Eensch isquote:
Morgenquote:[..]
je moet me eerst uitwonen
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
morgen? Jij komt heul niet morgen!
Jij gaat morgen niet naar Zwolle.quote:
Hm, dat klopt. Andere keer beter.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij gaat morgen niet naar Zwolle.
Ik ga niet naar Purmerend. Sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, dat klopt. Andere keer beter.
Waarom niet? Dan ben je eindelijk eens in Overtherequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Purmerend. Sorry.
tot morgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga weer eens even wat rommel opruimen
erwin, goeie reis straks naar zwolle
wat morgen in zwolle is.. tot morgen![]()
ik ben er 1x geweest en toen rolde ik bijna de trein uit van ;t lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan ben je eindelijk eens in Overthere
Dat deed ik al voor je in de goedemorgentopics kwam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
dw is toch niet mijn man aan het inpikken he
Ik kan dat beamenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed ik al voor je in de goedemorgentopics kwam.
quote:
* DevilsWhore gooit sneeuwbal tegen sneeuwstoeppie;s hoofd aanquote:
Maar goed dat ik van jou meteen weer warm wordquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore gooit sneeuwbal tegen sneeuwstoeppie;s hoofd aan
nu is je hoofd ook koud
Jep, en hard ook.quote:
Ik wilde gewoon lol maken met DevilsWhorequote:
Die is daar schijnbaar niet van gediend. Niet van iedereen in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon lol maken met DevilsWhore
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is daar schijnbaar niet van gediend. Niet van iedereen in ieder geval.
Je jonge leeftijd, met bijbehorende naïviteit . Geeft niet, dat hebben wij allemaal gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
Hoe kon ik denken dat zij op mij zat te wachten?
Sterktequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
Dan ga ik maar weer
Regelrecht de kou in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |