Nee hoor, nog aan het werk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef kaatjhuh het volgende:
Denk dat de meesten nu vertrokken zijn richting zwolle
Dat is morgen pas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef kaatjhuh het volgende:
Zwollequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef kaatjhuh het volgende:
zoals?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan mijn tas nog helemaal niet inpakken, heb de helft nog nodig.
dat kan ookquote:
maar er zijn toch een aantal wat vandaag al heen gaat?quote:
Maar dat komt door mijn intelligentiequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je snapt nu toch ook wat ik zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
alleen trev en ik... (en Nienke, maar die woont zelf in Zwolle, die is boodschappen doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zoals?
[..]
dat kan ook
[..]
maar er zijn toch een aantal wat vandaag al heen gaat?
Rustig het is Tim maar.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar dat komt door mijn intelligentieWaarom heb jij je nog niet aangemeld? Ik heb zelfs mijn oude account uit de kast gehaald, omdat hara SLtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als zwollenaren op Rotterdam zeiken, zeik ik op zwolle
okequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen trev en ik... (en Nienke, maar die woont zelf in Zwolle, die is boodschappen doen)
ook belangrijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zelfverzorgingsproducten, laptop enzo...
Ik was heel het topic al vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb jij je nog niet aangemeld? Ik heb zelfs mijn oude account uit de kast gehaald, omdat hara SLt
Ook dat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ook belangrijk
mare waarom neem je laptop mee? zo zwaar fok verslaafd ?
maarquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was heel het topic al vergetenNee ik ga me zo wel aanmelden als Hara echt SLt.
DW?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DW en nog vele anderenDat kan toch zeker niet
goed bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ook dat.
Het is een treinreis van 2 uur, ik moet toch wat te doen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
Roosendaal is wel ver wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet dat het zondag wordt. Zijn er nog zwakzinnigen die naar Roosendaal komen zondag? Die mogen een broodje komen halen
Wat is er in Roosendaal dan? Ik heb een biljarttoernooi. De finale. Dus ik kan niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet dat het zondag wordt. Zijn er nog zwakzinnigen die naar Roosendaal komen zondag? Die mogen een broodje komen halen
De SBSkerstparade dus. En ik moet werken. En ze verwachten minstens 50.000 man in Roosendaal. En die willen allemaal wat eten. En veel te veel willen dat bij de V&Dquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat is er in Roosendaal dan? Ik heb een biljarttoernooi. De finale. Dus ik kan niet.
Is dat in de buurt van Tilburg? Dan kom ik met mijn broertje wel een broodje scorenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van Tilburg? Dan kom ik met mijn broertje wel een broodje scoren
Hm, laat dan maar zittenquote:
Waar heb je mijn bier neergezet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
* DevilsWhore opent biertje
ik zal even thee makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
Lekker dan. Heb je iig genoeg te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De SBSkerstparade dus. En ik moet werken. En ze verwachten minstens 50.000 man in Roosendaal. En die willen allemaal wat eten. En veel te veel willen dat bij de V&D
Kom jij eens bij Ericquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Lekker dan. Heb je iig genoeg te doen
In de koelkast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar heb je mijn bier neergezet?
dat had ik vanochtend ook gedaan, maar was ;t vervolgens vergeten.quote:
Doe eens even brengen bij die lieve Bart?quote:
En dan?quote:
Bart moet eerst iets anders doen dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens even brengen bij die lieve Bart?
niet zo handig hequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat had ik vanochtend ook gedaan, maar was ;t vervolgens vergeten.
Ik niet, ik heb vakantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet zo handig he
ik vind nog beetje vroeg om aan t bier te gaan
have funquote:
ik doe met je mee wijffiequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
Wat moet hij doen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart moet eerst iets anders doen dan.
Godverquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
proost ez! speciaal voor jou een hj!
Heb jij iets tegen Rotterdammers?quote:
quote:
Bart moet eerst Ixora plezieren.quote:
sorryquote:
Neuh, tenzij ;t familie van me is.quote:
Zo nu en dan, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Is mijn aanwezigheid niet voldoende?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart moet eerst Ixora plezieren.
quote:
Atlético moet tegen Galatasaray en Valencia tegen club Brugge. Die eerste wedstrijd kan leuk worden. En Ajax-Juventusquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, ik zie net dat de Nederlandse clubs de volgende ronde niet gaan overleven
Voetbal: Loting Europa League
ik niet hoor, vooral als ze stiekem uit den haag komenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo nu en dan, hoezo?Ik ben er geen; ik woon er alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
We gaan ze afdrogen, let maar op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Atlético moet tegen Galatasaray en Valencia tegen club Brugge. Die eerste wedstrijd kan leuk worden. En Ajax-Juventus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Oh Tim zei van wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, tenzij ;t familie van me is.
Daarom ook de soort-vanquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We gaan ze afdrogen, let maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop het voor je. Ik kan me die wedstrijd van '96 nog wel herinneren. Omdat ik op een speciale lokatie keek. En ik trouwde dat jaar voor de eerste keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
alleen als dat betekent dat je me penetreert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is mijn aanwezigheid niet voldoende?
Nou, ik voel me dan nog meer Spanjaard dan Rotterdammerquote:
Tim loogquote:
Blijkbaar en ik geloof je wel.quote:
okequote:
Ik moet nog werken, bewaar die van mij tot 7 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
nee ik zuip ;t allemaal op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet nog werken, bewaar die van mij tot 7 uur
Verloren door strafschoppenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik kan me die wedstrijd van '96 nog wel herinneren. Omdat ik op een speciale lokatie keek. En ik trouwde dat jaar voor de eerste keer.
Zeker. En hard ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
alleen als dat betekent dat je me penetreert.
Je bent gewoon een bastaard, van alles een beetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou, ik voel me dan nog meer Spanjaard dan Rotterdammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent gewoon een bastaard, van alles een beetjeDat klopt en ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Dat heb je snel gedaanquote:
station is niet zo ver hier vandaan dus vandaarquote:
Dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:34 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
station is niet zo ver hier vandaan dus vandaar
dan ga ik bier voor je halen jaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef ajf het volgende:
[..]En het was op mijn huwelijksreis dus die was toen stuk
Goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
En ik ben een pure Hollander, en ook trotsquote:
Vort, waar wacht je op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan ga ik bier voor je halen ja
en toch wil m'n zusje gebracht worden met de autoquote:
Hollandersquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik ben een pure Hollander, en ook trots![]()
je moet me eerst uitwonenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vort, waar wacht je op.
[ afbeelding ]
Eensch isquote:
Morgenquote:[..]
je moet me eerst uitwonen
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
morgen? Jij komt heul niet morgen!
Jij gaat morgen niet naar Zwolle.quote:
Hm, dat klopt. Andere keer beter.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij gaat morgen niet naar Zwolle.
Ik ga niet naar Purmerend. Sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, dat klopt. Andere keer beter.
Waarom niet? Dan ben je eindelijk eens in Overtherequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Purmerend. Sorry.
tot morgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga weer eens even wat rommel opruimen
erwin, goeie reis straks naar zwolle
wat morgen in zwolle is.. tot morgen![]()
ik ben er 1x geweest en toen rolde ik bijna de trein uit van ;t lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan ben je eindelijk eens in Overthere
Dat deed ik al voor je in de goedemorgentopics kwam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
dw is toch niet mijn man aan het inpikken he
Ik kan dat beamenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik al voor je in de goedemorgentopics kwam.
quote:
* DevilsWhore gooit sneeuwbal tegen sneeuwstoeppie;s hoofd aanquote:
Maar goed dat ik van jou meteen weer warm wordquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore gooit sneeuwbal tegen sneeuwstoeppie;s hoofd aan
nu is je hoofd ook koud
Jep, en hard ook.quote:
Ik wilde gewoon lol maken met DevilsWhorequote:
Die is daar schijnbaar niet van gediend. Niet van iedereen in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon lol maken met DevilsWhore
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is daar schijnbaar niet van gediend. Niet van iedereen in ieder geval.
Je jonge leeftijd, met bijbehorende naïviteit . Geeft niet, dat hebben wij allemaal gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
Hoe kon ik denken dat zij op mij zat te wachten?
Sterktequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Dan ga ik maar weer
Regelrecht de kou in
Ik dacht echt dat ze me mochtquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je jonge leeftijd, met bijbehorende naïviteit . Geeft niet, dat hebben wij allemaal gehad.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Dan ga ik maar weer
Regelrecht de kou in
Iedereen weet dat DW van mij is. Wat zou ze dan met een stoeprand willen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
Hoe kon ik denken dat zij op mij zat te wachten?
En je taalkundige vaardigheden afgeknipt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:42 schreef eNGine10 het volgende:
Zo de kapster heeft mij weer hardstikke knap gemaakt
ik vond het er al raar uitzienquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En je taalkundige vaardigheden afgeknipt.
Maar goed, het zit tof? Pics of het gebeurde niet!
reanimeren dan!quote:
Jij bent niet doodquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DeLuna mag mij mond op mond beademing geven!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie weet heb ik dat er wel voorover!
Ik welquote:
ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
niet allemaal tegelijk hoor![]()
Weet iemand hoe laat DW morgen in Zwolle is.
Wat ben je liefquote:
quote:
Nee geen vakantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Alles goed met huppel verder? Ook vakantie zoals ik?
Ik heb whiskey, rum, wodka, bier, pisang ambon en nog watquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Valt er nog wat te zuipen hier?
Ik heb Bavariaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Valt er nog wat te zuipen hier?
Hoofdpijn bierquote:
Je moet er wat voor over hebben héquote:
* Ezechielk springt in de treinquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb whiskey, rum, wodka, bier, pisang ambon en nog wat
Pestkopquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk springt in de trein
Had dan Euroshopper genomen. Goedkoper, zelfde brouwerij, en allebei niet te zuipen...quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had dan Euroshopper genomen. Goedkoper, zelfde brouwerij, en allebei niet te zuipen...
Kusje om het goed te maken?quote:
Geef eerst maar antwoord op je pmquote:
Die was ik nog vergeten inderdaad.quote:
Mobiel fokkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef eerst maar antwoord op je pm![]()
En ja mag ik zelf bepalen waar
En jij durfde bij de sinterklaasinkopen nog wel Euroshopper voor te stellen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die was ik nog vergeten inderdaad.
Dus je zit nu al in de treinquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mobiel fokken
Moet ik dan raden waar?
Deed ie dat echtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En jij durfde bij de sinterklaasinkopen nog wel Euroshopper voor te stellen!
Je bent bekend met de fenomenen grappen en sarcasme?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En jij durfde bij de sinterklaasinkopen nog wel Euroshopper voor te stellen!
Uiteraard. Maar je zei het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent bekend met de fenomenen grappen en sarcasme?
Busquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je zit nu al in de trein![]()
En raad eens dan
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je zei het wel.
Naar het station?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bus
Hm, de zon zal er weinig komen..
Tot morgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:10 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten en opbergen... op weg naar zwolle![]()
Van het station naar huisquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar het station?
Uhm je hebt gezien hoe wit ik uhm overal ben ?
Hmm al bijna thuis?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van het station naar huis
Dat vergroot de keuze
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DeLuna mag mij mond op mond beademing geven!!
Have fun jongen. En doe voorzichtig met de dames!quote:
Helemaal thuis nuquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm al bijna thuis?![]()
kisses all over dan maar
De dames kennende is het te hopen dat ze voorzichtig doen met hemquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Have fun jongen. En doe voorzichtig met de dames!
Daar zorg jij wel voor anders. Toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dames kennende is het te hopen dat ze voorzichtig doen met hem
Ik ben er morgen pas hequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar zorg jij wel voor anders. Toch?
Oh ja. Sterkte aan de nabestaanden dan.quote:
Arme erwin, het was zo'n goede en aardige jongenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja. Sterkte aan de nabestaanden dan.
* Ezechielk brand een kaarsje voor hemquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme erwin, het was zo'n goede en aardige jongen
Weg, niet hier, foetsiequote:
Ik dacht al... Ik hoor je wel, maar ik zie je niet!quote:
quote:
Nol Brouwerquote:
Bij gebrek aan beter zekerquote:
Ze werken 24 uur bij de TNT, laat ze eens opschietenquote:
Ja, een hemelbed heb ik niet, dus dan maar de normale.quote:
Ik was idd van plan om nu te verkassen naar een waterbedquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was idd van plan om nu te verkassen naar een waterbed
Een waterbed kopen, jongenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, een hemelbed heb ik niet, dus dan maar de normale.
Kom ik effe net op tijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was idd van plan om nu te verkassen naar een waterbed
Maar maar maarquote:
Ja precies. Dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
Jij ging DW penetreren dus dan mag ik heus wel bij ajf in het waterbed gaan liggen
Ze stuurt net dat ze zich door iemand anders gaat laten penetrerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
Jij ging DW penetreren dus dan mag ik heus wel bij ajf in het waterbed gaan liggen
Twisteren dan maar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze stuurt net dat ze zich door iemand anders gaat laten penetreren
quote:
quote:
Presentquote:
Mijn bank is rood, hoorquote:
Mijn bank is paarsquote:
Heb ik gezien jaquote:
ja sorry ik had even telefoonquote:
wanneer was je hier dan?quote:
quote:
Je stuurde een foto ervanquote:wanneer was je hier dan?
Hmm weet ik niks van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Geeft niks
[..]
Je stuurde een foto ervan
Een paar dagen geleden toen je je raam had gesneeuwdingest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm weet ik niks van.
Pff wat is het rustig hier eigenlijk
Dat was een foto van een hocker, niet van mn paarse bankquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden toen je je raam had gesneeuwdingest.
Ja wat is iedereen aan het doen?
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een foto van een hocker, niet van mn paarse bank
quote:
Die is lekker grootquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn paarse bank
quote:
Ik zie het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruimte genoeg op de bank hoor
Ook nogquote:
Maar niet om op te slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
whaha ja je kan hem ook als bed gebruiken
Ja lekker met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee idd![]()
God zeg dit lijkt wel een prive sc, straks komt swj zeuren dat we op msn verder moeten gaan
Waarom niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja lekker met z'n tweetjesEh, dat wordt een probleem voor mij
Laptop is okee en daar staat geen msn op.
Alleen ajf en ik zeggen soms nog watquote:
Gelukkig, er zijn mensen!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen ajf en ik zeggen soms nog wat
kijk niet zo engquote:
Ik gebruik 'm veel voor mijn werk en ik wil er niet teveel zooi op hebbenquote:
quote:
zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm veel voor mijn werk en ik wil er niet teveel zooi op hebben
Zo kijk jij ook zo vaakquote:
Nee niet faillietquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al.
De zaak al failliet omdat jij gisteren niet hebt gewerkt? Nee he! Zie je kan heus wel eens een dagje thuisblijven als het moet!
Heul nietquote:
Nou dan ga je maar naar de nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee niet faillietMaar ik heb wel de kerstborrel gemist en die is altijd heel gezellig.
Neequote:
Echt welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet![]()
[..]
Nou dan ga je maar naar de nieuwjaarsborrel![]()
[..]
Nee
Huppel TE AMOquote:
Heequote:
ola pendejoquote:
Ik zou je mijn snuggy wel willen geven maar huppelman heeft hem ingepiktquote:
Nou en, geduld is een schone zaak!!quote:
quote:
ik heb vandaag een nieuwe muts en nieuwe handschoenen gekochtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je mijn snuggy wel willen geven maar huppelman heeft hem ingepikt![]()
[..]
Nou en, geduld is een schone zaak!!
[..]
![]()
Ohw lekker warmquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuwe muts en nieuwe handschoenen gekocht
?Quieres beber algo?quote:
Geduld? Wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je mijn snuggy wel willen geven maar huppelman heeft hem ingepikt![]()
[..]
Nou en, geduld is een schone zaak!!
[..]
![]()
Dat je moet wachten!!quote:
Yo no puedo beber ahora, pero sólo un vinoquote:
Een schone zaak!!!quote:
Tegen jou zeg ik alleen:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je moet wachten!!
* Huppelmuts gaat ff cursus spaans zoeken
al jaren het nummer waar ik wakker mee wordtquote:
?Porqué?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
Yo no puedo beber ahora, pero sólo un vino
quote:
Maar ik ken het begrip geduld helemaal niet schatquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een schone zaak!!!
Pffff, moeten we dat weer 2 keer zeggen hoor.
En waarom heb ik nog geen vertaling binnen via pmquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik alleen:
Quitate la ropa
medicinaquote:
Heb je die als wekker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
al jaren het nummer waar ik wakker mee wordt
Nou dan leer je dat maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar ik ken het begrip geduld helemaal niet schat
jupsquote:
oe jullie hebben het over wijn en dat jij niet kan drinken want medicijnen.quote:
Heldquote:
klopt helemaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe jullie hebben het over wijn en dat jij niet kan drinken want medicijnen.
Klopt het een beetje?
ach soquote:
Ik leef met je meequote:
stiekum drink ik toch een glas hoorquote:
Ahaquote:
quote:
Dat is een karaktereigenschap. Zoiets leer je nietquote:
Probeer het maar eens te vertalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom heb ik nog geen vertaling binnen via pm
aah jaquote:
watquote:
Heb ik zojuist gedaanquote:
??quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt er net achter dat ze dr kleren uit moet trekken
Nou nou nou als het maar wel bij 1 glas blijft danquote:
Geen huiswerk maken is ook een karaktereigenschap van mij. En toch moet ik het aflerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is een karaktereigenschap. Zoiets leer je niet
ik ga er wel last van hebben hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou nou als het maar wel bij 1 glas blijft dan
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt er net achter dat ze dr kleren uit moet trekken
Die kans is groot ja.quote:
Whehe ik zag hetquote:
Vind je dat grappig?quote:
Mij leer je niks meer afquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen huiswerk maken is ook een karaktereigenschap van mij. En toch moet ik het afleren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |