http://www.telegraaf.nl/b(...)ocatie___.html?p=3,2quote:WILLEMSTAD - Op de Nederlandse Antillen en Aruba is fel gereageerd op de wens van de Tweede Kamer om het homohuwelijk ook op de eilanden mogelijk te maken,
Dat schrijft NRC Handelsblad. „Pure provocatie”, noemt een politiek leider van Bonaire Jopie Abraham het voorstel. Het homohuwelijk ligt erg gevoelig op de Antillen.
Volgens Abraham valt het homohuwelijk niet onder mensenrechtenverdragen, maar onder het burgerlijk recht. En zolang Bonaire geen Nederlands grondgebied is, heeft Nederland daar niks over te zeggen.
TS is moslimquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ocatie___.html?p=3,2
Ik heb niet zoveel met politici op de Antillen, maar in dit geval hebben ze wel een punt. Dat Nederland in moreel verval is geraakt is al een ernstige zaak, maar het lijkt me niet dat je andere gebieden ook moet gaan verplichten om het morele verval in te zetten!
De Middeleeuwen willen hun standpunt terug.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met politici op de Antillen, maar in dit geval hebben ze wel een punt. Dat Nederland in moreel verval is geraakt is al een ernstige zaak, maar het lijkt me niet dat je andere gebieden ook moet gaan verplichten om het morele verval in te zetten!
TS is Redneck... is erger dan moslimquote:
Ben ik het wel mee eens.quote:En zolang Bonaire geen Nederlands grondgebied is, heeft Nederland daar niks over te zeggen.
Zolang dat twee meerderjarige mensen van een verschillend geslacht zijn en er geen sprake is van dwang vind ik dat niet immoreel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
TS vind het immorreel dat 2 mensen eewige trouw aan elkaar willen verklaren
en wat is het verschil voor jou van verschillend geslacht of zelfde geslacht? trouw is trouwquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang dat twee meerderjarige mensen van een verschillend geslacht zijn en er geen sprake is van dwang vind ik dat niet immoreel.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
TS is Redneck... is erger dan moslim
Helaas doet jouw mening er niet toe als 2 mensen iets samen, zonder dwang willen doen. Jij hebt er geen last van en dient je er dus ook buiten te houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang dat twee meerderjarige mensen van een verschillend geslacht zijn en er geen sprake is van dwang vind ik dat niet immoreel.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:30 schreef BasEnAad het volgende:
[iets met bonaire dat geen Nederlands grondgebied is]
Ben ik het wel mee eens.
Ben overigens wel voor het homohuwelijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zolang dat twee meerderjarige mensen van een verschillend geslacht zijn en er geen sprake is van dwang vind ik dat niet immoreel..
kijken hoe snel ze het goed vinden als we dreigen met de geldkraan dicht draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Laat die eilanden gewoon helemaal los
eens!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het homohuwelijk is in strijd met de definitie van het huwelijk als een verbintenis tussen man en vrouw. Aan homoseksuele praktijken kan absoluut geen goedkeurig gegeven worden, laat staan dat je het moet stimuleren door middel van dit soort provocerende maatregelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat is het verschil voor jou van verschillend geslacht of zelfde geslacht? trouw is trouw
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:35 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het ook eens met de Antillen. Waarom zouden ze de geperverteerde waarden van Nederland over moeten nemen zolang ze nog geen Nederlands grondgebied zijn?
Mensen die denken dat het homohuwelijk een algemeen geaccepteerd verschijnsel is, doodnormaal en de orde van de dag, die moeten eens verder kijken dan hun Amsterdamse grachtengordeltje. In het overgrote deel van de wereld en sowieso de hele geschiedenis lang heeft het homohuwelijk niet bestaan.
Wow... you know what, als je dit echt denkt, ben je de moeite van het discussieren niet eens waard.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het homohuwelijk is in strijd met de definitie van het huwelijk als een verbintenis tussen man en vrouw. Aan homoseksuele praktijken kan absoluut geen goedkeurig gegeven worden, laat staan dat je het moet stimuleren door middel van dit soort provocerende maatregelen.
een huwlijk is tegenwoordig alleen niets bijbels meer..... genoeg ongelovige die trouwen dus god en de bijbel moet er niet eens bij gehaald worden aangezien de meeste mensen NIET voor de kerk trouwen en alleen voor de wet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het homohuwelijk is in strijd met de definitie van het huwelijk als een verbintenis tussen man en vrouw. Aan homoseksuele praktijken kan absoluut geen goedkeurig gegeven worden, laat staan dat je het moet stimuleren door middel van dit soort provocerende maatregelen.
Maar is het daarom amoreel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
De democratische meerderheid in Nederland denkt daar anders over. Pech voor die zielige minderheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat om buiten je eigen, enge kadertje te denken. En kan je al helemaal niet voorstellen dat er ook mensen zijn die anders tegen dit soort hyperliberale standpunten aankijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wow... you know what, als je dit echt denkt, ben je de moeite van het discussieren niet eens waard.
ik kan mijzelf niet indenken waarom iemand zo egoistisch is om iemand anders zijn geluk te willen ontnemen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat om buiten je eigen, enge kadertje te denken. En kan je al helemaal niet voorstellen dat er ook mensen zijn die anders tegen dit soort hyperliberale standpunten aankijken.
Yep.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar is het daarom amoreel?
Dan moet de Staat stoppen met het stelen en verkrachten van het huwelijk en het huwelijk teruggeven aan religieuze instellingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Gewoonik het volgende:
Moreel verval? Wat omdat we beter voor ons zelf kunnen beslissen nu we niet meer in de middeleeuwen zitten en zo goed als iedereen kan lezen en schrijven. Jammer voor je! Ga jij maar lekker hypocriet voor in de kerk zitten.
En het is over het algemeen huwelijk voor de staat en niet voor de kerk.
Hoe is het nou, om te leven als bekrompen mongool?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een andere samenstelling van de regering kan het homohuwelijk even goed weer teruggedraaid worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef thingamajig het volgende:
[..]
De democratische meerderheid in Nederland denkt daar anders over. Pech voor die zielige minderheid.
Argumentum ad hominem is nooit een argument.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Hoe is het nou, om te leven als bekrompen mongool?
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan mijzelf niet indenken waarom iemand zo egoistisch is om iemand anders zijn geluk te willen ontnemen...
Ik vind het ziek dat jij als voorwaarde voor hulp het invoeren van perverse wetten wilt verplichten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef mikerw het volgende:
jaja, als Bonaire straks een gemeente/provincie is, dan ook daar kleffende homo's op straat, anders geen geld, stelletje uitvreters
Alles kan...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een andere samenstelling van de regering kan het homohuwelijk even goed weer teruggedraaid worden.
Pardon? Heb je ergens gelezen dat ik vind dat Nederland haar liberale standpunt op mag dringen aan andere landen? Dat het homohuwelijk in sommige landen en culturen niet geaccepteerd is vind ik jammer, maar dat staat ver van het punt waar het mij hier om draaide; TS houdt er een enorm kromme redenering rond huwelijk, kerk, man en vrouw (over enge kadertjes gesproken!) op na die niet alleen door mij, maar zowat iedereen in het topic aangevallen wordt.. Díe discussie is de moeite niet waard, denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat om buiten je eigen, enge kadertje te denken. En kan je al helemaal niet voorstellen dat er ook mensen zijn die anders tegen dit soort hyperliberale standpunten aankijken.
Jij wilt gewoon van de Antillen af. Dat standpunt is best te verdedigen, maar ik vind het ziek dat je deze perversiteiten betrekt in die discussie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef mikerw het volgende:
Op al het Nederlandse grondgebied gelden dezelfde wetten, rechten (op geld) en plichten (accepteren van wetten). Dus opzouten of accepteren.
Volgens jouw redenering mogen we elkaar dus ook opeten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html
we doen niets raars hoor![]()
wat is voor jou het werkelijke huwelijk dan??quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.
'De staat moet' ? Jij denkt echt dat je alle waarheid in pacht hebt en het voor het zeggen hebt?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet de Staat stoppen met het stelen en verkrachten van het huwelijk en het huwelijk teruggeven aan religieuze instellingen.
Ook moet de staat maatregelen nemen tegen homoseksualiteit in plaats van toe te geven aan deze perversiteiten.
Wat is het werkelijke huwelijk dan? Moet je perse fokdrang hebben of iets dergenlijks?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.
In extreme omstandigheden zouden we dat ook zeker doen. Dat we het niet doen komt meer doordat er "normaal" voedsel beschikbaar is en er wetten zijn die het verbieden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering mogen we elkaar dus ook opeten?
doen sommige stammen ook. Mij lijkt het ook niets maar als je niet anders kan moet je wat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
ik kan mij een situatie herinneren dat dat gebeurde en niet raar van werd op gekeken dat men dat heeft gedaan om te overleven. Iets met berg, sneeuw en een vliegtuig ongeluk.... Dus indien noodzakelijk voor overleving is het antwoord JAquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan moet de staat ook stoppen met voordelen te geven aan mensen die gehuwd zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet de Staat stoppen met het stelen en verkrachten van het huwelijk en het huwelijk teruggeven aan religieuze instellingen.
De Bijbel is vrij duidelijk over homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat is voor jou het werkelijke huwelijk dan??
voor mij is het dat 2 mensen beloven om de rest van hun leven te slijten met elkaar... en alles voor elkaar doen en dat vast leggen voor de wet (en ik weet zelfs een kerk die homo huwelijken toe laatwant god is degene die over mensen mag oordelen en niet mensen (wel grappig dat veel gelovige dat vergeten als dat hun goed uit komt
)
Waarom zou dat moeten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dan moet de staat ook stoppen met voordelen te geven aan mensen die gehuwd zijn
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
doen sommige stammen ook. Mij lijkt het ook niets maar als je niet anders kan moet je wat.
De fucking bijbel is niet de fucking ultieme waarheid! Maar dat zal nooit doordringen in je botte hersens, ben ik bangquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Bijbel is vrij duidelijk over homoseksualiteit.
(...)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Bijbel Het Grote Sprookjesboek is vrij duidelijk over homoseksualiteit.
bla bla bla bla bla
Editten ging niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef N.icka het volgende:
Jezus zei ook , oordeelt niet opdat gij niet geoordeelt wordt
omdat er in onze wet staat dat niemand gediscrimineerd mag worden vanwege uiterlijk, geloof of sexualiteitquote:
Dat boek van Meki is anders ook vrij duidelijk over deze perversiteiten:quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef thingamajig het volgende:
De haat wordt mede mogelijk gemaakt door de
[ afbeelding ]
Zelfs Meki komt hier niet roepen dat homo's immoreel zijn
Die twee zijn wat mij betreft hetzelfde...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef De_Ruyter het volgende:
De pogingen om hier een semi-grappig Koran achtige discussie op gang te brengen maar dan met de Bijbel is zo doorzichtig en nutteloos. Bijna medelijwekkend.
Dus een man die een geit huwt moet ook maar die voordeeltjes krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat er in onze wet staat dat niemand gediscrimineerd mag worden vanwege uiterlijk, geloof of sexualiteit
Het gaat toch om het opdringen van dit standpunt aan de Antillen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Pardon? Heb je ergens gelezen dat ik vind dat Nederland haar liberale standpunt op mag dringen aan andere landen? Dat het homohuwelijk in sommige landen en culturen niet geaccepteerd is vind ik jammer, maar dat staat ver van het punt waar het mij hier om draaide; TS houdt er een enorm kromme redenering rond huwelijk, kerk, man en vrouw (over enge kadertjes gesproken!) op na die niet alleen door mij, maar zowat iedereen in het topic aangevallen wordt.. Díe discussie is de moeite niet waard, denk ik.
TS betreft de bijbel bij de discussie. Dat is natuurlijk ook dikke vette onzin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:55 schreef De_Ruyter het volgende:
De pogingen om hier een semi-grappig Koran achtige discussie op gang te brengen maar dan met de Bijbel is zo doorzichtig en nutteloos. Bijna medelijwekkend.
Matige en slechte poging om hypocrisie proberen aan te duiden, oh please..
Dus moet de Staat er met haar tengels vanaf blijven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat het huwelijk niet iets is van de Staat?
De wet is niet nodig voor een huwelijk. Alleen een man en een vrouw en een getuige zijn noodzakelijk voor het sluiten van een huwelijk. In principe kan het zelfs zonder getuige.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor mij is het dat 2 mensen beloven om de rest van hun leven te slijten met elkaar... en alles voor elkaar doen en dat vast leggen voor de wet ...
Want?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TS betreft de bijbel bij de discussie. Dat is natuurlijk ook dikke vette onzin.
geiten doen niet aan trouwen dus dat probleem hebben we nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus een man die een geit huwt moet ook maar die voordeeltjes krijgen?
Ik heb het eerder over de matige pogingen van bepaalde mensen om een karikatuur van rechts neer te zetten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TS betreft de bijbel bij de discussie. Dat is natuurlijk ook dikke vette onzin.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Daarom is dat ook een schijtboek...
Hoeft z'n pootje maar even op het contract te duwen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geiten doen niet aan trouwen dus dat probleem hebben we niet
Maar je vindt dus dat de staat zich niet mag bemoeien met het huwelijk en zulke dingen aan de kerk moet overlaten, maar aan de andere kant vind je het niet erg dat gehuwde mensen wettelijke voordelen krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus moet de Staat er met haar tengels vanaf blijven.
Laten we er even vanuit gaan dat het merendeel van de users niet-religieus is. Wat voor boodschap hebben zij dan aan een tekst uit de bijbel? Wat kan mij het immers rotten wat de bijbel roept. Dat kutboek heeft immers geen patent op de waarheid.quote:
Nee, daar gaat het niet om. Daar ging het nieuwbericht over; de reactie van TS daarop, de OP, en de reacties daarop, hadden al gauw weinig te maken met Bonaire maar met het homohuwelijk in het algemeen. En de redenering van TS is zuiver, mits je alles wat er in de Bijbel beschouwt als maatstaf. En dát is niet zuiver. Maar heel erg krom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat toch om het opdringen van dit standpunt aan de Antillen?
De redenering van TS is juist niet krom maar zuiver.
de wet is nodig voor daadwerkelijke erkenningquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Deliah het volgende:
[..]
De wet is niet nodig voor een huwelijk. Alleen een man en een vrouw en een getuige zijn noodzakelijk voor het sluiten van een huwelijk. In principe kan het zelfs zonder getuige.
Ik vind dat geen ramp, hoewel ik liever een flattax zie zoner al te veel poespas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar je vindt dus dat de staat zich niet mag bemoeien met het huwelijk en zulke dingen aan de kerk moet overlaten, maar aan de andere kant vind je het niet erg dat gehuwde mensen wettelijke voordelen krijgen?
Goh, laten we er vanuit gaan dat het merendeel van de users niet dagelijks de Volkskrant in de bus krijgt. Moeten de Volkskrant als bron dan ook maar verbieden op dit forum?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we er even vanuit gaan dat het merendeel van de users niet-religieus is. Wat voor boodschap hebben zij dan aan een tekst uit de bijbel? Wat kan mij het immers rotten wat de bijbel roept. Dat kutboek heeft immers geen patent op de waarheid.
je gelooft echt in sprookjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoeft z'n pootje maar even op het contract te duwen.
Amen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we er even vanuit gaan dat het merendeel van de users niet-religieus is. Wat voor boodschap hebben zij dan aan een tekst uit de bijbel? Wat kan mij het immers rotten wat de bijbel roept. Dat kutboek heeft immers geen patent op de waarheid.
Het gaat er ook niet om homofielen te veroordelen. Maar we hoeven sodomie ook niet te faciliteren door het homohuwelijk te legaliseren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef N.icka het volgende:
Jezus zij ook , oordeelt niet opdat gij niet geoordeelt wordt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je gelooft echt in sprookjes
maar je hebt alleen maar geroepen wat er in de bijbel staat.... nu is de vraag aan JOU en niet de bijbel wat is er zo slecht aan als 2 mannen of 2 vrouwen hun leven samen getrouwd willen slijten....
Die vergelijking gaat niet op. Want als de hoofdredactie van de VK in de krant schrijft dat een homohuwelijk niet in orde is, dan word toch ook niet van ons verwacht dat we daar gehoor aan geven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goh, laten we er vanuit gaan dat het merendeel van de users niet dagelijks de Volkskrant in de bus krijgt. Moeten de Volkskrant als bron dan ook maar verbieden op dit forum?
Nou, met het laatste ben ik het iig eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat geen ramp, hoewel ik liever een flattax zie zoner al te veel poespas.
want die bruine kindjes verdienen niet een warm huis met liefde? je moeten ze maar laten wegrotten in weeshuizen in bangladesh waar ze aan hun lot worden overgelaten, worden verkracht door heteromannen of voor kinderarbeid gebruiken (of een combi van die 3)??? echt jij bent slecht en hiervoor zal jij rotten in helquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om homofielen te veroordelen. Maar we hoeven sodomie ook niet te faciliteren door het homohuwelijk te legaliseren.
Om over het adopteren van bruine kindjes door doorgewinterde bruinwerkers nog maar te zwijgen.![]()
[ afbeelding ]
Papa&papa
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar krantenartikelen kunnen je wel aan het denken zetten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op. Want als de hoofdredactie van de VK in de krant schrijft dat een homohuwelijk niet in orde is, dan word toch ook niet van ons verwacht dat we daar gehoor aan geven?
je bent homo/lesbo of niet... een gelegaliseerd huwelijk zal dat echt niet vermeerdere hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een verkrachting van het huwelijk zoals het bedoeld is en het bevordert perversiteiten, terwijl men juist alles in het werk zou moeten stellen om deze perversiteiten te minimaliseren.
Het is toch de kat op het spek binden wat betreft pedofilie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want die bruine kindjes verdienen niet een warm huis met liefde? je moeten ze maar laten wegrotten in weeshuizen in bangladesh waar ze aan hun lot worden overgelaten, worden verkracht door heteromannen of voor kinderarbeid gebruiken (of een combi van die 3)??? echt jij bent slecht en hiervoor zal jij rotten in hel
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is toch de kat op het spek binden wat betreft pedofilie!
De flattax heeft alleen maar voordelen. Het zorgt ervoor dat werken beloond wordt en dat het hele fiscale gebeuren een stuk makkelijker en efficienter kan. Scheelt weer een hele hoop ambtenaren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou, met het laatste ben ik het iig eens.
Het huwelijk is voor mij gewoon een contract tussen twee personen wat los hoort te staan van de overheid. Als sommigen dat contract willen sluiten bij de kerk is dat wat mij betreft ook prima, net als twee mannen, twee vrouwen of meerdere personen die samen een contract willen ondertekenen en het een huwelijk willen noemen.
Waarom mogen mensen dat G&^#@$ niet zelf weten?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om homofielen te veroordelen. Maar we hoeven sodomie ook niet te faciliteren door het homohuwelijk te legaliseren.
[adopteren blabla]
erm in het oude egypte trouwde ze al (en deden ze ook al aan scheidingen overigens) en zij hadden echt geen bijbelquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
De flattax heeft alleen maar voordelen. Het zorgt ervoor dat werken beloond wordt en dat het hele fiscale gebeuren een stuk makkelijker en efficienter kan. Scheelt weer een hele hoop ambtenaren.
De overheid heeft het huwelijk gekaapt. De overheid zou het huwelijk terug moeten geven aan de religie. Het huwelijk is religieus en komt uit de religie. De overheid heeft het overgenomen en compleet verkracht.
Toch is het wel logisch dat de overheid dit heeft overgenomen. Uit een huwelijk komen ook allerlei materiële verplichtingen voort. Die zijn in de wet verankerd en het is de taak van de overheid om te zorgen dat de wet wordt nageleefd. Daarom is geen overheidsbemoeienis met het huwelijk van de overheid onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
De flattax heeft alleen maar voordelen. Het zorgt ervoor dat werken beloond wordt en dat het hele fiscale gebeuren een stuk makkelijker en efficienter kan. Scheelt weer een hele hoop ambtenaren.
De overheid heeft het huwelijk gekaapt. De overheid zou het huwelijk terug moeten geven aan de religie. Het huwelijk is religieus en komt uit de religie. De overheid heeft het overgenomen en compleet verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |