Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wehkamp doneert 50% van verkoopprijs van een geselecteerd aantal verkochte producten: http://www.wehkamp.nl/fit-mooi/serious-request-3-fm/C04_R0W/
Nu toch wel handig dat ze Land Rovers hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef -Hans- het volgende:
3FM auto's op de Grote markt, ole ole.
Erg verstandig iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu toch wel handig dat ze Land Rovers hebben
Gvd dat meen je niet?! Klote! Hier schijnt de zon nog, maar het begint wel wat grijzer te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef themauster het volgende:
Eerste sneeuw valt hier alweer in het noorden van de provincie Groningen
That's the spirit!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
Ondanks de sneeuw ga ik deze keer echt wel even bij het Huis kijken
Ze zijn nog nooit zo dichtbij geweestquote:
Topper!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef The_Dean het volgende:
Ondanks de sneeuw ga ik deze keer echt wel even bij het Huis kijken
Vind het opzich wel leuke stukjes, maar dit duurt wel lang deze keer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:45 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het nu wel gehoord met Veldhuis en Kemper, er zit dus toch een grens aan het aantal KPM's (kut's per minuut)
Dan ben je een beetje laat denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zijn nog nooit zo dichtbij geweest
Ik ga niet vandaag verder hoor, maar even een andere keer. Een van de kerstdagen denk ik.
Ik snap je even nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje laat denk ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje laat denk ik
Na amper drie keer dat zaaditem in in de uitzending van Giel was 't al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:45 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het nu wel gehoord met Veldhuis en Kemper, er zit dus toch een grens aan het aantal KPM's (kut's per minuut)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |