Dankquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Deze?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Backlight stuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe het komt dat mn laptop scherm zwart is maar nog wel te gebruiken als ik het licht precies goed plaats (eigenlijk niet dus)...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
App voor de iPhone en iPod Touch!
http://www.appsstore.nl/?p_=579
Ja een game niet een stream.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
App voor de iPhone en iPod Touch!
http://www.appsstore.nl/?p_=579
Die heule mooie beelden maaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
TOch wel geil hoe die camera kraan daar staat opgesteld
O kut.quote:
En nu?quote:
Ik zie nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
TOch wel geil hoe die camera kraan daar staat opgesteld
Kost een vermogen, kun je beter nieuwe laptop kopenquote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Coen is echt een beetje een kneus in deze commercial om hem als levende kerstkaart te gebruiken..
Klopt. Maar een nieuwe laptop is automatisch een nieuw scherm. Dus ik blijf bij mijn advies van een nieuw scherm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Kost een vermogen, kun je beter nieuwe laptop kopen
Of een zelfde laptop zoeken, maar iets anders aan kapot is
Het is groningen, genoeg gekke mensenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Jaaaaaaaa we zijn begonnen! Welkom fokkers. Laten we er weer een topjaar van maken!
Gaat er dit jaar wel iemand uit de kleren ;-)
quote:
Beelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Jaaaaaaaa we zijn begonnen! Welkom fokkers. Laten we er weer een topjaar van maken!
Annemieke?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Gielusquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Ik denk dat geil het toch echt over fokkers heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is groningen, genoeg gekke mensen
Volgens mij durft Danny het dit jaar niet meer aan om een actie te houden, na de chaos van vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nope, ze hebben nu een Madalief-actie opgezet, ipv iets voor SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij durft Danny het dit jaar niet meer aan om een actie te houden, na de chaos van vorig jaar.
Daar heeft FOK! niks mee te maken maar een user actie. Al steunen ze het wel met tagjes enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, ze hebben nu een Madalief-actie opgezet, ipv iets voor SR![]()
contrastknopje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe het komt dat mn laptop scherm zwart is maar nog wel te gebruiken als ik het licht precies goed plaats (eigenlijk niet dus)...
Oh ja, das waarquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heeft FOK! niks mee te maken maar een user actie.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Giel.Beelen het volgende:
Je downloads staan niet aan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
hij doet het nog wel, maar niet goed genoeg om stream op te kijken
Ik ook. Maar dan stort ik wel gewoon bij SR.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, das waar
Maar dan nog vind ik de timing een beetje typisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |