doetie niet zonder zn gabberquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:25 schreef Derek010 het volgende:
Let's Dance to Joy Division!ik wil dat Ekdom gaat dansen
zal straks wel opengaan, kon niet ivm Maxima..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Qunix het volgende:
Nu nog beetje dood volk voor het raam.... Is de brievenbus niet open ofzo?
Maximaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Maikel met het drinkflesje !
[ afbeelding ]
Maxima ! die scoort punten vandaag.
Nee, er staat een dranghek ongeveer 1,5 meter voor de brievenbus. Zal zo wel geopend worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Qunix het volgende:
Nu komen de stats ook in ordequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht er zal nu wel niemand meer durven![]()
Ik zag em ook hoor. Sander net ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk het niet. Stond in het bijgebouw.
Die zal zo wel open gaan nu Maxima weg is..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Qunix het volgende:
Heb je alles gezien?! fucking hell wat is ze tofquote:
Die hebben voor iedereen 101tv opengegooid, ook al heb je die normaal gesproken niet in je digitale tvpakket. Maar niet analoog, dat klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Rnie het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zend ziggo het niet uit??!![]()
![]()
Nope, kwam net binnen toen ze de deur sloot. Daarvoor wel radio gehoord.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je alles gezien?! fucking hell wat is ze tof. Gewoon nog knap ook en zo heerlijk down to earth. Wat een rock 'n roll chick !
3FMquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef gerbenp het volgende:
Iemand uitleg voor de IPV6 stream aan de praat te krijgen?
Als je nog geen IPv6 hebt? Da's nogal een bewerkelijke opgave...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef gerbenp het volgende:
Iemand uitleg voor de IPV6 stream aan de praat te krijgen?
Op 27" gaat 't primaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben toe aan dual screenWil gaan gamen maar vind het jammer om de webcamstream niet te kunnen zien
Ik heb 20" en dat voldoet best goed maar nu even niet zeg maarquote:
Komt straks vast nog wel even langs tijdens de headlinesquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, kwam net binnen toen ze de deur sloot. Daarvoor wel radio gehoord.
Dual screen is wel een uitkomst met dit idd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben toe aan dual screenWil gaan gamen maar vind het jammer om de webcamstream niet te kunnen zien
Waarom kijk je dan ook nog analoog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef Rnie het volgende:
Ik vind het wel een schande hoor...normaal gesproken lekker serious request kijken op de tv, maar mensen die analoog hebben worden nu flink benadeeld!!!![]()
![]()
![]()
Een schandequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef Rnie het volgende:
Ik vind het wel een schande hoor...normaal gesproken lekker serious request kijken op de tv, maar mensen die analoog hebben worden nu flink benadeeld!!!![]()
![]()
![]()
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt straks vast nog wel even langs tijdens de headlinesze zag er echt prachtig uit
. Net op OOG TV een interview gezien met Annemieke maar die klonk behoorlijk verkouden..
Is er een irc channel iets voor SR?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dual screen is wel een uitkomst met dit idd!![]()
Linker scherm heb ik helemaal volgebouwd met Stream, Twitter-stream SR, eigen Twitter en IRC (lichtsnel).
Eens, en over 2 jaar bestaat het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef Rnie het volgende:
![]()
![]()
Jep, via http://giel.lichtsnel.nl/ of direct op irc op irc.lichtsnel.nl #seriousrequestquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is er een irc channel iets voor SR?
Mijn opstelling:quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Linker scherm heb ik helemaal volgebouwd met Stream, Twitter-stream SR, eigen Twitter en IRC (lichtsnel).
Ik denk dat Gerard en Annemieke de graveyard shirt (2 - 6 uur) gaan afwisselen, aangezien Giel altijd van 6 tot 10 zal zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Is het net als vorig jaar de DJ's over het algemeen hun eigen slot doen? Want dan krijgen we veel Annemieke in de nacht
serieus??quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens, en over 2 jaar bestaat het helemaal niet meer
0600-1000: Gielquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Is het net als vorig jaar de DJ's over het algemeen hun eigen slot doen? Want dan krijgen we veel Annemieke in de nacht
Ah, okay !quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een schandeBen jij ook een van die klagers dat ze nog niet overal geupgrade hebben naar 80mb internet?
[..]
Dat is ze ook
Even checkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, via http://giel.lichtsnel.nl/ of direct op irc op irc.lichtsnel.nl #seriousrequest
Voeg 'm dan even toe op http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Yeahhhh heb het toch nog gered, om te kijken (ik ga gewoon iets later van huis).
Heb vanmiddag m'n request de deur uit gedaan. Dus mochten jullie Blur met The Universal horen... die's van mij.
Wel een beetje lastig iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef rambamm het volgende:
de stream loopt niet gelijk met de radio
ja zoiets had ik al wel bedachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
0600-1000: Giel
1000-1400: Gerard
1400-1800: Annemiek
1800-2200: Giel of Gerard
2200-0200: Giel of Gerard of Annemiek
0200-0600: Gerard of Annemiek
Ik heb een Rabplaat aangevraagdquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef rubbereend het volgende:Rab, die was vorig erg tof in het huis
Nee ik klaag niet, vind digitaal overbodig. Alleen in dit geval is het gewoon zonde...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een schandeBen jij ook een van die klagers dat ze nog niet overal geupgrade hebben naar 80mb internet?
[..]
was dat vorig jaar niet ook al?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
Oh. Ik merk nu dat de plaat die je aanvraagt, gratis gedownload kan worden van iTunes.
Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik iets aangevraagd dat ik nog niet had.
was ook al in 2007quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook al?
Heb ik geluk, heb sinds vandaag mijn 2e schermquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelijk met wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Welke stream is het beste?
want die van 3fmfan loopt niet gelijk...
welke?quote:
Nee, anders had ik die plaat niet vorige maand hoeven aan te kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook al?
Streams zijn allemaal hetzelfde, dus dat zou helemaal niets uit mogen maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
De IPv6 mainstreamquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Duurde bij net ook een paar minuten, zal wel druk zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb ik geluk, heb sinds vandaag mijn 2e schermJammer dat het nu vervuild is met het beeld van Giel
![]()
Maar als je een SMS stuurt, dan hoor je toch een SMS terug te krijgen waarin ze je bedanken? Ik krijg die niet..
quote:
Ik denk at Giel er weinig invloed op heeft, volgens mij krigjen ze gewoon de playlist met donateurs erbij voorgeschoteldquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik denk wel, zolang Giel aan de knoppen zit die plaat niet voorbij zal komen.
Een kennerquote:
Ik had al iets wond 4 uur gestuurd...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Duurde bij net ook een paar minuten, zal wel druk zijn
Dat moeten ze ook zoveel mogelijk doen bij brievenbus-requestenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Wow, da's snel van request naar on-air!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, is ff kijken of ik nog een 2e scherm kan vinden hier in huis
Dat is zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woon inmiddels 27 jaar in Groningen dus dan mag je het ook wel verwachten
Sterker nog, is het programma al begonnen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mr brightside? is het programma al afgelopen dan?
Het lukt tot nu toe ieder jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Qunix het volgende:
Hoop dat ze C&T draaien, al denk ik van niet...
ok, jij hebt gewonnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Shit ! is Der Rudy nu alweer afgelopen?!
Az.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kevinquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Die sms'jes worden steeds tenenkrommender, dit is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mensen die gaan trouwen en smsen met 'laf joe'!
Misschien is Joe gewoon laf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mensen die gaan trouwen en smsen met 'laf joe'!
Hij moet er beter in pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef rubbereend het volgende:
KAn die microfoon van Acda wat harder
Ik vond nog m'n laptop,, maar het scherm is stuk (heel erg zwart) sommige dingen zijn nog wel te zien...quote:
Had je het maar goed moeten spellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond nog m'n laptop,, maar het scherm is stuk (heel erg zwart) sommige dingen zijn nog wel te zien...raar...
Ninja-editterquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar een koptelefoon zou ook wel handig zijn
Net had hij er geen..
Sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had je het maar goed moeten spellen
Dat wordt gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
Dat kan nog leuk worden als Paul en NUHR komen
Hoe heb jij die stream zo grootquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo ziet het er hier bij mij dus uit:
[ afbeelding ]
Links stream, twitter en IRC, rechts FOK!Forum.
Grote klasse !quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef peeet1 het volgende:
Prinses Máximadoet de deur dicht van het glazen huis 2009 deel 1
Bekijk deze YouTube-video
Prinses Máxima doet de deur dicht van het glazen huis 2009 deel 2
Bekijk deze YouTube-video
Haha en dat een week lang?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Met de silverlight stream kan je gewoon groter slepen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe heb jij die stream zo groot?
En welke IRC is dat?
openen in IE. in chrome zal dat niet werken danquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de silverlight stream kan je gewoon groter slepen.
Zat ik me ook al af te vragen, maar ik zou zo geen Gronings nummer wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Derek010 het volgende:
Zou er weer iets komen zoals "Als we gaan, dan gaan we met z'n allen"?
Kan niet, een Ipod heeft geen internet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef porsche1 het volgende:
Zou er ook een app/live stream zijn voor op de iPod?
en weer wegquote:
Rechtsklik en install bij dezequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
openen in IE. in chrome zal dat niet werken dan
iPod touch. Dus laten we dan maar zeggen iPhone.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet, een Ipod heeft geen internet.
Ipod touch via wifiquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet, een Ipod heeft geen internet.
Silverlight in m'n eigen playertje (zie www.3fmfan.nl ).quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe heb jij die stream zo groot?
En welke IRC is dat?
Nu moet je ook weer niet door gaan slaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
iPod touch. Dus laten we dan maar zeggen iPhone.
Kan dat niet in de OPquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Silverlight in m'n eigen playertje (zie www.3fmfan.nl ).
En de IRC is irc.lichtsnel.nl #seriousrequest
Zoals je kan lezen wordt dat nu besproken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Aaiphone het volgende:
Kan ik iets op de iPhone bekijken met beeld?
dat mag, ga je gangquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Mag ik jullie erop attenderen dat de legendarisch Philip Freriks over enkele minuten zijn laatste journaal leest?
Dat mag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Mag ik jullie erop attenderen dat de legendarisch Philip Freriks over enkele minuten zijn laatste journaal leest?
Ja ik zag het. Lastig. Druk druk drukquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Mag ik jullie erop attenderen dat de legendarische Philip Freriks over enkele minuten zijn laatste journaal leest?
Ja, maar dan wel met een omweg. De app Streamer installeren, en dan http://www.omroep.nl/live/3fm/3fm_sr2009_main.asx gaan bekijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Aaiphone het volgende:
Heb zelf wat minder open staan:quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Mag ik jullie erop attenderen dat de legendarische Philip Freriks over enkele minuten zijn laatste journaal leest?
Klopt! Ga ik nu even kijken!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Het gras van het Noorderplantsoen! Van Ralf Poelman!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zat ik me ook al af te vragen, maar ik zou zo geen Gronings nummer weten
Misschien iets van Pe en Rooie Rinus
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Derek010 het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal/status/6805038120
Vind het maar een raar mensquote:ha weer mijn liedje onder t 3fm nieuws glazen huis maxima hehehe
De doosquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Derek010 het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal/status/6805038120
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rechtsklik en install bij deze
http://seriousrequest.i-clone.nl/SR09.VideoApp.html
Ja wel een beetjequote:
Ach zolang ze die plaat alleen onder het nieuws blijven draaien, vind ik het primaquote:
http://tweetmeme.com/stor(...)dse-bodem-op-een-rijquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Aaiphone het volgende:
Nee, als ze zingt is ze nog irritanterquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja wel een beetje
ze moet maar gewoon zingen en niks zeggen ofzo
Geen last vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Nemii het volgende:
Elke stream bij mij stottert/hapert om de 20 sec.![]()
Iemand enig idee?
Betere internet verbinding?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Nemii het volgende:
Elke stream bij mij stottert/hapert om de 20 sec.![]()
Iemand enig idee?
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geef alleen de link ik heb het niet gemaakt. Je moet andere bedanken.
Valt wel mee, genoeg gehaper.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Impry het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Timur kan wel lekker soepel lullen
Hoe weet je dat zeker? Volgens mij hangt deze aan de overkant van de grote markt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die buitencamera zit in die kerstboom
Heel soepel een p[aar keer op het kaartje kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Impry het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Timur kan wel lekker soepel lullen
Deze?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
Grrr, Sirolf, ik kan de link niet meer vinden op 3FMfan als je een plaat hebt aangevraagd. Kan je em ff prominenter op de frontpage zetten ofzo, of hier in de OP. Dat is nog beter
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker? Volgens mij hangt deze aan de overkant van de grote markt.
Dankquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Deze?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Backlight stuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe het komt dat mn laptop scherm zwart is maar nog wel te gebruiken als ik het licht precies goed plaats (eigenlijk niet dus)...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
App voor de iPhone en iPod Touch!
http://www.appsstore.nl/?p_=579
Ja een game niet een stream.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
App voor de iPhone en iPod Touch!
http://www.appsstore.nl/?p_=579
Die heule mooie beelden maaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
TOch wel geil hoe die camera kraan daar staat opgesteld
O kut.quote:
En nu?quote:
Ik zie nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
TOch wel geil hoe die camera kraan daar staat opgesteld
Kost een vermogen, kun je beter nieuwe laptop kopenquote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Coen is echt een beetje een kneus in deze commercial om hem als levende kerstkaart te gebruiken..
Klopt. Maar een nieuwe laptop is automatisch een nieuw scherm. Dus ik blijf bij mijn advies van een nieuw scherm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Kost een vermogen, kun je beter nieuwe laptop kopen
Of een zelfde laptop zoeken, maar iets anders aan kapot is
Het is groningen, genoeg gekke mensenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Jaaaaaaaa we zijn begonnen! Welkom fokkers. Laten we er weer een topjaar van maken!
Gaat er dit jaar wel iemand uit de kleren ;-)
quote:
Beelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Jaaaaaaaa we zijn begonnen! Welkom fokkers. Laten we er weer een topjaar van maken!
Annemieke?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Gielusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Ik denk dat geil het toch echt over fokkers heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is groningen, genoeg gekke mensen
Volgens mij durft Danny het dit jaar niet meer aan om een actie te houden, na de chaos van vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nope, ze hebben nu een Madalief-actie opgezet, ipv iets voor SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij durft Danny het dit jaar niet meer aan om een actie te houden, na de chaos van vorig jaar.
Daar heeft FOK! niks mee te maken maar een user actie. Al steunen ze het wel met tagjes enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, ze hebben nu een Madalief-actie opgezet, ipv iets voor SR![]()
contrastknopje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe het komt dat mn laptop scherm zwart is maar nog wel te gebruiken als ik het licht precies goed plaats (eigenlijk niet dus)...
Oh ja, das waarquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heeft FOK! niks mee te maken maar een user actie.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Je downloads staan niet aan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
hij doet het nog wel, maar niet goed genoeg om stream op te kijken
Ik ook. Maar dan stort ik wel gewoon bij SR.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, das waar
Maar dan nog vind ik de timing een beetje typisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |