Oh, dat is hetquote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee?Ik wil gewoon een klacht indienen.
Dat is jouw soort humor, om iemand "wildvreemde" te noemen, en het dan zelf te zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
LE - ZEN
Een wildvreemde. Hij is daarna doorgereden. Buurman had het gzien en heeft zijn kenteken genoteerd
Als je je voet op de grond had gezet was je zo tot stilstand gekomen maarja....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef Len93 het volgende:
[..]
Len reed met twintig door de straat, begint op 30m afstand te remmen, op 15m afstand reed ie nog steeds twintig, dus Len stuurt weg maar knalt dus met een slordige 17km tegen de buurmans linkervoorwiel aan.
Buurman heeft een kras, mijn voorbumper is links afgescheurd en hangt los.
Gaat me weer geld kosten.
maar daar zijn ze t gewend. toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat ze het in Oostenrijk wel kunnen, bij meer dan het 10voudige aan sneeuw.
Op de oprij laan van school moest ik ook al uitwijken voor een of andere flapdrol die op z'n bek ging met z'n opgevoerde scooter, kwam toen ook al overdwars te staan.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent ook een gevaar op wielen zeg
Alsof ik dat niet geprobeerd had.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je je voet op de grond had gezet was je zo tot stilstand gekomen maarja....
Joh, hier komt het ook bijna elk jaar terug.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Plums het volgende:
[..]
maar daar zijn ze t gewend. toch?
aaawquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha. Ik ben de weg kwijt volgens mijn moeder.
Pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Len93 het volgende:
[..]
Op de oprij laan van school moest ik ook al uitwijken voor een of andere flapdrol die op z'n bek ging met z'n opgevoerde scooter, kwam toen ook al overdwars te staan.
Sneeuw is het probleem niet, maar het geniale idee van de school om kokend water over de oprijlaan te gooien. >_<
[..]
Alsof ik dat niet geprobeerd had.
Dat valt echt wel meequote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Joh, hier komt het ook bijna elk jaar terug.
Koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Haha. Ik ben de weg kwijt volgens mijn moeder.
Als er iets is dat dom isquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef Len93 het volgende:
[..]
Op de oprij laan van school moest ik ook al uitwijken voor een of andere flapdrol die op z'n bek ging met z'n opgevoerde scooter, kwam toen ook al overdwars te staan.
Sneeuw is het probleem niet, maar het geniale idee van de school om kokend water over de oprijlaan te gooien. >_<
[..]
Alsof ik dat niet geprobeerd had.
Agh. Ze begon weer te zeiken over die koffer.quote:
Jeetje... ook niet netjes van jou... Maar dat gezeur maakt het ook niet beterquote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Ze begon weer te zeiken over die koffer.
Dus ik vraag heel netjes of ze weg wilt gaan en er gewoon een keer over op wilt houden.
En toen ging ze door.
En toen vertelde ik even een verhaaltje waar ongeveer 50% uit kanker bestond.
"Jij bent echt helemaal de weg kwijt![]()
"
Raar hè dat je dan zo'n reactie krijgt als je gaat lopen kankeren.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dus ik vraag heel netjes of ze weg wilt gaan en er gewoon een keer over op wilt houden.
En toen ging ze door.
"
Nee, ik was het niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is jouw soort humor, om iemand "wildvreemde" te noemen, en het dan zelf te zijn.
Nuja, dan moeten ze hier ook oefenen. En wat "technische storingen" betreft: in Oostenrijk hebben ze de techniek wel, hier sneeuwt het net zo goed, dat lijkt me makkelijk op te lossen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDenk dat ze Oostenrijk gewoon meer oefening gehad hebben. Ofzo. I dno.
Koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen ging ze door.
"
Ik scheld nooit met kanker. Maar ze kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje... ook niet netjes van jou... Maar dat gezeur maakt het ook niet beter!
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Raar hè dat je dan zo'n reactie krijgt als je gaat lopen kankeren.
Daar hebben ze eeecht geen ervaringquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeDenk dat ze Oostenrijk gewoon meer oefening gehad hebben. Ofzo. I dno.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Raar hè dat je dan zo'n reactie krijgt als je gaat lopen kankeren.
Ik weet 't.quote:
Ik snap het hele probleem ook niet zo. Maar ach.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
, mwah, zit wat in.
maar waar het over begon
koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen ging ze door.
"
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Straks lekker gezellig uit eten met mn ouders!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GEZELLIG.
Mooi moment om wat te vragen, want als ze eten in der mond heeft kan jij uitpraten
Succes en (try) to have funquote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Straks lekker gezellig uit eten met mn ouders!![]()
Ik ga heel lief doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GEZELLIG.
Mooi moment om wat te vragen, want als ze eten in der mond heeft kan jij uitpraten
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ga heel lief doen.Geen zin in ruzie in een restaurant.
Plus het risico dat ik straks naar huis mag gaan lopen.
Ja. Nergens op in gaan. Mening voor me houden. Aandachtig luisteren naar hun verhalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
.
Inderdaad. doe maar gewoon gedragen als een voorbeeldige dochter
Ik word hier zo moe van.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
GODVERDOMME IK HEB GEEN GEVOEL MEER IN MIJN BEEN.
Ik zou de ober versieren als ik jou wasquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Nergens op in gaan. Mening voor me houden. Aandachtig luisteren naar hun verhalen.![]()
Kan niet wachten gek.
Kun je miss nog je voordeel uit halenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Nergens op in gaan. Mening voor me houden. Aandachtig luisteren naar hun verhalen.![]()
Kan niet wachten gek.
WAT EEN KUT GRAPquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
Zou bijna jaloers wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan niet wachten gek.
Zou het niet doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou de ober versieren als ik jou was
No shitquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
Ergens heeft ze gelijk. En jij weet dat.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen ging ze door.
"
Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou de ober versieren als ik jou was
Een of andere 65+erquote:Op donderdag 17 december 2009 18:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Even checken wie Robert is.Heb steeds dezelfde gast aan de lijn als ik het restaurant bel.
Ze heeft gelijk? Ik moet een te kleine koffer meenemen zodra ik daar niks kan kopen enzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ergens heeft ze gelijk. En jij weet dat.
Gast. Die zelfspot hebben we nou ook wel weer gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
Nee ja in het begin ging het nog, en een slechte flauwe grap kan op z'n tijd, maar dit gaat zelfs de flauwe humor egel te verquote:
Nee. Wat betreft die koffer is het jouw goed recht. Maar je bent alsnog volkomen de weg kwijt.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk? Ik moet een te kleine koffer meenemen zodra ik daar niks kan kopen enzo?
Zeg dat je ook iets voor haar meeneemt ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk? Ik moet een te kleine koffer meenemen zodra ik daar niks kan kopen enzo?
PIquote:Op donderdag 17 december 2009 18:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ergens heeft ze gelijk. En jij weet dat.
Ik ben dat gezeik gewoon een beetje zat.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee. Wat betreft die koffer is het jouw goed recht. Maar je bent alsnog volkomen de weg kwijt.
Dat sowieso. Kerstcadeautjes kopen enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeg dat je ook iets voor haar meeneemt ofzo
Ik voel die liefdequote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Shit ik heb gezondigd. Ik begin rekening met je te houden
Hun koffer toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben dat gezeik gewoon een beetje zat.
Mijn koffer. Mijn vakantie. Mijn keus. Klaar.
Maar oké. Ja, ik ben de weg de laatste tijd een beetje kwijt.
Mijn moeder en ik hebben beiden 3 koffers. Mijn vader 4.quote:
hoe zit dat nou dan met die koffer?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben dat gezeik gewoon een beetje zat.
Mijn koffer. Mijn vakantie. Mijn keus. Klaar.
Maar oké. Ja, ik ben de weg de laatste tijd een beetje kwijt.
Voor een weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft 3 koffers. Mijn vader 4 en ik 3.
Mijn koffer dus.
En wat is dan precies het probleem?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft 3 koffers. Mijn vader 4 en ik 3.
Mijn koffer dus.
Ik heb een reistasquote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben beiden 3 koffers. Mijn vader 4.
Mijn koffer dus.
PUB SC [4792] Wat menig man niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe zit dat nou dan met die koffer?
Jezus Christus.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat is dan precies het probleem?_?
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
PUB SC [4792] Wat menig man niet...
Puberquote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ga niet met mijn ouders naar Londen.
Veel doorlees en scroll werk, terwijl ik ze op mn flikker kreeg voor fokken tijdens callsquote:
Kunnen ze daar niet iets permanents tegen doen? of blijft dat zo gaan tot je klaar bent met groeien?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef Len93 het volgende:
Overigens kom ik vanmiddag bij de dokter vandaan;
Uitgroei van bot - alweer - en vermoedelijk een ontstoken pees / knieschijf. >_<
Begin januari operatie, woepie.
Vertelquote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Veel doorlees en scroll werk, terwijl ik ze op mn flikker kreeg voor fokken tijdens calls
Jawelquote:
Ik zift muggen whehehe!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zulks een drama om een koffer
Ik heb geen idee, maar ben het dermate beu dat ik binnenkort een zaag uit de garage ga halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet iets permanents tegen doen? of blijft dat zo gaan tot je klaar bent met groeien?
Dat dusquote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zulks een drama om een koffer
Nou, dan ben je niet met de klant bezigquote:
Wees blij dat je naar Londen gaatquote:
Mag helemaal niet, of alleen tijdens het bellen?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou, dan ben je niet met de klant bezigMaar dat gaat nu al anderhalf jaar door. Is zon soort kringloop. Ik moet fok en msn afsluiten als ze me zien, ik open het weer even snel. Alleen vandaag een tactische plek gekozen qua mij niet kunnen spotten
Ik kan hier niet tegen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Ontkenningsfase, ik snap het schatje
Msn gans niet, en interwebzen mag tijdens call nietquote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mag helemaal niet, of alleen tijdens het bellen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat is zo'n sneeuwgevecht toch heerlijk! Ben kleddernat
En dan zaag je je andere been eraf?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ben het dermate beu dat ik binnenkort een zaag uit de garage ga halen.
Of boven z'n knieschijf.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan zaag je je andere been eraf?
dan ben je nog verder van huis
sneeuw is kutquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef tliciouz het volgende:
cyborg benen voor Len man.... dan kan die de wereld overnemen!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godverdomme wat fucking voorspelbaar.
Iemand moest 'm toch makenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godverdomme wat fucking voorspelbaar.
Dat is ook waarquote:
Heeft ze terug gejat van die Turkjesquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
cyborg benen voor Len man.... dan kan die de wereld overnemen!
Ookquote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Haar kut is kleddernat. Lees ik dat nou?
Waddan? heeft ze sneeuw in dr kut?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kevinquote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Praat erover met je oudertjes. Ze zullen je begrijpen als je rustig blijft en geen kanker zegtquote:
Ik wil best sneeuwgevecht met jou houden hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef tliciouz het volgende:
Technisch gezien...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik kruip eerst zo lekker onder de dekensquote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik wil best sneeuwgevecht met jou houden hoor
De kleine Turkjes zijn groot gewordenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal verdwenen van de straat.
Wees er maar blij meequote:
Kan iedereen alsjeblieft stoppen met doen alsof het mijn schuld is?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Praat erover met je oudertjes. Ze zullen je begrijpen als je rustig blijft en geen kanker zegt
Ik hoef morgen niet naar school.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee, allemaal modder en troep straks
op je bek gaan op de fiets
slippende auto's
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan iedereen alsjeblieft stoppen met doen alsof het mijn schuld is?
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kan iedereen alsjeblieft stoppen met de waarheid te vertellen?
Oh, je hebt het koud ehquote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kruip eerst zo lekker onder de dekens
Nou, die ontsteking zit in mijn geamputeerde been, daar doelde ik dus op.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry, 't ligt allemaal hierquote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Helmond ligt heul geen sneeuw.Klein beetje maar.
Maar ik heb goede hoop!
pro-tip: neem een agressie cursus, dat heeft mij geholpen. Ik sla nu 75% van de tijd minder door dan vroeger!quote:
Ze slaat niet, ze heeft last van hormonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 18:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
pro-tip: neem een agressie cursus, dat heeft mij geholpen. Ik sla nu 75% van de tijd minder door dan vroeger!
Mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
pro-tip: neem een agressie cursus, dat heeft mij geholpen. Ik sla nu 75% van de tijd minder door dan vroeger!
weljaa, ons aller schieganger heeft er weer ervaring meequote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
She's still youngquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden
Ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kom wel wat brengen met m'n sleetje
Second thatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weljaa, ons aller schieganger heeft er weer ervaring mee![]()
D:D:D:D:D:D
Nu nog een geloofwaardigheids cursus.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
EUY MOT IK JOU OP JE BEK STAMPE OF WAquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weljaa, ons aller schieganger heeft er weer ervaring mee![]()
D:D:D:D:D:D
GODVERDOMME IK STUUR JOUW APPLE EEN VIRUS HOOOR!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
EUY MOT IK JOU OP JE BEK STAMPE OF WA
Bwehehequote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nu nog een geloofwaardigheids cursus.
Ik zie mezelf al gaan, eerst een heel pad aanleggen voor de slee, en dan die sneeuw zo dumpenquote:
TERUG NAAR BOVEN KUT!! TAIKWANDO JONGUUUH!!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen idee, ben vandaag niet in de buurt van het station geweestquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef RenRen- het volgende:
OH SCHIEGANGER, hoe is de parkeergelegenheid bij het Centraal bij jou?
doorslaan = niet aanvallen in alle gevallen. Ook mijn scheld kannonades zijn erdoor verminderd.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze slaat niet, ze heeft last van hormonen.
kiektem gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is niet zo ver.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bwehehe
[..]
Ik zie mezelf al gaan, eerst een heel pad aanleggen voor de slee, en dan die sneeuw zo dumpen
Krav Magaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
TERUG NAAR BOVEN KUT!! TAIKWANDO JONGUUUH!!
KPN callcenter zit zonder stroom in Groningen wheehe!quote:
Je woont er, en blijkbaar kun je goed rijden, dus weet je vast ook wel hoe het zit met parkeren daarquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Geen idee, ben vandaag niet in de buurt van het station geweest
[..]
doorslaan = niet aanvallen in alle gevallen. Ook mijn scheld kannonades zijn erdoor verminderd.
KOM DANquote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
TERUG NAAR BOVEN KUT!! TAIKWANDO JONGUUUH!!
Je moet wel NKOTB kijken natuurlijk.quote:
Eerder met het feit dat ze haar zin niet krijgt denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je woont er, en blijkbaar kun je goed rijden, dus weet je vast ook wel hoe het zit met parkeren daar
Aan de haat aan haar ouders heeft het denk ik eerder te maken met hormonen en een beetje stress dan aan agressieaanvallen.
Dat is Michielosquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet wel NKOTB kijken natuurlijk.
[..]
Eerder met het feit dat ze haar zin niet krijgt denk ik.
Pubertijd heeft ook te maken met hormonenquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eerder met het feit dat ze haar zin niet krijgt denk ik.
Ik weet niet hoe het nu is, maar normaal is er sowieso voldoende ruimte op het station.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je woont er, en blijkbaar kun je goed rijden, dus weet je vast ook wel hoe het zit met parkeren daar
Aan de haat aan haar ouders heeft het denk ik eerder te maken met hormonen en een beetje stress dan aan agressieaanvallen.
Joah, dat ook. Maar je gaat toch geen ruzie maken om een koffer.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pubertijd heeft ook te maken met hormonen
Ik vroeg het ook in het algemeen, en niet nu. Dat weet je best.quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar normaal is er sowieso voldoende ruimte op het station.
meh op zo'n cursus leer je ook daar mee om te gaan. Ik moest erheen nadat ik mijn lerares de kanker in had gescholden totdat ze moest janken![]()
(maar dat is een lang verhaal, nu lijk ik schuldig maar het is van beide kanten.)
Jij hebt geen piemel.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JONGUH BAM. *piemel kletst tegen been*
Whehequote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JONGUH BAM. *piemel kletst tegen been*
Ik weet niet hoe erg het is ^_^quote:Op donderdag 17 december 2009 19:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook in het algemeen, en niet nu. Dat weet je best.![]()
Ze schreeuwt toch gewoon tegen haar ouders, heb ik ook weleens gedaan, care, hoef je niet gelijk mee op agressiecursus.
Ik werk hard zatquote:
ja, zeker, hoe sterk het verhaal ook is, er zijn altijd 2 kanten, de waarheid en niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is, maar normaal is er sowieso voldoende ruimte op het station.
meh op zo'n cursus leer je ook daar mee om te gaan. Ik moest erheen nadat ik mijn lerares de kanker in had gescholden totdat ze moest janken![]()
(maar dat is een lang verhaal, nu lijk ik schuldig maar het is van beide kanten.)
Jawel, zag hem paar dagen geleden.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe
Die is trouwens nooit op TV geweest ofwel?
Nee, maar die is fucking grappig.quote:
Nee, komt ie ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Whehe
Die is trouwens nooit op TV geweest ofwel?
Je ken ook je bijdehande bek houden, Jung.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, zeker, hoe sterk het verhaal ook is, er zijn altijd 2 kanten, de waarheid en niet.
Ging goed op die cursusquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je ken ook je bijdehande bek houden, Jung.
Hij heeft gewoon gelijk andersquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Och God, hij is er weer hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Of je grote bek.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ging goed op die cursus [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denk aan je hart gast.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nope, hij heeft geen gelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk anders
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Hyman het volgende:
Kevin, dat eerste nummer vind je vast leuk.
Je kan echt niets anders dan kankeren he? Achterlijk jong.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nope, hij heeft geen gelijk.
Je kan niet in mijn leven kijken, stop pretending like you can over het paard getilde idioot.
zal wel weer een heel schokkend verhaal achter zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zegt dat er twee kanten zijn, niet dat jij niet de waarheid vertelt.quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je kan niet in mijn leven kijken, stop pretending like you can over het paard getilde idioot.
Ik kanker niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan echt niets anders dan kankeren he? Achterlijk jong.
Je bedoelt jezelf?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Schieganger, crewbashen, 2 weken weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dit is geen agressie, als ik echt agressief ben scheld ik als een haagse ADO supporter tijdens een ADO-Feyenoord wedstrijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zegt dat er twee kanten zijn, niet dat jij niet de waarheid vertelt.
Gast, chill, denk aan je cursus.
OOOOH NOOOOOSSquote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee, dat is normaalquote:
Ze had gelijk, maar om nou zo te doenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah, dat ook. Maar je gaat toch geen ruzie maken om een koffer.
Toe maar wat ruig.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dit is geen agressie, als ik echt agressief ben scheld ik als een haagse ADO supporter tijdens een ADO-Feyenoord wedstrijd.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zegt dat er twee kanten zijn, niet dat jij niet de waarheid vertelt.
Gast, chill, denk aan je cursus.
Komt er ook een binnen vallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan echt niets anders dan kankeren he? Achterlijk jong.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dit is geen agressie, als ik echt agressief ben scheld ik als een haagse ADO supporter tijdens een ADO-Feyenoord wedstrijd.
Je bent er ook de 16e he? Dan kom je er wel achter dat dat niet zo is en dat ik meer mee heb gemaakt dan je nu denktquote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OOOOH NOOOOOSS
Tough shit brothaaa,
je lult poep jonge
Goede vergelijking, geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:
Hoezo gelijk? Wat boeit het nou hoe fucking je groot je koffer is. Wij hebben niet eens verschillende maten koffers.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze had gelijk, maar om nou zo te doen
Ik hoef je zielige verhalen niet te horen. Dan ga ik wel naar een R&P meet.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je bent er ook de 16e he? Dan kom je er wel achter dat dat niet zo is en dat ik meer mee heb gemaakt dan je nu denkt
Overmatig gebruik van kanker.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede vergelijking, geen idee waar je het over hebt
Volgens mij lees je trouwens niet wat er getikt wordt, want René tikte het niet zoals jij het opvat.quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hey Dennisquote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die een zin in het Nederlands beginnen, dan een paar interessante woordjes Engels tussendoor gooien, en weer in het Nederlands eindigen.![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM?
Jij komt echt heul gespannen over altijd bij mij. Meer als iemand die erg met zichzelf in de knoei zit. En dit nou niet meteen verkeerd opvatten.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Klopt, maar ze wil kerstkado's mee terugnemen, en als ze nu niet eens genoeg ruimte heeft om alles daarheen te krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoezo gelijk? Wat boeit het nou hoe fucking je groot je koffer is. Wij hebben niet eens verschillende maten koffers.Je gaat een weekend, geen jaar.
Nee, dat maakt het er leuker op dat het sneeuwtquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oké gast. Deel wat liefde uit. Het is bijna kerst. Het sneeuwt.
Mag ik haar koffer ook een kusje gevenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
KUSJES VOOR IEDEREEN! Ook voor Lau en haar koffer
Gast, je moest eens weten wat ik allemaal wel niet mee heb gemaakt in die 19 jaar dat ik er nu ben. Hoor je mij er zo over janken? Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je bent er ook de 16e he? Dan kom je er wel achter dat dat niet zo is en dat ik meer mee heb gemaakt dan je nu denkt
Het heeft niks met aandacht vragen te maken, er wordt hier een drama gemaakt over een zinnetje dat ik zeg, wie begint er dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hoef je zielige verhalen niet te horen. Dan ga ik wel naar een R&P meet.
Look at me, iedereen moet mij aandacht geven want ik heb het zo zwaar... mijn leven nohhh jullie stellen niets voor joh.
Pleur toch lekker een tyfus eind op
Iets met scrooge enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oké gast. Deel wat liefde uit. Het is bijna kerst. Het sneeuwt.
't valt te merken dat je een grote mond hebt? Natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het heeft niks met aandacht vragen te maken, er wordt hier een drama gemaakt over een zinnetje dat ik zeg, wie begint er dan?
En je hoeft geen shit aan te horen, want ik praat er niet over, maar het valt aan me te merken. Althans, dat is wat ik altijd hoor.
Ik jank er niet over, bij elk klein ding wat ik zeg komt SF er weer op af met zo'n kanker opmerking, en daar kan ik slecht tegenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, je moest eens weten wat ik allemaal wel niet mee heb gemaakt in die 19 jaar dat ik er nu ben. Hoor je mij er zo over janken? Nee.
QFTquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast, je moest eens weten wat ik allemaal wel niet mee heb gemaakt in die 19 jaar dat ik er nu ben. Hoor je mij er zo over janken? Nee.
Just for the record; Ik drukte je neus op de feiten, ik maakte geen drama. Die maakte je er zelf van. En je hebt het er zelf een beetje naar gemaakt, helaas voor jou, door elke keer te verkondigen dat je het leuk vindt om met mensen te fucken, om te liegen. Jammor maar helaasch.quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het heeft niks met aandacht vragen te maken, er wordt hier een drama gemaakt over een zinnetje dat ik zeg, wie begint er dan?
En je hoeft geen shit aan te horen, want ik praat er niet over, maar het valt aan me te merken. Althans, dat is wat ik altijd hoor.
Jij, rene zegt iets heel normaals en jij begint tof te doen....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een heel jaar kleding meeneemt. Als ik een weekend weg ben, neem ik 2 broeken mee en 2 truien. KLAAR! Genoeg ruimte in je koffer.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Klopt, maar ze wil kerstkado's mee terugnemen, en als ze nu niet eens genoeg ruimte heeft om alles daarheen te krijgen
Verder denk ik ook wel dat ze teveel meeneemt. Ik heb een week Spanje gedaan met handbagage
Kerel, alles wat iemand heeft mee gemaakt en er even over klaagt heb jij 100 x zo erg meegemaakt en dat moet je ook altijd melden.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik jank er niet over, bij elk klein ding wat ik zeg komt SF er weer op af met zo'n kanker opmerking, en daar kan ik slecht tegen
Doe nu niet, hij wil alleen dat je dat vraagtquote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij, rene zegt iets heel normaals en jij begint tof te doen....![]()
Het valt aan je te merken/dat mag je toch even uitleggen want het klinkt weer als poep.
Nee jij voelt je nogal behoorlijk snel aangesproken op dingen die niet eens persoonlijk bedoelt zijn. En je jankt er wel over. Ik heb je al vaker dingen zien plaatsen over je ''problemen''quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik jank er niet over, bij elk klein ding wat ik zeg komt SF er weer op af met zo'n kanker opmerking, en daar kan ik slecht tegen
Ow my gawdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://www.hyves.nl/actie/shithappens
Je vergeet het uitlokken tot vragen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een heel jaar kleding meeneemt. Als ik een weekend weg ben, neem ik 2 broeken mee en 2 truien. KLAAR! Genoeg ruimte in je koffer.
[..]
Kerel, alles wat iemand heeft mee gemaakt en er even over klaagt heb jij 100 x zo erg meegemaakt en dat moet je ook altijd melden.
Ja. Ik luister die mix die je postte, fucking koning gastquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mag ik haar koffer ook een kusje geven?
Shitfacequote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://www.hyves.nl/actie/shithappens
Oh wacht, hij deed liefquote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. Ik luister die mix die je postte, fucking koning gast
Desu?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die een zin in het Nederlands beginnen, dan een paar interessante woordjes Engels tussendoor gooien, en weer in het Nederlands eindigen.![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM?
HAHAHAquote:
moeten we nu al naar bed?quote:
Alles met seks is bah, toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou daar voor geen goud in rondlopen. Beetje met een pornoactrice op je shirt.
Jawel.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat toch niet daarin rondlopen
HAAAA JULLIE HEBBEN HETZELFDE SHIRTquote:Op donderdag 17 december 2009 19:22 schreef mstr het volgende:
TY, jij krijgt alle lof voor het shirt, terwijl ik hem gezien had en besteld, en toen jij pas
Krijg jij te weinig aandachtquote:Op donderdag 17 december 2009 19:22 schreef mstr het volgende:
TY, jij krijgt alle lof voor het shirt, terwijl ik hem gezien had en besteld, en toen jij pas
Ja, TY's schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
HAAAA JULLIE HEBBEN HETZELFDE SHIRT
Kom je op de meet, hebben jullie 'm beide aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:22 schreef mstr het volgende:
Doe je net als met wicky vroeger.quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:22 schreef mstr het volgende:
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Je houdt er van om mij te pesten
Dat was het idee inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kom je op de meet, hebben jullie 'm beide aan.
Oké.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe je net als met wicky vroeger.
SELLUFDUUUH.
Een dude op de middelbareschool ging flippen omdat ik dezelfde schoenen had. Hij heeft mij toen doodgestoken, maar heb het overleefd. Ik heb toen een cursus slachtofferzijn gedaan en dat kan ik nu erg goedquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Bee. het volgende:
[..]
Maar stiekem wilde je dat jij complimentjes kreeg over het shirt.
Haalt Lau ze door de warquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |