er bloeit niet zoveel tussen jullie he?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef -Dirk- het volgende:
waarschijnlijk wel een langdradig en negatief liedje dan!
ja hoor het is echt een schattig ventjequote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
er bloeit niet zoveel tussen jullie he?
Hij komt naar je stad toequote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
Jongens en meisjes, sletten en slettinnen! Kijk ‘m daar, kijk ‘m shinen, jullie weten wie het is!
Bij inholland?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Ook gelijk mijn kerstpakket gehaald
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Ook gelijk mijn kerstpakket gehaald
Ja, ik mag graag naar Roosbeef luisteren.quote:
Kip 20 Willes, WiWaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Jullie weten waar ik het over heb! De enige, de echte, boogie-boy, kip 20 jee en die en aa! Daar staat ie dan!
Ja, maar jij bent toch Willes WiWa niet?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch Willes WiWa niet?
Wel?quote:
Gast, denk even na...quote:
quote:
Same here, heb De Staat op Lowlands alleen niet gezien. Heb ze dan ook al 6x gezien en ga ze dit jaar nog twee keer zienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef Zephyroz het volgende:
Duurt lang... Nou heb ik al geen zin meer om die hyves te maken.
[..]
Ja, ik mag graag naar Roosbeef luisteren.
En nog liever naar De Staat. Ze waren vet op Lowlands.
Dat wat ik quotete? Nee hoor. Luister maar op www.despeeldoos.com en dan laatste nummer.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef -Dirk- het volgende:
waarschijnlijk wel een langdradig en negatief liedje dan!
Nee, de TTquote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wat ik quotete? Nee hoor. Luister maar op www.despeeldoos.com en dan laatste nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |