Las het! wat een bak zeg, damn!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
Martiniplaza wordt zo ingericht als slaapzaal voor de mensen in Grunn die geen stroom hebben
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
Martiniplaza wordt zo ingericht als slaapzaal voor de mensen in Grunn die geen stroom hebben
Het is niet normaal hoe slecht het geregeld is , vorige keer ook al hier in de buurt electrahuisje in de fik en gelijk 50000 mensen zonder stroom, je zou denken dat het redundant is uitgevoerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
Juist! Liefde voor Roosbeefquote:
Ik hoop vanavond eerder in bed te liggen, elke slaap is meegenomen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik voel de spanning toenemen...
Pff, ze hebben 't wel te pakken daar in Groningen! Alles om aandacht te genereren voor SR!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
In Groningen zitten op dit moment 3000 huishoudens zonder stroom, sommige al sinds 5 uur vanmiddag wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt gaat niet echt vlugquote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoe slecht het geregeld is , vorige keer ook al hier in de buurt electrahuisje in de fik en gelijk 50000 mensen zonder stroom, je zou denken dat het redundant is uitgevoerd.
Slecht? Mwah. Zo vaak komt dit soort situaties niet voor. Dan is het dus een kosten-afweging. We kunnen blij zijn dat kabels onder de grond liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet normaal hoe slecht het geregeld is , vorige keer ook al hier in de buurt electrahuisje in de fik en gelijk 50000 mensen zonder stroom, je zou denken dat het redundant is uitgevoerd.
Death stond sowieso niet in de shortlist, van de White Lies stond Farewell to the Fairground erin...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
White Lies - Death en Franz Ferdinand - Ulysses staan bij mij heeeeeel hoog. Heb ze nog niet gehoord.
Het etenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat het eten of de collegas
Evacueren naar een stadion dat als slaapzaal is ingericht vind ik dan wel weer wat overdreven. Met een beetje kaarslicht is het prima thuis vertoeven, en met een extra deken moet thuis slapen ook prima mogelijk zijn...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
In Groningen zitten op dit moment 3000 huishoudens zonder stroom, sommige al sinds 5 uur vanmiddag wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt gaat niet echt vlug
Hier in de regio komt het regelmatig voor dat in verdeelhuisje iets aan de hand is, afgelopen jaar minimaal 10x de stroom eraf geweest.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slecht? Mwah. Zo vaak komt dit soort situaties niet voor. Dan is het dus een kosten-afweging. We kunnen blij zijn dat kabels onder de grond liggen.
Niet in de lijst?! belachelijk! ding is toch in 2009 uitgekomen / bekend geworden. Al is FTTF ook wel mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Death stond sowieso niet in de shortlist, van de White Lies stond Farewell to the Fairground erin...
Ik had liever To Lose My Life in de lijst.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Death stond sowieso niet in de shortlist, van de White Lies stond Farewell to the Fairground erin...
Damn, die is ook al zo tofquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had liever To Lose My Life in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |