Whahaquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Maxima zal haar Uggs morgen wel moeten aantrekken
Dan wel is stijl in compleet bont, geschoten door willem.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja, want Gerard wil laarzen zienquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik voel de spanning toenemen...quote:
Het antwoord staat reeds boven u.quote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en wisten jullie al dat Rudy Mackay over 2 dagen jarig is?
Freaking toffe plaatquote:Op donderdag 17 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Trusten !quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik val echt bijna om, moet echt naar bed
Jup ! gelezen @ 3fmfan.nlquote:Op donderdag 17 december 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en wisten jullie al dat Rudy Mackay over 2 dagen jarig is?
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaking toffe plaatgitaarsolo rules
.
Las het! wat een bak zeg, damn!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
Martiniplaza wordt zo ingericht als slaapzaal voor de mensen in Grunn die geen stroom hebben
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
Martiniplaza wordt zo ingericht als slaapzaal voor de mensen in Grunn die geen stroom hebben
Het is niet normaal hoe slecht het geregeld is , vorige keer ook al hier in de buurt electrahuisje in de fik en gelijk 50000 mensen zonder stroom, je zou denken dat het redundant is uitgevoerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
Juist! Liefde voor Roosbeefquote:
Ik hoop vanavond eerder in bed te liggen, elke slaap is meegenomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik voel de spanning toenemen...
Pff, ze hebben 't wel te pakken daar in Groningen! Alles om aandacht te genereren voor SR!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
In Groningen zitten op dit moment 3000 huishoudens zonder stroom, sommige al sinds 5 uur vanmiddag wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt gaat niet echt vlugquote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoe slecht het geregeld is , vorige keer ook al hier in de buurt electrahuisje in de fik en gelijk 50000 mensen zonder stroom, je zou denken dat het redundant is uitgevoerd.
Slecht? Mwah. Zo vaak komt dit soort situaties niet voor. Dan is het dus een kosten-afweging. We kunnen blij zijn dat kabels onder de grond liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoe slecht het geregeld is , vorige keer ook al hier in de buurt electrahuisje in de fik en gelijk 50000 mensen zonder stroom, je zou denken dat het redundant is uitgevoerd.
Death stond sowieso niet in de shortlist, van de White Lies stond Farewell to the Fairground erin...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
White Lies - Death en Franz Ferdinand - Ulysses staan bij mij heeeeeel hoog. Heb ze nog niet gehoord.
Het etenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat het eten of de collegas
Evacueren naar een stadion dat als slaapzaal is ingericht vind ik dan wel weer wat overdreven. Met een beetje kaarslicht is het prima thuis vertoeven, en met een extra deken moet thuis slapen ook prima mogelijk zijn...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
In Groningen zitten op dit moment 3000 huishoudens zonder stroom, sommige al sinds 5 uur vanmiddag wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt gaat niet echt vlug
Hier in de regio komt het regelmatig voor dat in verdeelhuisje iets aan de hand is, afgelopen jaar minimaal 10x de stroom eraf geweest.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slecht? Mwah. Zo vaak komt dit soort situaties niet voor. Dan is het dus een kosten-afweging. We kunnen blij zijn dat kabels onder de grond liggen.
Niet in de lijst?! belachelijk! ding is toch in 2009 uitgekomen / bekend geworden. Al is FTTF ook wel mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Death stond sowieso niet in de shortlist, van de White Lies stond Farewell to the Fairground erin...
Ik had liever To Lose My Life in de lijst.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Death stond sowieso niet in de shortlist, van de White Lies stond Farewell to the Fairground erin...
Damn, die is ook al zo tofquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had liever To Lose My Life in de lijst.
wat een track !quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Oh my God!! Winnaar van... 2005?
Ieder uur een oude winnaar van voorgaande jaren.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeedemiddag![]()
![]()
Wat ik me altijd afvraag met deze lijst: waarom draaien ze niet alleen de tracks uit de lijst? of draaien alleen aan het begin van het uur een oude?
Een hele goedemorgen Timo !quote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Wat ik me altijd afvraag met deze lijst: waarom draaien ze niet alleen de tracks uit de lijst? of draaien alleen aan het begin van het uur een oude?
Dat vroeg ik me vorig uur ook af, maar toen werd ik erop gewezen dat ze als uuropener telkens een oude winnaar draaienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Mooie keuzesquote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
Even opgezocht wat ik heb ingezonden:
Doves - Kingdom Of Rust
Editors - Papillon
Kyteman - Sorry (live)
Loney, Dear - Airport Surroundings
Metric - Gimme Sympathy
Echt hè. Was het maar elke dag Song van het Jaarquote:
Eens! echt geweldig ditquote:Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Echt hè. Was het maar elke dag Song van het Jaar
Ik vind het echt jammer dat Airport Surroundings niet wat meer aandacht heeft gekregen. Altijd instant kippenvel bij dat nummer.quote:
Heel erg mee eens. Wat een vreselijk goede plaat is datquote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
White Lies... jammer dat Death er niet instaat
Ik hoop niet dat die zo hoog staat.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Is The Killers - Spaceman al langsgeweest?
Keep on runniiinng,, keepkeep on running!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef Timo20 het volgende:
There`s no place like home, no place like hooooooooooeeeeeeeme![]()
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ieder uur een oude winnaar van voorgaande jaren.
quote:
Ik dacht al: dan heeft `t ook geen zin een lijst samen te stellen als je toch alleen maar oude tracks draaitquote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorig uur ook af, maar toen werd ik erop gewezen dat ze als uuropener telkens een oude winnaar draaien
Nee, gek. Ik heb de conditie van een zwanger nijlpaardquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keep on runniiinng,, keepkeep on running!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef Timo20 het volgende:
There`s no place like home, no place like hooooooooooeeeeeeeme![]()
![]()
![]()
uit volle borst. Geweldig stuk is datquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keep on runniiinng,, keepkeep on running!!!![]()
![]()
deze pose past dan meer bij jequote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee, gek. Ik heb de conditie van een zwanger nijlpaard![]()
![]()
Kings Of Leon![]()
Ze pakken de eerste binnenkomer van iedere artiest.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom staat Notion er niet in?!?!?! Zeker omdat 'ie nooit wordt gedraaid
I know was een grapje omdat jullie altijd zo lopen te vitten op Notionquote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze pakken de eerste binnenkomer van iedere artiest.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
deze pose past dan meer bij je
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben slapen
morgen er weer vroeg Laat uit, heb vakantie
Eens isquote:
Het einde ging wel even mis op de piano. Maar ondanks dat best een leuke versie idd.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit klinkt best oke
Nope.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef Timo20 het volgende:
Is er trouwens geen webcam stream??
Thanks voor de herinnering, ik moet ook weer eens langsgaan in het Muse topicquote:
is ook tikkie overdreven, des al niet te min lekker.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Papillon zo hoog??Had ik niet verwacht.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
ook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik denk zomaar dat Sorry nog wel voorbij zal komen
Ik had ze op 1 verwacht!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Het is eerlijk gezegd ook niet mijn favoriete nummer...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef Sprouts het volgende:
Dat 'kicks like a sleep twitch' komt me onderhand wel wat de oren uit.
Dan vind ik 'An End Has A Start' beter. Even een kleine aanloop en dan hard raggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd ook niet mijn favoriete nummer...Zeker niet voor wat de Editors betreft.
Jawel hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
Mykonos op 10?!? en die komt dan niet voorbij
![]()
Eind vorig uur. Zie ook mijn orgastische posts van rond die tijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
Mykonos op 10?!? en die komt dan niet voorbij
![]()
quote:
ohquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eind vorig uur. Zie ook mijn orgastische posts van rond die tijd.
Ik vind Doves echt ondergewaardeerd. Leuke band, maar de dj's draaien die band veel te weinig.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
Even opgezocht wat ik heb ingezonden:
Doves - Kingdom Of Rust
Editors - Papillon
Kyteman - Sorry (live)
Loney, Dear - Airport Surroundings
Metric - Gimme Sympathy
Nee hoor, het is gewoon een prachtig ontroerend nummer.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn #1 is ook de #1 van deze lijst. Wat ben ik ook mainstream hè.
Vind ik ook hoor. Echt een schitterend nummer. Hoorde het voor het eerst ergens in februari, maar het raakt me nog altijd diep. Terecht!!quote:
Prachtig nummer inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eind vorig uur. Zie ook mijn orgastische posts van rond die tijd.
Ja waarom niet de live uitvoering? die was zoooo mooi....quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef ScottTracy het volgende:
Jammer dat hij niet de Lowlands uitvoering draait...
Editors - Papillon toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:57 schreef Timo20 het volgende:
Wat was nou #2?
Ah, ik dacht dat Editors #3 was??quote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Editors - Papillon toch?
#3 De Staat Fantastic Journey
#4 Muse Uprising
de rest ben ik even kwijt...
Nee, het was zoals ik net typte. De rest was volgens mij zo:quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:01 schreef ScottTracy het volgende:
De dag van Serious Request is aangebroken, dames en heren.
Ah okquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, het was zoals ik net typte. De rest was volgens mij zo:
#5 KoL Use Somebody
#6 Mando Diao Dance with Somebody
#7 AM Crying Lightning
#8 White Lies Farewell
#9 Moke Switch
#10 Fleet Foxes Mykonos
Lijkt me geen probleemquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:10 schreef Dichterbijer het volgende:
We moeten dit topic wel even vol krijgen voor 16 uur!!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42891752quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
De volledige lijst zal binnenkort wel op de 3voor12 site staan.
Ah, da's nog best hoog, ondanks dat ze nooooit worden gedraaid. Positiefquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
50. Zwart Licht - Vanaf Nu
moet normaal gezien nooit een probleem zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:10 schreef Dichterbijer het volgende:
We moeten dit topic wel even vol krijgen voor 16 uur!!
En Fakkelbrigade op 55.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, da's nog best hoog, ondanks dat ze nooooit worden gedraaid. Positief
Ook goed, relaxed nummer. En Jiggy zie ik nu ook nog hoger staan, en terecht. Dat nummer met Pete Philly was ook best een radiovriendelijk nummer, eigenlijk.quote:
Dat hoop ik tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef Waaghals2010 het volgende:
En komt die jaarmix nog als downloadje ook?
vast wel anders kan sirolf de steam wel rippenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef Waaghals2010 het volgende:
En komt die jaarmix nog als downloadje ook?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ga nog even tv kijken en dan naar bed... tot morgen
Ik ga het er toch op gokken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:05 schreef Sprouts het volgende:
Ik zou als noorderling morgen even een bezoekje brengen aan het Huis, maar ik zie er toch maar van af. Niet te doen met die sneeuwzooi.
Het nummer is redelijk te doen, maar ik had liever Editors of De Staat op 1 gezien.quote:
Als je 101 hebt op de digi-TV kan je 'm daarop instellen. Voor de rest is het nog een grote onbekende. De kans is nog het grootst op het Etalagekanaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:15 schreef Cee het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanavond weg moet en waarschijnlijk het begin van SR moet missen!
Maar nu is mijn vraag: op welke van de Ziggo info/etalage-kanalen (digitale tv) moet ik m'n dvr instellen?
hier niks aan de handquote:
Gezien de lucht zal er nog wel het e.e.a. gaan vallenquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:59 schreef themauster het volgende:
Goedemorgende 1e dag van SR is aangebroken
Vanmiddag om 16.00 gaat het los!
![]()
tot nu toen was het helder in de lucht maar de eerst donkere wolken doemen hier op dus of Groningen nog meer sneeuw krijgt? we zullen het zien!
gewoon gebruiken , live testenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
En de OP staat nu ook in 3FMFan. Het volgende topic zal er dus mee openen :-)
Mocht het te vroeg zijn, kan de TS de laatste oude nog uit de history halen.
Oh, tof! dat is wel mooi als zij er ook live verslag van doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Niks te vroeg... gewoon gebruiken omdat vandaag SR dag is
Btw. Ik begreep dat TV noord ook live verslag ging doen van de SR opening. Even in de gaten houden...
ik zal het per radio moeten doen, ziekenhuis aanbod is dramaquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Btw. Ik begreep dat TV noord ook live verslag ging doen van de SR opening. Even in de gaten houden...
Sterkte! Vrouw staat dus op knappen begrijp ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zal het per radio moeten doen, ziekenhuis aanbod is drama
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sterkte! Vrouw staat dus op knappen begrijp ik?
Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef morpheus_at_work het volgende:beetje hulp met opgang brengen
Sluit ik mij graag aan bij aanquote:
Kud! dat is slecht nieuwsquote:Ik hoor net op het nieuws dat er weer nieuwe sneeuwgebieden aankomen.. Niet gunstig voor bezoekersaantallen in Grunn...
101 tv live vanaf 16 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Dichterbijer het volgende:
het is het noorden deze week niet gegeven deze week om het stabiel te houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:37 schreef alors het volgende:
[..]
Sterkte ermee!
Ik hoor net op het nieuws dat er weer nieuwe sneeuwgebieden aankomen.. Niet gunstig voor bezoekersaantallen in Grunn...
wordt deze gegeven door zijn knuffel zangeresjequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:44 schreef Dichterbijer het volgende:
"Christmas Blowjob..." typisch Giel plaatje....
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Wahahah zetten ze de foto van de OUDE burgermeester in beeld
Sinds 1 aprilquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe lang is deze geen burgervader meer van Groningen ?
Regio FMquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
Heb ik het toch een half uurtje met Giel volgehouden. Kuthoer Lilly Allen = zap
Niet? uuhhm dat is wel jammerquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, die kan ik hier dus niet ontvangen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wehkamp doneert 50% van verkoopprijs van een geselecteerd aantal verkochte producten: http://www.wehkamp.nl/fit-mooi/serious-request-3-fm/C04_R0W/
Nu toch wel handig dat ze Land Rovers hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef -Hans- het volgende:
3FM auto's op de Grote markt, ole ole.
Erg verstandig iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu toch wel handig dat ze Land Rovers hebben
Gvd dat meen je niet?! Klote! Hier schijnt de zon nog, maar het begint wel wat grijzer te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef themauster het volgende:
Eerste sneeuw valt hier alweer in het noorden van de provincie Groningen
That's the spirit!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
Ondanks de sneeuw ga ik deze keer echt wel even bij het Huis kijken
Ze zijn nog nooit zo dichtbij geweestquote:
Topper!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
Ondanks de sneeuw ga ik deze keer echt wel even bij het Huis kijken
Vind het opzich wel leuke stukjes, maar dit duurt wel lang deze keer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:45 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het nu wel gehoord met Veldhuis en Kemper, er zit dus toch een grens aan het aantal KPM's (kut's per minuut)
Dan ben je een beetje laat denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zijn nog nooit zo dichtbij geweest
Ik ga niet vandaag verder hoor, maar even een andere keer. Een van de kerstdagen denk ik.
Ik snap je even nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje laat denk ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje laat denk ik
Na amper drie keer dat zaaditem in in de uitzending van Giel was 't al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:45 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het nu wel gehoord met Veldhuis en Kemper, er zit dus toch een grens aan het aantal KPM's (kut's per minuut)
Ja joh? Hehe, dat zou mooi dom zijn als ik daar dan eerste kerstdag vrolijk aan kom lopenquote:
Yup, ze eten twee weken niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja joh? Hehe, dat zou mooi dom zijn als ik daar dan eerste kerstdag vrolijk aan kom lopen
Ik meende dat ze dit jaar tot oudjaarsdag zouden doen
Ik denk dat de NS er alles aan doet om juist die trein op tijd te laten rijden, anders krijgen ze een en ander over zich heenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Zal de trein van de NS voor SR09 wel op tijd rijden? Hij staat gepland om te vertrekken om 12.51 vanaf Hilversum...
Goed puntquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik denk dat de NS er alles aan doet om juist die trein op tijd te laten rijden, anders krijgen ze een en ander over zich heen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef ScottTracy het volgende:
* ScottTracy wacht op Roel die een foto plaatst...
Oh ik dacht dat het een speciale SR-trein zou zijn, maar het is dus een normale dienstregelingtrein.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is de verkapte stop/intercity trein naar Groninge... dus 10 min langer onderweg dan de normale intercity
And all was well with the world...quote:
http://www.fix6.net/archi(...)9-streams-with-ipv6/quote:Every year in the Netherlands we have an event called “the glass house” by radio station 3FM to raise money for a charity.
This year the collected money will go to red cross foundation to help the fight against malaria!
This year the streams are reachable by IPv6. The IPv6 streams have an advantage over the regular stream because they have been upscaled to 3Mbit/s.
The streams are:
http://www.omroep.nl/live/ipv6/3fm_sr2009_main.asx
http://www.omroep.nl/live/ipv6/3fm_sr2009_brievenbus.asx
http://www.omroep.nl/live/ipv6/3fm_sr2009_cam1.asx
http://www.omroep.nl/live/ipv6/3fm_sr2009_djcam.asx
http://www.omroep.nl/live/ipv6/3fm_sr2009_buitenshot.asx
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef 3FMaster het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ach, je mag me gewoon 3FMaster noemen hoor
Erg tof maar 30 min was net ff wat te lang...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:32 schreef peeet1 het volgende:
gezongen jaaroverzicht van 30:07
veldhuis en kemper - volkomen kut @ 3fm giel 101tv
Het klopt dat ze het nog niet doen, hè?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Eerste stream info!
[..]
http://www.fix6.net/archi(...)9-streams-with-ipv6/
Ik pas gelijk de op ff aan
Opzich wel een goed planquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:46 schreef themauster het volgende:
Gaan we in het volgende topic al beginnen met SR in de titel?
Maar is dat niet wat te snel dan?quote:
Naja, dat kan niet. Pure emotie man.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:47 schreef themauster het volgende:
echt een vreselijk nummer dat Sorry
Mja, een topic wachten zou inderdaad ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar is dat niet wat te snel dan?
nee want op vrijdag gaat het niet zo snel hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat toch ook zo? Ik vind volgend topic [SR 09]?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |