http://tweetmeme.com/stor(...)dse-bodem-op-een-rijquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Aaiphone het volgende:
Kan ik iets op de iPhone bekijken met beeld?
Nee, als ze zingt is ze nog irritanterquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja wel een beetje
ze moet maar gewoon zingen en niks zeggen ofzo
Geen last vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Nemii het volgende:
Elke stream bij mij stottert/hapert om de 20 sec.![]()
Iemand enig idee?
Betere internet verbinding?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Nemii het volgende:
Elke stream bij mij stottert/hapert om de 20 sec.![]()
Iemand enig idee?
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geef alleen de link ik heb het niet gemaakt. Je moet andere bedanken.
Valt wel mee, genoeg gehaper.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Impry het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Timur kan wel lekker soepel lullen
Hoe weet je dat zeker? Volgens mij hangt deze aan de overkant van de grote markt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Die buitencamera zit in die kerstboom
Heel soepel een p[aar keer op het kaartje kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Impry het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Timur kan wel lekker soepel lullen
Deze?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef TheArt het volgende:
Grrr, Sirolf, ik kan de link niet meer vinden op 3FMfan als je een plaat hebt aangevraagd. Kan je em ff prominenter op de frontpage zetten ofzo, of hier in de OP. Dat is nog beter
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker? Volgens mij hangt deze aan de overkant van de grote markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |