Ook nogquote:
Maar niet om op te slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
whaha ja je kan hem ook als bed gebruiken
Ja lekker met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee idd![]()
God zeg dit lijkt wel een prive sc, straks komt swj zeuren dat we op msn verder moeten gaan
Waarom niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja lekker met z'n tweetjesEh, dat wordt een probleem voor mij
Laptop is okee en daar staat geen msn op.
Alleen ajf en ik zeggen soms nog watquote:
Gelukkig, er zijn mensen!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen ajf en ik zeggen soms nog wat
kijk niet zo engquote:
Ik gebruik 'm veel voor mijn werk en ik wil er niet teveel zooi op hebbenquote:
quote:
zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm veel voor mijn werk en ik wil er niet teveel zooi op hebben
Zo kijk jij ook zo vaakquote:
Nee niet faillietquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al.
De zaak al failliet omdat jij gisteren niet hebt gewerkt? Nee he! Zie je kan heus wel eens een dagje thuisblijven als het moet!
Heul nietquote:
Nou dan ga je maar naar de nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee niet faillietMaar ik heb wel de kerstborrel gemist en die is altijd heel gezellig.
Neequote:
Echt welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet![]()
[..]
Nou dan ga je maar naar de nieuwjaarsborrel![]()
[..]
Nee
Huppel TE AMOquote:
Heequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |