Veel te laat he. Purmerend toevallig?quote:Op donderdag 1 januari 2026 04:54 schreef Frutsel het volgende:
Zo net klaar met stoken
Gelukkig Nieuwjaar toppers
gelukkig is elders in het land genoeg tuig die dat alleen maar kan doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:32 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb nog nooit zulk prachtig vuurwerk gezien als deze jaarwisseling. Dit keer geen nare jongetjes die cobra's op straat gooiden gelukkig, waardoor waarschijnlijk alle herrie is ontstaan rond vuurwerk. Zelf sta ik achter het verbod op vuurwerk, maar als er alleen maar liefhebbers waren die prachtige siervuurwerk laten zien en niet van die eikels met knalvuurwerk, dan zou ik zeggen, geef ze nog een kans.
Tokkiequote:Op donderdag 1 januari 2026 04:54 schreef Frutsel het volgende:
Zo net klaar met stoken
Gelukkig Nieuwjaar toppers
Nee, Twentequote:Op donderdag 1 januari 2026 09:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Veel te laat he. Purmerend toevallig?
Sorryquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hier ook een die elk half uur weer eentje aanstak als je probeerde te slapen
We hadden hier in de buurt iemand die bij elke jaarwisseling om vijf uur 's ochtends een paar cobra's afstak, zodat je rechtop zat in bed. Hij was een bekende en het vermoeden was dat hij het met opzet deed om te pesten. Vorig jaar zijn ze met hem gaan praten, dit jaar geen last meer. Mensen sporen soms niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hier ook een die elk half uur weer eentje aanstak als je probeerde te slapen
en hoe weet jij dat het cobra's waren? of zijn ze met jou gaan praten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
We hadden hier in de buurt iemand die bij elke jaarwisseling om vijf uur 's ochtends een paar cobra's afstak, zodat je rechtop zat in bed. Hij was een bekende en het vermoeden was dat hij het met opzet deed om te pesten. Vorig jaar zijn ze met hem gaan praten, dit jaar geen last meer. Mensen sporen soms niet.
Nou, ze grepen me naar de strot.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat het cobra's waren? of zijn ze met jou gaan praten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |