ook belangrijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zelfverzorgingsproducten, laptop enzo...
Ik was heel het topic al vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb jij je nog niet aangemeld? Ik heb zelfs mijn oude account uit de kast gehaald, omdat hara SLt
Ook dat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:48 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ook belangrijk
mare waarom neem je laptop mee? zo zwaar fok verslaafd ?
maarquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was heel het topic al vergetenNee ik ga me zo wel aanmelden als Hara echt SLt.
DW?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DW en nog vele anderenDat kan toch zeker niet
goed bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ook dat.
Het is een treinreis van 2 uur, ik moet toch wat te doen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
Roosendaal is wel ver wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet dat het zondag wordt. Zijn er nog zwakzinnigen die naar Roosendaal komen zondag? Die mogen een broodje komen halen
Wat is er in Roosendaal dan? Ik heb een biljarttoernooi. De finale. Dus ik kan niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet dat het zondag wordt. Zijn er nog zwakzinnigen die naar Roosendaal komen zondag? Die mogen een broodje komen halen
De SBSkerstparade dus. En ik moet werken. En ze verwachten minstens 50.000 man in Roosendaal. En die willen allemaal wat eten. En veel te veel willen dat bij de V&Dquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat is er in Roosendaal dan? Ik heb een biljarttoernooi. De finale. Dus ik kan niet.
Is dat in de buurt van Tilburg? Dan kom ik met mijn broertje wel een broodje scorenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van Tilburg? Dan kom ik met mijn broertje wel een broodje scoren
Hm, laat dan maar zittenquote:
Waar heb je mijn bier neergezet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
* DevilsWhore opent biertje
ik zal even thee makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
Lekker dan. Heb je iig genoeg te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De SBSkerstparade dus. En ik moet werken. En ze verwachten minstens 50.000 man in Roosendaal. En die willen allemaal wat eten. En veel te veel willen dat bij de V&D
Kom jij eens bij Ericquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer terug!
En het is 3 uur dusch
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Lekker dan. Heb je iig genoeg te doen
In de koelkast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waar heb je mijn bier neergezet?
dat had ik vanochtend ook gedaan, maar was ;t vervolgens vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |