Kom ik effe net op tijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was idd van plan om nu te verkassen naar een waterbed
Maar maar maarquote:
Ja precies. Dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
Jij ging DW penetreren dus dan mag ik heus wel bij ajf in het waterbed gaan liggen
Ze stuurt net dat ze zich door iemand anders gaat laten penetrerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
Jij ging DW penetreren dus dan mag ik heus wel bij ajf in het waterbed gaan liggen
Twisteren dan maar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze stuurt net dat ze zich door iemand anders gaat laten penetreren
quote:
quote:
Presentquote:
Mijn bank is rood, hoorquote:
Mijn bank is paarsquote:
Heb ik gezien jaquote:
ja sorry ik had even telefoonquote:
wanneer was je hier dan?quote:
quote:
Je stuurde een foto ervanquote:wanneer was je hier dan?
Hmm weet ik niks van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Geeft niks
[..]
Je stuurde een foto ervan
Een paar dagen geleden toen je je raam had gesneeuwdingest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm weet ik niks van.
Pff wat is het rustig hier eigenlijk
Dat was een foto van een hocker, niet van mn paarse bankquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden toen je je raam had gesneeuwdingest.
Ja wat is iedereen aan het doen?
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een foto van een hocker, niet van mn paarse bank
quote:
Die is lekker grootquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn paarse bank
quote:
Ik zie het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruimte genoeg op de bank hoor
Ook nogquote:
Maar niet om op te slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
whaha ja je kan hem ook als bed gebruiken
Ja lekker met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee idd![]()
God zeg dit lijkt wel een prive sc, straks komt swj zeuren dat we op msn verder moeten gaan
Waarom niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja lekker met z'n tweetjesEh, dat wordt een probleem voor mij
Laptop is okee en daar staat geen msn op.
Alleen ajf en ik zeggen soms nog watquote:
Gelukkig, er zijn mensen!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen ajf en ik zeggen soms nog wat
kijk niet zo engquote:
Ik gebruik 'm veel voor mijn werk en ik wil er niet teveel zooi op hebbenquote:
quote:
zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm veel voor mijn werk en ik wil er niet teveel zooi op hebben
Zo kijk jij ook zo vaakquote:
Nee niet faillietquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al.
De zaak al failliet omdat jij gisteren niet hebt gewerkt? Nee he! Zie je kan heus wel eens een dagje thuisblijven als het moet!
Heul nietquote:
Nou dan ga je maar naar de nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee niet faillietMaar ik heb wel de kerstborrel gemist en die is altijd heel gezellig.
Neequote:
Echt welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet![]()
[..]
Nou dan ga je maar naar de nieuwjaarsborrel![]()
[..]
Nee
Huppel TE AMOquote:
Heequote:
ola pendejoquote:
Ik zou je mijn snuggy wel willen geven maar huppelman heeft hem ingepiktquote:
Nou en, geduld is een schone zaak!!quote:
quote:
ik heb vandaag een nieuwe muts en nieuwe handschoenen gekochtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je mijn snuggy wel willen geven maar huppelman heeft hem ingepikt![]()
[..]
Nou en, geduld is een schone zaak!!
[..]
![]()
Ohw lekker warmquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuwe muts en nieuwe handschoenen gekocht
?Quieres beber algo?quote:
Geduld? Wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je mijn snuggy wel willen geven maar huppelman heeft hem ingepikt![]()
[..]
Nou en, geduld is een schone zaak!!
[..]
![]()
Dat je moet wachten!!quote:
Yo no puedo beber ahora, pero sólo un vinoquote:
Een schone zaak!!!quote:
Tegen jou zeg ik alleen:quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je moet wachten!!
* Huppelmuts gaat ff cursus spaans zoeken
al jaren het nummer waar ik wakker mee wordtquote:
?Porqué?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
Yo no puedo beber ahora, pero sólo un vino
quote:
Maar ik ken het begrip geduld helemaal niet schatquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een schone zaak!!!
Pffff, moeten we dat weer 2 keer zeggen hoor.
En waarom heb ik nog geen vertaling binnen via pmquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik alleen:
Quitate la ropa
medicinaquote:
Heb je die als wekker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
al jaren het nummer waar ik wakker mee wordt
Nou dan leer je dat maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar ik ken het begrip geduld helemaal niet schat
jupsquote:
oe jullie hebben het over wijn en dat jij niet kan drinken want medicijnen.quote:
Heldquote:
klopt helemaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe jullie hebben het over wijn en dat jij niet kan drinken want medicijnen.
Klopt het een beetje?
ach soquote:
Ik leef met je meequote:
stiekum drink ik toch een glas hoorquote:
Ahaquote:
quote:
Dat is een karaktereigenschap. Zoiets leer je nietquote:
Probeer het maar eens te vertalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom heb ik nog geen vertaling binnen via pm
aah jaquote:
watquote:
Heb ik zojuist gedaanquote:
??quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt er net achter dat ze dr kleren uit moet trekken
Nou nou nou als het maar wel bij 1 glas blijft danquote:
Geen huiswerk maken is ook een karaktereigenschap van mij. En toch moet ik het aflerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is een karaktereigenschap. Zoiets leer je niet
ik ga er wel last van hebben hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou nou als het maar wel bij 1 glas blijft dan
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt er net achter dat ze dr kleren uit moet trekken
Die kans is groot ja.quote:
Whehe ik zag hetquote:
Vind je dat grappig?quote:
Mij leer je niks meer afquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen huiswerk maken is ook een karaktereigenschap van mij. En toch moet ik het afleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |