Da's inderdaad wel handigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!
Waar zien jullie dat ding nou staan danquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best nice ook dat de nowplaying gewoon is blijven werken, en dus deze week gewoon door zal gaan. Da's ook nog niet eerder gebeurd!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef alors het volgende:
oooooh neee zoveel dom praat en dan zo'n lekkere plaat aanvragen
ja, ze stelden het uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef alors het volgende:
oooooh neee zoveel dom praat en dan zo'n kutplaat aanvragen
o.a hier http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar zien jullie dat ding nou staan dan?
Ja oke, maar geen zin om er zelf weer een script om heen te schrijven om het fatsoenlijk weer te gevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
o.a hier http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml
Ja, wij willen ook michiel ipv gielquote:
Ik ruil Annemiek dan liever inquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wij willen ook michiel ipv giel
Erg handig iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef StephanL het volgende:
annemiek is gewoon de langste van de drie
Idd...quote:
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef alors het volgende:
Is er ergens nou een chille webcam?
Die van 3fm is silverlight en in een scherm wat niet kan vergroten en wat niet groot genoeg isIk had een stream in m'n WMP maar dan kan ik niet zien wat er wordt gedraaid...
California Soul
De huidig spelende plaat staat ook gewoon onderin beeld in de ticker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef alors het volgende:
Is er ergens nou een chille webcam?
Die van 3fm is silverlight en in een scherm wat niet kan vergroten en wat niet groot genoeg isIk had een stream in m'n WMP maar dan kan ik niet zien wat er wordt gedraaid...
California Soul
Als migrainelijder durf ik nu even te beweren dat hoofdpijn niet betekend dat je ziek bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp heeft hoofdpijn, ik hoop dat ziggo zsm toch analoog wil beschikbaar stellen, kan ik naar de bank toe en uitzieken
Camera faalquote:
Doe nog maar ff nietquote:
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. Ik vervloek Miss Montreal inmiddelsquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef Sj0rSz het volgende:
Grmbl, en daar is Miss Montreal al
Hier op de analoog gewoon 101 op het 'preview' kanaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp heeft hoofdpijn, ik hoop dat ziggo zsm toch analoog wil beschikbaar stellen, kan ik naar de bank toe en uitzieken
Dan nog is het een camera faalquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
annemiek is te lang voor de camera
Geloof me, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat maar niet de hit van dit jaar wordt. k vervloek Miss Montreal inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |