Doe eens even brengen bij die lieve Bart?quote:
En dan?quote:
Bart moet eerst iets anders doen dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens even brengen bij die lieve Bart?
niet zo handig hequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat had ik vanochtend ook gedaan, maar was ;t vervolgens vergeten.
Ik niet, ik heb vakantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
niet zo handig he
ik vind nog beetje vroeg om aan t bier te gaan
have funquote:
ik doe met je mee wijffiequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
* DevilsWhore opent biertje
Wat moet hij doen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart moet eerst iets anders doen dan.
Godverquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
proost ez! speciaal voor jou een hj!
Heb jij iets tegen Rotterdammers?quote:
quote:
Bart moet eerst Ixora plezieren.quote:
sorryquote:
Neuh, tenzij ;t familie van me is.quote:
Zo nu en dan, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Is mijn aanwezigheid niet voldoende?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart moet eerst Ixora plezieren.
quote:
Atlético moet tegen Galatasaray en Valencia tegen club Brugge. Die eerste wedstrijd kan leuk worden. En Ajax-Juventusquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, ik zie net dat de Nederlandse clubs de volgende ronde niet gaan overleven
Voetbal: Loting Europa League
ik niet hoor, vooral als ze stiekem uit den haag komenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo nu en dan, hoezo?Ik ben er geen; ik woon er alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
We gaan ze afdrogen, let maar op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Atlético moet tegen Galatasaray en Valencia tegen club Brugge. Die eerste wedstrijd kan leuk worden. En Ajax-Juventus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Oh Tim zei van wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, tenzij ;t familie van me is.
Daarom ook de soort-vanquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We gaan ze afdrogen, let maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop het voor je. Ik kan me die wedstrijd van '96 nog wel herinneren. Omdat ik op een speciale lokatie keek. En ik trouwde dat jaar voor de eerste keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
alleen als dat betekent dat je me penetreert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is mijn aanwezigheid niet voldoende?
Nou, ik voel me dan nog meer Spanjaard dan Rotterdammerquote:
Tim loogquote:
Blijkbaar en ik geloof je wel.quote:
okequote:
Ik moet nog werken, bewaar die van mij tot 7 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
* DevilsWhore opent biertje
nee ik zuip ;t allemaal op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet nog werken, bewaar die van mij tot 7 uur
Verloren door strafschoppenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik kan me die wedstrijd van '96 nog wel herinneren. Omdat ik op een speciale lokatie keek. En ik trouwde dat jaar voor de eerste keer.
Zeker. En hard ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
alleen als dat betekent dat je me penetreert.
Je bent gewoon een bastaard, van alles een beetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou, ik voel me dan nog meer Spanjaard dan Rotterdammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent gewoon een bastaard, van alles een beetjeDat klopt en ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Dat heb je snel gedaanquote:
station is niet zo ver hier vandaan dus vandaarquote:
Dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:34 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
station is niet zo ver hier vandaan dus vandaar
dan ga ik bier voor je halen jaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef ajf het volgende:
[..]En het was op mijn huwelijksreis dus die was toen stuk
Goed tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
En ik ben een pure Hollander, en ook trotsquote:
Vort, waar wacht je op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan ga ik bier voor je halen ja
en toch wil m'n zusje gebracht worden met de autoquote:
Hollandersquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik ben een pure Hollander, en ook trots![]()
je moet me eerst uitwonenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vort, waar wacht je op.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |