Iemand uit Grevenpichtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef Zapper het volgende:
Welke gek vraagt dit kutlied aan en betaalt er ook nog voor?
Gewoon via de tvquote:
Dat zou een record zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Lol, ik ga de 40k aan posts halen deze week
Ik bedoel dat ik dan op de 40k zit hequote:
Ik hoop op de 15kquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Lol, ik ga de 40k aan posts halen deze week
Moet toch lukken, tijdens een gemiddelde maaltijd ben je 2 topics verder hierquote:
Dat zijn nog 277 topics. Ik vraag me af of dat deze week gaat lukkenquote:
Ik zal braaf meespammenquote:
ooit wel, niet dit jaar denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
de vraag is, gaan we #2000 halen?
Dat is dan weer eitje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan op de 40k zit heNiet dat ik er zoveel ga posten
1 topic in 5 minutenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moet toch lukken, tijdens een gemiddelde maaltijd ben je 2 topics verder hier. (En dan heb ik het niet over de drukke uurtjes
)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Stond er vandaag een cartoon in de krant van 2 mannen die aant schaatsen waren en zij de een tegen de ander:
"dat akkoord van de klimaattop werkt wel snel"
gevolg van de klimaatverandering is strenge wintersquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Stond er vandaag een cartoon in de krant van 2 mannen die aant schaatsen waren en zij de een tegen de ander:
"dat akkoord van de klimaattop werkt wel snel"
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef -Hans- het volgende:
Ze zijn in Groningen. Toffffffff !
Tot die stuk gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!
Da's inderdaad wel handigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!
Waar zien jullie dat ding nou staan danquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef alors het volgende:
oooooh neee zoveel dom praat en dan zo'n lekkere plaat aanvragen
ja, ze stelden het uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef alors het volgende:
oooooh neee zoveel dom praat en dan zo'n kutplaat aanvragen
o.a hier http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar zien jullie dat ding nou staan dan?
Ja oke, maar geen zin om er zelf weer een script om heen te schrijven om het fatsoenlijk weer te gevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
o.a hier http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml
Ja, wij willen ook michiel ipv gielquote:
Ik ruil Annemiek dan liever inquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wij willen ook michiel ipv giel
Erg handig iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef StephanL het volgende:
annemiek is gewoon de langste van de drie
Idd...quote:
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef alors het volgende:
Is er ergens nou een chille webcam?
Die van 3fm is silverlight en in een scherm wat niet kan vergroten en wat niet groot genoeg isIk had een stream in m'n WMP maar dan kan ik niet zien wat er wordt gedraaid...
California Soul
De huidig spelende plaat staat ook gewoon onderin beeld in de ticker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef alors het volgende:
Is er ergens nou een chille webcam?
Die van 3fm is silverlight en in een scherm wat niet kan vergroten en wat niet groot genoeg isIk had een stream in m'n WMP maar dan kan ik niet zien wat er wordt gedraaid...
California Soul
Als migrainelijder durf ik nu even te beweren dat hoofdpijn niet betekend dat je ziek bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp heeft hoofdpijn, ik hoop dat ziggo zsm toch analoog wil beschikbaar stellen, kan ik naar de bank toe en uitzieken
Camera faalquote:
Doe nog maar ff nietquote:
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. Ik vervloek Miss Montreal inmiddelsquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef Sj0rSz het volgende:
Grmbl, en daar is Miss Montreal al
Hier op de analoog gewoon 101 op het 'preview' kanaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp heeft hoofdpijn, ik hoop dat ziggo zsm toch analoog wil beschikbaar stellen, kan ik naar de bank toe en uitzieken
Dan nog is het een camera faalquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
annemiek is te lang voor de camera
Geloof me, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. k vervloek Miss Montreal inmiddels
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Ben ik dan de enige die dit een leuk liedje vind?![]()
Hier niet, UPC zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier op de analoog gewoon 101 op het 'preview' kanaal.
Nee hoor, maar zelfs de plaat van Nick en Simon vind ik beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Voor vandaag misschien, maar ik verwacht hem nog regelmatig te horen de komende week. Zeker als Giel aan de knopjes staat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, die Miss Montreal hebben we dan alvast gehad.
Nah, ik sta onverschillig tegenover dit nummer. Ik heb wel een zwak voor Sanne Hans, maar ik vind die liedjes altijd zo simpel. Haar eerste single was nog wel te pruimenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Met 3fm kan je er vergif op innemen dat het nummer en de miss zelf vaak te horen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. Ik vervloek Miss Montreal inmiddels
Denk je, die komt vast nog een keer of 546 voorbij hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, die Miss Montreal hebben we dan alvast gehad.
laat vorig jaar zich ajb niet herhalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voor vandaag misschien, maar ik verwacht hem nog regelmatig te horen de komende week. Zeker als Giel aan de knopjes staat.
Normaal niet, maar idd hij is hier ook wel strakker als RTL4 enz. maar lang niet zoals NED1 HD!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
Dammit, jullie gaan gewoon te snel. Is 101tv HD? Het ziet er namelijk retestrak uit op den tv.
En dat alleen vandaag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk je, die komt vast nog een keer of 546 voorbij hoor
Het hoeft toch ook niet altijd zo mooi en moeilijk en ingewikkeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nah, ik sta onverschillig tegenover dit nummer. Ik heb wel een zwak voor Sanne Hans, maar ik vind die liedjes altijd zo simpel. Haar eerste single was nog wel te pruimen
Dat hoop ik inderdaad van niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat vorig jaar zich ajb niet herhalen
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Is 't niet zo dat alle liedjes maar 1x worden gedraaid?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, ik vind deze van Miss Montreal ook leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Nee hoor, ze worden wel afgevinkt enzo maar platen met veel requests komen gewoon vaker + natuurlijk de theme song.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
Najaa, ik luister al sinds 't begin naar SR, maar ik heb nog nooit een liedje dubbel gehoord. Ligt misschien aan mij dan.quote:
Je vergeet het gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaa, ik luister al sinds 't begin naar SR, maar ik heb nog nooit een liedje dubbel gehoord. Ligt misschien aan mij dan.
Ja behalve de theme song danquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, ze worden wel afgevinkt enzo maar platen met veel requests komen gewoon vaker + natuurlijk de theme song.
Ik word oudquote:
Tja helaas moet ook alles weer aangepast worden voor haar, tegen de tijd dat die muts het plein heeft verlaten wordt het pas leuk voor de 'gewone' bezoekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef alors het volgende:
Jaaa![]()
Pff je zal Maxima maar zijn, altijd van die freaking beveiling overal waar je gaat
Leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef James1988 het volgende:
Zo dan! De 1.0 van de Silverlight-applicatie is ook af. Er zal vast nog wel wat aan features missen, maar de basis is er. Streams bekijken. Vereisten: Silverlight. Werkt op Windows (XP en hoger) en OS X (10.4 en hoger, dacht ik).
[ afbeelding ]
De app is hier online te bekijken, én te installeren:
http://seriousrequest.i-clone.nl/SR09.VideoApp.html
De video kan schalen, en de kanalenkiezer links verschijnt alleen als er geen stream speelt, of als je aan de linkerkant van het scherm komt met je muis.
Als ze naar bed gaat met een ander, dan weet de hele hofhouding hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef alors het volgende:
Jaaa![]()
Pff je zal Maxima maar zijn, altijd van die freaking beveiling overal waar je gaat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Najaa, ik luister al sinds 't begin naar SR, maar ik heb nog nooit een liedje dubbel gehoord. Ligt misschien aan mij dan.
Ik ben ook zo bang dat ik mocht ik naar de Suprisetruck gaan, dat zij er dan inzitquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met 3fm kan je er vergif op innemen dat het nummer en de miss zelf vaak te horen zijn.
California Soul van Marlene Shawquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
Van wie wat die mooie soul plaat net? Iets met California ...
Marlena Shaw - California Soulquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
Hoe oud is oudquote:
California Soul ofzo geloof ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
http://www.nummergemist.nl/3fmquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
Ja, ligt gewoon aan mij. Ik herinner me wel dat ze toen 10x per nacht stonden te springen op de Fratellis, maar ik dacht dat is een uitzondering ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
SerieusZe draaien echt heel veel platen vaker dan een keer! Volgens mij is er inderdaad ergens iets mis met je
![]()
Live @ werchter 2008quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze naar bed gaat met een ander, dan weet de hele hofhouding het
Owquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan maar 1 ziggo kanaal vinden op mn analoog, en daar is nu foxlife oid op..
Ik ken iemand die ooit is naar de suprisetruck ging toen miss montreal erin zat....quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben ook zo bang dat ik mocht ik naar de Suprisetruck gaan, dat zij er dan inzit
Vorig jaar was het ilse en ik denk dit jaar Sanne Hansquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben ook zo bang dat ik mocht ik naar de Suprisetruck gaan, dat zij er dan inzit
20quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe oud is oud
[..]
California Soul ofzo geloof ik?
Thanksquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
California Soul van Marlene Shaw
zit het ookniet op het thema of previewkanaal op analoogquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan maar 1 ziggo kanaal vinden op mn analoog, en daar is nu foxlife oid op..
Dan ben ik bejaard zeker, ben 25quote:
oeh, dat is wel de kans om voor eens en voor altijd van haar af te komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ilse en ik denk dit jaar Sanne Hans
Ook verkrijgbaar in een iets swingerdere versie van Marvin Gaye & Tammi Terrellquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
California Soul van Marlene Shaw
NEE WANT IK EET PATAT EN MOET EERST NOG NAAR DE KAPPER GELOOF IKquote:
10 jaar ouder dan mij, dus jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ben ik bejaard zeker, ben 25
Giel ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit is naar de suprisetruck ging toen miss montreal erin zat....
Ik zou m'n geld terugvragen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit is naar de suprisetruck ging toen miss montreal erin zat....
had je op dat kanaal foxlife?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, die is vervangen door 101, misschien dat ze bij jullie niet zo snel zijn
.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Oja tuurlijk je mag hier niet aan 3FMfan komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Ja, tot iets voor 1600 uur, maar op digitaal is het beterquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
liever reclame danquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Mdrop het volgende:
Ik wil verdomme muziek ipv deze 'kroam'.
Skyradio kan ik je dan aanraden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Mdrop het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
Dit komt elk uur hoor....quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Mdrop het volgende:
Ik vind het juist andersom. Ik ben qua design echt een regelrecht drama.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het design van 3fmfan.nl beter dan van 3fm.nl
Dat zeggen ze straks ook tegen ons als de zeespiegel een paar meter is gestegen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
Nu al genomineerd voor de slechtste SR opmerking 2009quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het orkaanseizoen...
ga er dan niet wonen
Daarom vind ik 3fmfan.nl dus ook zo goed, het is niet echt gedesigned, maar het is gewoon simpelquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom. Ik ben qua design echt een regelrecht drama.
Wie is de jury? Ik ga er voor zorgen dat ik ook een plek krijg bij de nominatiesquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu al genomineerd voor de slechtste SR opmerking 2009
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu al genomineerd voor de slechtste SR opmerking 2009
Ik ga dan ook verhuizen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze straks ook tegen ons als de zeespiegel een paar meter is gestegen.
De lat ligt al hoog, dus flink je best doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wie is de jury? Ik ga er voor zorgen dat ik ook een plek krijg bij de nominaties.
Daarom zeg ik het nu tegen hunnie, anders is het niet eerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze straks ook tegen ons als de zeespiegel een paar meter is gestegen.
Het is nog ook niet eens officieel begonnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef -Hans- het volgende:
Het begint al iets drukker te worden op de GM, maar het staat nog lang niet vol.
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp?wid=5
Over 2 uur zal het wel een stuk drukker zijn. Als ik nog weg wil dan moet de oven nu toch echt aan.. Anders komt het niet goed..quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is nog ook niet eens officieel begonnen
Je hebt me op een idee gebrachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef themauster het volgende:
Kunnen we geen geld doneren om Dagoduck geband te krijgen
Eenschquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
Dat zeg je toch niet tegen onze toekomste koningin!
Ach ja het was Timur, dat zegt alweer genoeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
Timur blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
We wonen nu ook al onder de zeespiegel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nu tegen hunnie, anders is het niet eerlijk
Ik vind Timur wel ok eigenlijk, verbazend hoeveel mensen hier negatief over hem zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach ja het was Timur, dat zegt alweer genoeg.
Ze zegt niet mien, ze zegt hef to biequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"bien aloon at krismustaim dozzen mien a bet ting"
Ik vind Timur coolquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Timur wel ok eigenlijk, verbazend hoeveel mensen hier negatief over hem zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef marcodej het volgende:
"Hare schoonheid"
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"bien aloon at krismustaim dozzen mien a bet ting"
Ik vind haar wel aangenaam om naar te luisteren eigenlijk. Denk dat ze het wel goed gaat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Annemieke, nou, t zal mij benieuwen
Ik heb geen hekel aan hem maar ik hoef hem ook niet te horen of te zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind Timur wel ok eigenlijk, verbazend hoeveel mensen hier negatief over hem zijn.
maar leuk is andersquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aangenaam om naar te luisteren eigenlijk. Denk dat ze het wel goed gaat doen.
mwoah, gesteund door de sfeer daar gaat dat ook vast goed komenquote:
Maakt niet uit! Goeie plaatquote:
let's hope togetherquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, gesteund door de sfeer daar gaat dat ook vast goed komen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze zegt niet mien, ze zegt hef to bie
Whehe, hier ook. Toen ik in de 2de klas zat ofzo.quote:
Nee, en ik gok dat mijn request echt niet gedraaid gaat wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind Timur cool
Hebben jullie je requests hier al ingevuld?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef James1988 het volgende:
Zo dan! De 1.0 van de Silverlight-applicatie is ook af. Er zal vast nog wel wat aan features missen, maar de basis is er. Streams bekijken. Vereisten: Silverlight. Werkt op Windows (XP en hoger) en OS X (10.4 en hoger, dacht ik).
[ afbeelding ]
De app is hier online te bekijken, én te installeren:
http://seriousrequest.i-clone.nl/SR09.VideoApp.html
De video kan schalen, en de kanalenkiezer links verschijnt alleen als er geen stream speelt, of als je aan de linkerkant van het scherm komt met je muis.
Dat is ook 1x, volgend jaar valt kerst weer gewoon in het eerste weekend van de vakantie denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Serious RequestEn wat fijn dat het begint op de dag dat mijn vakantie begint!! Normaal begint het nog in de laatste schoolweek voor kerst en dan moet ik dus nog werken en mis ik altijd zo veel.. Nu is het perfect getimed
![]()
true. en hij draait lekker standalone!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel ook. 1000 beter als dat kut flash.
zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is ook 1x, volgend jaar valt kerst weer gewoon in het eerste weekend van de vakantie denk ik
Op 101.tv is alles te volgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hier zo belachelijk snel, dus kan een dubbele vraag zijn: is er weer een etalagekanaal op TV waarop alles doorlopend wordt uitgezonden? En zo ja, vanaf hoe laat?
Van ziggo is helaas nog onbekend (als je analoog kijkt iig)quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hier zo belachelijk snel, dus kan een dubbele vraag zijn: is er weer een etalagekanaal op TV waarop alles doorlopend wordt uitgezonden? En zo ja, vanaf hoe laat?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
zeker.
Dan begint kerst op de zondag en die maandag zal schoolvakantie zijn. Anders red je het niet in die twee weken samen met O&N
Ze zit ook in het weekend op 3quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef pjaminon het volgende:
Benieuwd wat Annemieke ervan bakt. Heb nooit echt naar Uruzgan FM geluisterd. Ik kom daar nooit.
Gevondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op 101.tv is alles te volgenGeldt volgens mij alleen bij digitale tv. En ziggo biedt het gedurende SR graties aan.
Ik vraag me toch echt af waarom ik het dan wel op de analoog heb hier, gewoon in het Ziggo Almelo kabel gebiedquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Van ziggo is helaas nog onbekend (als je analoog kijkt iig)
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht schrikkeljaar maar dat is 2008, 2012, etcquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Deed ze dat programma met Domien in de avond? Dat was best tof
Ah ben benieuwd, klinkt alvast niet verkeerd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]En ze zit ook elke zaterdag- en zondagochtend van 10 tot 12
uhu, nu doet ze dat in haar eentje, maar ze zit ook in de weekendochtendenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Deed ze dat programma met Domien in de avond? Dat was best tof
Verkorte versie dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Ik doe markeer als gedraaid, krijg ik dit:
Serious Request is voorbij, dus requests als gedraaid markeren heeft geen zin meer.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waarom ik het dan wel op de analoog heb hier, gewoon in het Ziggo Almelo kabel gebied.
Whehe inderdaad. Sirolf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Serious Request is voorbij, dus requests als gedraaid markeren heeft geen zin meer.
Welkom in 2010. SR09 is idd voorbij! Kerst en oudjaar waren ook weer tof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Zendt UPC het nog analoog uit, weet iemand dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op 101.tv is alles te volgenGeldt volgens mij alleen bij digitale tv. En ziggo biedt het gedurende SR graties aan.
haar show op zaterdag is echt geen fuck aan met die belachelijke biecht en dat suffe supermarktspelquote:
Je hebt ook zeker een decoder? En heb je dat kanaal met kadertjes wel gehad?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waarom ik het dan wel op de analoog heb hier, gewoon in het Ziggo Almelo kabel gebied.
Even een beveiligingetje uitzetten dan maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
hendig sjiekquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |