Nee hoor, nog aan het werk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef kaatjhuh het volgende:
Denk dat de meesten nu vertrokken zijn richting zwolle
Dat is morgen pas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef kaatjhuh het volgende:
Zwollequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:43 schreef kaatjhuh het volgende:
zoals?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kan mijn tas nog helemaal niet inpakken, heb de helft nog nodig.
dat kan ookquote:
maar er zijn toch een aantal wat vandaag al heen gaat?quote:
Maar dat komt door mijn intelligentiequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je snapt nu toch ook wat ik zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
alleen trev en ik... (en Nienke, maar die woont zelf in Zwolle, die is boodschappen doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zoals?
[..]
dat kan ook
[..]
maar er zijn toch een aantal wat vandaag al heen gaat?
Rustig het is Tim maar.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar dat komt door mijn intelligentieWaarom heb jij je nog niet aangemeld? Ik heb zelfs mijn oude account uit de kast gehaald, omdat hara SLtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als zwollenaren op Rotterdam zeiken, zeik ik op zwolle
okequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen trev en ik... (en Nienke, maar die woont zelf in Zwolle, die is boodschappen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |