Dual screen is wel een uitkomst met dit idd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben toe aan dual screenWil gaan gamen maar vind het jammer om de webcamstream niet te kunnen zien
Waarom kijk je dan ook nog analoog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef Rnie het volgende:
Ik vind het wel een schande hoor...normaal gesproken lekker serious request kijken op de tv, maar mensen die analoog hebben worden nu flink benadeeld!!!![]()
![]()
![]()
Een schandequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef Rnie het volgende:
Ik vind het wel een schande hoor...normaal gesproken lekker serious request kijken op de tv, maar mensen die analoog hebben worden nu flink benadeeld!!!![]()
![]()
![]()
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt straks vast nog wel even langs tijdens de headlinesze zag er echt prachtig uit
. Net op OOG TV een interview gezien met Annemieke maar die klonk behoorlijk verkouden..
Is er een irc channel iets voor SR?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dual screen is wel een uitkomst met dit idd!![]()
Linker scherm heb ik helemaal volgebouwd met Stream, Twitter-stream SR, eigen Twitter en IRC (lichtsnel).
Eens, en over 2 jaar bestaat het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:36 schreef Rnie het volgende:
![]()
![]()
Jep, via http://giel.lichtsnel.nl/ of direct op irc op irc.lichtsnel.nl #seriousrequestquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is er een irc channel iets voor SR?
Mijn opstelling:quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Linker scherm heb ik helemaal volgebouwd met Stream, Twitter-stream SR, eigen Twitter en IRC (lichtsnel).
Ik denk dat Gerard en Annemieke de graveyard shirt (2 - 6 uur) gaan afwisselen, aangezien Giel altijd van 6 tot 10 zal zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Is het net als vorig jaar de DJ's over het algemeen hun eigen slot doen? Want dan krijgen we veel Annemieke in de nacht
serieus??quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens, en over 2 jaar bestaat het helemaal niet meer
0600-1000: Gielquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Is het net als vorig jaar de DJ's over het algemeen hun eigen slot doen? Want dan krijgen we veel Annemieke in de nacht
Ah, okay !quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een schandeBen jij ook een van die klagers dat ze nog niet overal geupgrade hebben naar 80mb internet?
[..]
Dat is ze ook
Even checkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, via http://giel.lichtsnel.nl/ of direct op irc op irc.lichtsnel.nl #seriousrequest
Voeg 'm dan even toe op http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Yeahhhh heb het toch nog gered, om te kijken (ik ga gewoon iets later van huis).
Heb vanmiddag m'n request de deur uit gedaan. Dus mochten jullie Blur met The Universal horen... die's van mij.
Wel een beetje lastig iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef rambamm het volgende:
de stream loopt niet gelijk met de radio
ja zoiets had ik al wel bedachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
0600-1000: Giel
1000-1400: Gerard
1400-1800: Annemiek
1800-2200: Giel of Gerard
2200-0200: Giel of Gerard of Annemiek
0200-0600: Gerard of Annemiek
Ik heb een Rabplaat aangevraagdquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef rubbereend het volgende:Rab, die was vorig erg tof in het huis
Nee ik klaag niet, vind digitaal overbodig. Alleen in dit geval is het gewoon zonde...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een schandeBen jij ook een van die klagers dat ze nog niet overal geupgrade hebben naar 80mb internet?
[..]
was dat vorig jaar niet ook al?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
Oh. Ik merk nu dat de plaat die je aanvraagt, gratis gedownload kan worden van iTunes.
Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik iets aangevraagd dat ik nog niet had.
was ook al in 2007quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook al?
Heb ik geluk, heb sinds vandaag mijn 2e schermquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelijk met wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Welke stream is het beste?
want die van 3fmfan loopt niet gelijk...
welke?quote:
Nee, anders had ik die plaat niet vorige maand hoeven aan te kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook al?
Streams zijn allemaal hetzelfde, dus dat zou helemaal niets uit mogen maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
De IPv6 mainstreamquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |