quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef DjRex89 het volgende:
Met een goede TT, zowel qua nummer als qua titel
Je leert het welquote:
Moet je hem de stats eens laten zienquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Puala het volgende:
Maar ik ga maar is pitten. Straks komt vriendlief thuis en noemt hij me weer is laptop-verslaafd
Dat deuntje blijft in je kop zittenquote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Martine Bond - Heartbeat vind ik ook wel lekker
Weltruste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
over deuntjes die in in je kop blijven zitten gesproken. Ik zit al de hele dag met het intro van sanford and Son in m'n hoofdquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat deuntje blijft in je kop zitten
quote:Op zondag 13 september 2009 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
over deuntjes die in in je kop blijven zitten gesproken. Ik zit al de hele dag met het intro van sanford and Son in m'n hoofd
Dat heb je als je doet alsof je naar bed gaatquote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon naar plek vier gezakt.
op MTV bij runs house had rev run het ook de hele tijd in z'n hoofd en dus zong ie het steeds in die afleveringquote:
Ik ben toch ook naar bed gegaan.quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb je als je doet alsof je naar bed gaat
Ja, dat kost posts he..quote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch ook naar bed gegaan.
Boom boom pow of I gotta feelingquote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een liedje?:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |