Misschien is Joe gewoon laf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mensen die gaan trouwen en smsen met 'laf joe'!
Hij moet er beter in pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef rubbereend het volgende:
KAn die microfoon van Acda wat harder
Ik vond nog m'n laptop,, maar het scherm is stuk (heel erg zwart) sommige dingen zijn nog wel te zien...quote:
Had je het maar goed moeten spellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond nog m'n laptop,, maar het scherm is stuk (heel erg zwart) sommige dingen zijn nog wel te zien...raar...
Ninja-editterquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, maar een koptelefoon zou ook wel handig zijn
Net had hij er geen..
Sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had je het maar goed moeten spellen
Dat wordt gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
Dat kan nog leuk worden als Paul en NUHR komen
Hoe heb jij die stream zo grootquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo ziet het er hier bij mij dus uit:
[ afbeelding ]
Links stream, twitter en IRC, rechts FOK!Forum.
Grote klasse !quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef peeet1 het volgende:
Prinses Máximadoet de deur dicht van het glazen huis 2009 deel 1
Bekijk deze YouTube-video
Prinses Máxima doet de deur dicht van het glazen huis 2009 deel 2
Bekijk deze YouTube-video
Haha en dat een week lang?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Met de silverlight stream kan je gewoon groter slepen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe heb jij die stream zo groot?
En welke IRC is dat?
openen in IE. in chrome zal dat niet werken danquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de silverlight stream kan je gewoon groter slepen.
Zat ik me ook al af te vragen, maar ik zou zo geen Gronings nummer wetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Derek010 het volgende:
Zou er weer iets komen zoals "Als we gaan, dan gaan we met z'n allen"?
Kan niet, een Ipod heeft geen internet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef porsche1 het volgende:
Zou er ook een app/live stream zijn voor op de iPod?
en weer wegquote:
Rechtsklik en install bij dezequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
openen in IE. in chrome zal dat niet werken dan
iPod touch. Dus laten we dan maar zeggen iPhone.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet, een Ipod heeft geen internet.
Ipod touch via wifiquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan niet, een Ipod heeft geen internet.
Silverlight in m'n eigen playertje (zie www.3fmfan.nl ).quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe heb jij die stream zo groot?
En welke IRC is dat?
Nu moet je ook weer niet door gaan slaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
iPod touch. Dus laten we dan maar zeggen iPhone.
Kan dat niet in de OPquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Silverlight in m'n eigen playertje (zie www.3fmfan.nl ).
En de IRC is irc.lichtsnel.nl #seriousrequest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |