Maar is het daarom amoreel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het homohuwelijk is in strijd met de definitie van het huwelijk als een verbintenis tussen man en vrouw. Aan homoseksuele praktijken kan absoluut geen goedkeurig gegeven worden, laat staan dat je het moet stimuleren door middel van dit soort provocerende maatregelen.
De democratische meerderheid in Nederland denkt daar anders over. Pech voor die zielige minderheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het homohuwelijk is in strijd met de definitie van het huwelijk als een verbintenis tussen man en vrouw. Aan homoseksuele praktijken kan absoluut geen goedkeurig gegeven worden, laat staan dat je het moet stimuleren door middel van dit soort provocerende maatregelen.
Jij bent dus niet in staat om buiten je eigen, enge kadertje te denken. En kan je al helemaal niet voorstellen dat er ook mensen zijn die anders tegen dit soort hyperliberale standpunten aankijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wow... you know what, als je dit echt denkt, ben je de moeite van het discussieren niet eens waard.
ik kan mijzelf niet indenken waarom iemand zo egoistisch is om iemand anders zijn geluk te willen ontnemen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat om buiten je eigen, enge kadertje te denken. En kan je al helemaal niet voorstellen dat er ook mensen zijn die anders tegen dit soort hyperliberale standpunten aankijken.
Yep.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar is het daarom amoreel?
Dan moet de Staat stoppen met het stelen en verkrachten van het huwelijk en het huwelijk teruggeven aan religieuze instellingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Gewoonik het volgende:
Moreel verval? Wat omdat we beter voor ons zelf kunnen beslissen nu we niet meer in de middeleeuwen zitten en zo goed als iedereen kan lezen en schrijven. Jammer voor je! Ga jij maar lekker hypocriet voor in de kerk zitten.
En het is over het algemeen huwelijk voor de staat en niet voor de kerk.
Hoe is het nou, om te leven als bekrompen mongool?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een andere samenstelling van de regering kan het homohuwelijk even goed weer teruggedraaid worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef thingamajig het volgende:
[..]
De democratische meerderheid in Nederland denkt daar anders over. Pech voor die zielige minderheid.
Argumentum ad hominem is nooit een argument.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Hoe is het nou, om te leven als bekrompen mongool?
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan mijzelf niet indenken waarom iemand zo egoistisch is om iemand anders zijn geluk te willen ontnemen...
Ik vind het ziek dat jij als voorwaarde voor hulp het invoeren van perverse wetten wilt verplichten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef mikerw het volgende:
jaja, als Bonaire straks een gemeente/provincie is, dan ook daar kleffende homo's op straat, anders geen geld, stelletje uitvreters
Alles kan...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een andere samenstelling van de regering kan het homohuwelijk even goed weer teruggedraaid worden.
Pardon? Heb je ergens gelezen dat ik vind dat Nederland haar liberale standpunt op mag dringen aan andere landen? Dat het homohuwelijk in sommige landen en culturen niet geaccepteerd is vind ik jammer, maar dat staat ver van het punt waar het mij hier om draaide; TS houdt er een enorm kromme redenering rond huwelijk, kerk, man en vrouw (over enge kadertjes gesproken!) op na die niet alleen door mij, maar zowat iedereen in het topic aangevallen wordt.. Díe discussie is de moeite niet waard, denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat om buiten je eigen, enge kadertje te denken. En kan je al helemaal niet voorstellen dat er ook mensen zijn die anders tegen dit soort hyperliberale standpunten aankijken.
Jij wilt gewoon van de Antillen af. Dat standpunt is best te verdedigen, maar ik vind het ziek dat je deze perversiteiten betrekt in die discussie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef mikerw het volgende:
Op al het Nederlandse grondgebied gelden dezelfde wetten, rechten (op geld) en plichten (accepteren van wetten). Dus opzouten of accepteren.
Volgens jouw redenering mogen we elkaar dus ook opeten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html
we doen niets raars hoor![]()
wat is voor jou het werkelijke huwelijk dan??quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.
'De staat moet' ? Jij denkt echt dat je alle waarheid in pacht hebt en het voor het zeggen hebt?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet de Staat stoppen met het stelen en verkrachten van het huwelijk en het huwelijk teruggeven aan religieuze instellingen.
Ook moet de staat maatregelen nemen tegen homoseksualiteit in plaats van toe te geven aan deze perversiteiten.
Wat is het werkelijke huwelijk dan? Moet je perse fokdrang hebben of iets dergenlijks?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.
In extreme omstandigheden zouden we dat ook zeker doen. Dat we het niet doen komt meer doordat er "normaal" voedsel beschikbaar is en er wetten zijn die het verbieden...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering mogen we elkaar dus ook opeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |