Kom op man, denk je dat ik ook maar 1 ding meen van wat ik de laatste 24 uur heb gepost?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef AMDB het volgende:Triestheid.
Jullie hier zijn degene die begonnen met het serieus nemen, en je nu verschuilen achter dat je niet serieus was
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Kom op man, denk je dat ik ook maar 1 ding meen van wat ik de laatste 24 uur heb gepost?
quote:
Meen je dat wel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Kom op man, denk je dat ik ook maar 1 ding meen van wat ik de laatste 24 uur heb gepost?
Mijn interpretatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef AMDB het volgende:
Triestheid.
Jullie hier zijn degene die begonnen met het serieus nemen, en je nu verschuilen achter dat je niet serieus was
Nee dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig maakt dat het minder sneu.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
*ergert.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]als je je er aan irriteert pas je hem maar aan
Oh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
En als 't goed is kan ik hier over een uurtje oid een hele dikkegaan posten.
quote:
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
En als 't goed is kan ik hier over een uurtje oid een hele dikkegaan posten.
Waarom denk je dat ik zoveel met jou praat op msnquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef L.no het volgende:
Wanneer gaat jna chickies hosselen voor Paula?
Wil jij ook chickies hosselen voor me?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef L.no het volgende:
Wanneer gaat jna chickies hosselen voor Paula?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze is pot:
Stage SC #1194: Morraalridder AMDB uit de bocht
Om mij gezelschap te houden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zoveel met jou praat op msn
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze is pot:
Stage SC #1194: Morraalridder AMDB uit de bocht
Áls het me lukt, dan doe ik het voor mezelf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil jij ook chickies hosselen voor me?
Als je mij de poen maar geeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Áls het me lukt, dan doe ik het voor mezelf.
Er zijn nog mensen die wel moeten werkenquote:
Hey topichater, doe eens liev!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
4 hele minuten geen postDat is bijna nog erger dan 1,5 uur te laat unbanned worden
C'mon, get over it already.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
4 hele minuten geen postDat is bijna nog erger dan 1,5 uur te laat unbanned worden
Hoelang moet je daar nog blijven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die wel moeten werken
Ga je vriendin nemen ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu suggereer je dat wij jou serieus zouden nemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Tot 4 uur en dan tot half6 bar hangen maar miss ga ik wel eerder weg ivm de drukte enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, get over it already.
[..]
Hoelang moet je daar nog blijven?
Schaam je!quote:
Chill.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tot 4 uur en dan tot half6 bar hangen maar miss ga ik wel eerder weg ivm de drukte enzo
Voetbal is pauper.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef Messenga het volgende:
ODW zeggen is wel pauper inderdaad.
Ik moet rijden dus dat wordt niet drinkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Chill.![]()
Ik wil uitgaan vandaag.![]()
Desnoods ga ik in mijn eentje morgen.
Basketbalquote:
ik ga uit vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Chill.![]()
Ik wil uitgaan vandaag.![]()
Desnoods ga ik in mijn eentje morgen.
echte bazen doen aan Poloquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is Hockey, tennis, hippique en paardensport ansich dan wel niet?
In een bar hangen en niet gaan drinken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet rijden dus dat wordt niet drinken
Ik heb ook nog geen plannen vanavondZo maar eens rond smsen..
ook kaksport...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is Hockey, tennis, hippique en paardensport ansich dan wel niet?
Ik normaal ook, maar ik rij niet met drank opquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:54 schreef L.no het volgende:
[..]
In een bar hangen en niet gaan drinken.![]()
Stomme logica van me. Ik ging daar meteen vanuit.
Welke van de drie discussies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik rij niet met drank op
Zullen we die discussie weer gaan houden?![]()
Je gaat je kuthumeur toch niet hier uitten eh?quote:
Niet altijd erg... als iets langer duurt.quote:
Ik heb nog geen kuthumeurquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gaat je kuthumeur toch niet hier uitten eh?
Maar dit wel.. *onrustig met vingers op bureau trommelt*quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet altijd erg... als iets langer duurt.
Daar heb ik vroeger vlakbij gewoond! In Bodegraven! Nog wel eens tegen Nieuwkoop gevoetbald (zat bij ESTO).quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
Moet ik ook weer eens doen.
Ik ben die verte wel gewend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
Moet ik ook weer eens doen.
bodegravenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar heb ik vroeger vlakbij gewoond! In Bodegraven! Nog wel eens tegen Nieuwkoop gevoetbald (zat bij ESTO).
Ik doe niet aan aparte PI'squote:
Ja dat is wel creepy. Ik zie ze wel eens lopen als ik naar school. Ik parkeer meestal mijn auto in bodegraven en dan pak ik de trein.quote:
Bedoelde dat je 'm moest zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan aparte PI's
En hoezo note?
Van dat grut dat naar de Verhoef Rolmanschool gaat zeker? Tenminste, zo heette die dacht ik (ik heb letterlijk tussen die mensen ingewoond, voor, achter, links en rechtsquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ja dat is wel creepy. Ik zie ze wel eens lopen als ik naar school. Ik parkeer meestal mijn auto in bodegraven en dan pak ik de trein.
Was je nog te redden? Of was twaalf jaar blootstelling aan dat schorum je verminkt voor het leven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:15 schreef AMDB het volgende:
ik heb letterlijk tussen die mensen ingewoond, voor, achter, links en rechts![]()
Op m'n 12e wel weggegaan.
Makkelijk, mijn ouders zijn helemaal niet gevoellig voor dat gespuis! Mijn vader heeft ooit eens op een zondag, toen buurkinderen vroegen naar welke kerk we gingen gezegd dat we naar de satanskerk gingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Was je nog te redden? Of was twaalf jaar blootstelling aan dat schorum je verminkt voor het leven?
precies.........quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde de hoeveelheid koolstof in mn medium gaan testen, mist er een essentieel onderdeel in de testNaja, daar kon ik nog een beetje omheen werken, maar nou waren alle reagens bewaard bij kamertemperatuur ipv 4 graden
Test waardeloos
/
Dat had ik dus laatst ook, ik snap echt niet wat zulke mensen bezieltquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik wilde de hoeveelheid koolstof in mn medium gaan testen, mist er een essentieel onderdeel in de testNaja, daar kon ik nog een beetje omheen werken, maar nou waren alle reagens bewaard bij kamertemperatuur ipv 4 graden
Test waardeloos
/
Oh dan noem ik je maar vrouwmensch.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
sletje zijn geilllllllllllllllllllllllllllll
oke manmenschquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dan noem ik je maar vrouwmensch.
en die lang duurtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel een film die wat langer draait
Nee man, das sexyquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
Weetje wat vies is. Sneeuw in je bakkes
eigenlijk wilde ik er mee wegrennenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, je aanbad ze gewoon. Ik zag 't wel
Nee man, dat is veel te opwindend voor zequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet vertellen wat jij aanhad
* L.no doet broek weer aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, dat is veel te opwindend voor ze
voor mij was het al op het randjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, dat is veel te opwindend voor ze
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef jna het volgende:
[..]
Jij dacht dat die witte vlek op mn broek sneeuw was?
Nee man, die moet jij maken. Je wilde toch zo nodig een rang hogerquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:11 schreef jna het volgende:
Paula, heb je L.no dr personeelskaart al klaar?
Ik ben ook hoofd P&O?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, die moet jij maken. Je wilde toch zo nodig een rang hoger
Sorry baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man. Daar betaal ik je tenslotte ook naar.
Vind je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dan?"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Vind je?LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dan?![]()
Ik had je toch wel eens verteld dat Death Notequote:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/34quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Normen en Waarden van de jeugd.
Moraalridder die ik ben.
Mijn naamtopics zijn nooit tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef L.no het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/34
Ey, je hebt iig een naamtopic.
Ik ben het vergeten misschien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had je toch wel eens verteld dat Death Noteis. Al was ik altijd voor Kira natuurlijk
![]()
De echte film is wel slecht
Niets mis karaoke.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn naamtopics zijn nooit tof!
Stage SC #1179: Karaoke met AMDB!
Nijmegen #462 - Waar we AMDB niet tof vinden
Ik heb 'm wel afgekeken volgens mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten misschien.Light is wel tof, al was ik meer voor L.
De film zuigt idd. 10 minuten kunnen volhouden.
Netjes. Ik ga het weer eens proberen iig om het opnieuw te bekijken.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moest toch op mn knieeen bij Paula. Denk je dat ze zo snel klaar is
quote:
quote:
quote:
Ik ga vaker aan het werkquote:
Naamtopicsquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn naamtopics zijn nooit tof!
Stage SC #1179: Karaoke met AMDB!
Nijmegen #462 - Waar we AMDB niet tof vinden
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
Och och, nu ben ik er, worden ze verlegen
Vind jij me ook geil?quote:
quote:
Die is vet oudquote:
Druk druk druk....quote:
quote:
Grmblquote:
Lekker bezigquote:
Hier ben ik tochquote:
Omdat ik dat zegquote:
Overtuigend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat ik dat zeg
Nee, geen eigendunk, pure zelfkennis
quote:
Dan is ie wel heel dom..... Met dit weer ga je toch niks met een motor doenquote:
Het verkopen daarvan denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is ie wel heel dom..... Met dit weer ga je toch niks met een motor doen
Foto van 't vrijwaringsbewijs, dat krijg je als bewijs dat 'het voertuig' niet meer op jouw naam staat. Mocht de nieuwe eigenaar er fratsen mee uithalen kan je daarmee aantonen dat jij niet meer verantwoordelijk bent voor 't voertuig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef L.no het volgende:
Kan iemand het vertalen, dat plaatje? Ik ben niet zo goed in dit soort dingen.
Jij uit valkenswaard?quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Je bent verdrietig dat je het verkocht hebt?
Thnx.. is voor de vraagprijs weggegaan, dus wat dat betreft kan ik tevreden zijn.quote:
Juist nietquote:
Mijn pa is er opgegroeid en mn oma woont er nogquote:
Het is logisch dat je m zal missen. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
[..]
Thnx.. is voor de vraagprijs weggegaan, dus wat dat betreft kan ik tevreden zijn.
Mwhehe.. daar zit de insnuif, aan de hennepstraat, in Wiethovenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn pa is er opgegroeid en mn oma woont er nog(Riethoven eigenlijk maar whatevah) ik herkende de naam Leenderweg iig wel
Komt niet goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is logisch dat je m zal missen. Komt wel goed.
Komt wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwhehe.. daar zit de insnuif, aan de hennepstraat, in Wiethoven.
Nummer 2cbquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwhehe.. daar zit de insnuif, aan de hennepstraat, in Wiethoven.
Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dzjennfijne vakantie.
![]()
Ga je nog weg?
Ok, dan komt het goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt wel goed.![]()
Weet je waarom?
Omdat ik het zeg verdomme.
Gisteren was het lekkerder.quote:
quote:Ik ga niet écht weg. 2 dagen langs m'n pa, ga nog langs 'n paar familieleden, met kerstavond en oud en nieuw uit met vrienden. En tussen kerst en oud en nieuw ga ik met m'n mams naar Maastricht.![]()
volgende week nog gewoon werken.quote:Wat zijn jouw plannen?
Sletspam!quote:
quote:
Ja doe maar weer zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:50 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ben weer weg, heb weer repetitie he
Doe maar zoquote:
Ahw, lastig. Succes met zoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
Hey mensen. Ben ik weer. Kan weer op zoek naar een andere locatie. Heb besloten daar te stoppen, aangezien de belangen teveel gingen verschillen... Maar goed..
Nee man.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:53 schreef Bootje84 het volgende:
Shit he Puala, wil je ook 2 dagen krijgen ofzo?
Tnx, i'll gonna need itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |