Ik bedoel dat ik dan op de 40k zit hequote:
Ik hoop op de 15kquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Lol, ik ga de 40k aan posts halen deze week
Moet toch lukken, tijdens een gemiddelde maaltijd ben je 2 topics verder hierquote:
Dat zijn nog 277 topics. Ik vraag me af of dat deze week gaat lukkenquote:
Ik zal braaf meespammenquote:
ooit wel, niet dit jaar denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
de vraag is, gaan we #2000 halen?
Dat is dan weer eitje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan op de 40k zit heNiet dat ik er zoveel ga posten
1 topic in 5 minutenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moet toch lukken, tijdens een gemiddelde maaltijd ben je 2 topics verder hier. (En dan heb ik het niet over de drukke uurtjes
)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Stond er vandaag een cartoon in de krant van 2 mannen die aant schaatsen waren en zij de een tegen de ander:
"dat akkoord van de klimaattop werkt wel snel"
gevolg van de klimaatverandering is strenge wintersquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Stond er vandaag een cartoon in de krant van 2 mannen die aant schaatsen waren en zij de een tegen de ander:
"dat akkoord van de klimaattop werkt wel snel"
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef -Hans- het volgende:
Ze zijn in Groningen. Toffffffff !
Tot die stuk gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |