar 2010 met 5 vingers moet tikken, en dat je faphand verdwenen is.
Cool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:49 schreef Mind_Fuck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkfeestje_evarr.html
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:49 schreef Mind_Fuck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkfeestje_evarr.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |