Dat gaan we dat nog ns doen dan. Deal?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Wij zijn nooit gaan poolenVind ik heel flauw. Doei.
Latahquote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaan we dat nog ns doen dan. Deal?
Laters iedereen![]()
Ik ken het.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef eucalyptus het volgende:
ik meen niet alles wat ik zeg mstr. technisch gezien meen ik slechts 8% van wat ik meen.
ja ik kan t toch niet, en hoef t ook niet te kunnen, maar t ging om t ideequote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaan we dat nog ns doen dan. Deal?
Laters iedereen![]()
Zeur dan ook niet lekker dingquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef Plums het volgende:
[..]
ja ik kan t toch niet, en hoef t ook niet te kunnen, maar t ging om t idee![]()
Nee, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar dat is +5 romantiekpoints jwz
Ik blijf maar hier door fokquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef Plums het volgende:
[..]
ja ik kan t toch niet, en hoef t ook niet te kunnen, maar t ging om t idee![]()
Ik kom toch niet genoeg boven die tafel uit, om fatsoenlijk te kunnen poolenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik blijf maar hier door fok
Dat ken je lerenMaar we zien wel ofzo
Toedels nu echt![]()
Kusjequote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry uwe koningin dat ik er naast zat.
Jawel, kan makkelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik kom toch niet genoeg boven die tafel uit, om fatsoenlijk te kunnen poolen
Hoie
De hoeveelste is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
YEah! Weer een oud klasgenootje die bezwangerd is 2 maanden geledenZucht... waar gaat het heen
Alsof het nog niet druk genoeg is in Nederlandquote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
YEah! Weer een oud klasgenootje die bezwangerd is 2 maanden geledenZucht... waar gaat het heen
wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
Nu je t zegt, heb 1 keer gepooled en dat lukte wel enigzins. Niet t poolen, maar de tafel qua hoogte enzoquote:
Failquote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:58 schreef Plums het volgende:
[..]
wtf![]()
[..]
Nu je t zegt, heb 1 keer gepooled en dat lukte wel enigzins. Niet t poolen, maar de tafel qua hoogte enzo![]()
Ik kan ook niet echt poolen, maar het is gewoon gezellig om te doen voor het uitgaan ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 18:58 schreef Plums het volgende:
[..]
wtf![]()
[..]
Nu je t zegt, heb 1 keer gepooled en dat lukte wel enigzins. Niet t poolen, maar de tafel qua hoogte enzo![]()
Poolen is wel tof. Vooral als je perongeluk de meest mooie stoten voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt poolen, maar het is gewoon gezellig om te doen voor het uitgaan ofzo
Om toch even een uurtje bezig te zijn
Ik en 2 vriendinnen waarmee ik toen was, werden heel boos aangekeken door een groepje oudere mannen die wilden poolen en wij stonden daar giebelend wat te kloten enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt poolen, maar het is gewoon gezellig om te doen voor het uitgaan ofzo
Om toch even een uurtje bezig te zijn
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Poolen is wel tof. Vooral als je perongeluk de meest mooie stoten voor elkaar krijgt
Och, de jongste van mijn generatie was 16 toen ze een kind baardequote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef mstr het volgende:
Ik visualiseerde een paar meisjes met zwangere buik
Doe maar niet.
Kel?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef mstr het volgende:
Ik visualiseerde een paar meisjes met zwangere buik
Doe maar niet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik en 2 vriendinnen waarmee ik toen was, werden heel boos aangekeken door een groepje oudere mannen die wilden poolen en wij stonden daar giebelend wat te kloten enzo
Ben je mal!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, de jongste van mijn generatie was 16 toen ze een kind baarde
Ik bied 14quote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och, de jongste van mijn generatie was 16 toen ze een kind baarde
Ik schoot afgelopen zaterdag bijna een bal in iemand z'n notenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of het presteert om hem van de tafel af te stoten
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Daniane het volgende:
All I want for Christmas is youuuuuuuuuuuuuur baby
Ik vorige keer bij iemand tussen z'n benen en die had het niet door.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik schoot afgelopen zaterdag bijna een bal in iemand z'n noten
Doe maar niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
iPod, anders had ik een fotosoep gemaakt
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vorige keer bij iemand tussen z'n benen en die had het niet door.
Dat geeft een leuk gezicht als jij die bal probeert op te rapen en dat meisje ineens om kijkt
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Het beeld voor me was al erg genoeg.
Alweer een songtekstquote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Daniane het volgende:
We gotta fight fight fight fight fight for this loveeeee.
zucht.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Alweer een songtekst?
Overigens, euj
Lamequote:
Fietskequote:
Wie gehtst es dir?quote:
gutte gutte und dir?quote:
Vakantie!quote:
Daarom plan ik ook nooit dingen, kan je er ook niet mee falen. Alleen faal je dan meestal met de dingen die je gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Backup aanzetten!
Douchen
PRJ - Mail sturen
Eten
MEDMAR - Pitch - Willen worden en hoe het gaan bereiken.
Koffer uitzoeken
Koffer inpakken
Reispapieren klaar leggen
Lijst maken wat allemaal voor school moet
Gtst
VID - Font Review
VID - Inscannen
IAD - Deelopdracht
Ik faal enorm hard met mijn planning.
Nee, als ik morgen zou gaan zou dat een ramp zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Daarom plan ik ook nooit dingen, kan je er ook niet mee falen. Alleen faal je dan meestal met de dingen die je gaat doenGa je morgen naar Londen?
Ik haat plannen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Daarom plan ik ook nooit dingen, kan je er ook niet mee falen. Alleen faal je dan meestal met de dingen die je gaat doenGa je morgen naar Londen?
Gewoon doen wat in je opkomtquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Net kerstcadeautjes uitgepakthihi.
Nu al?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef tliciouz het volgende:
En?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Same here, en in best erge matequote:Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef mstr het volgende:
[..]
En helaas gebeurd het daardoor ook wel eens dat ik iets vergeet
Ja ik had vet veel cadeautjes gekocht, kom ik bij jochem, aaaah tam mag ik ze uitpakken. Dat kan ik weer niet weerstaanquote:
Heel irritantquote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Same here, en in best erge mate
het mooiste cadeau is van mij he?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ja hij is zo mooi, roze met paars en blokjes. En er zat een hele toffe doek achtig iets bij!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het mooiste cadeau is van mij he?
Die krijg ik niet eens meer.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Onorgineel het volgende:
Ja leuk, ouders die je laatste bankafschriften in een keer bekijken
Heb ik ook, ik heb zo vaak van die stomme aankopenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Die krijg ik niet eens meer.
Lang leve het internetbankieren.
Al staat er ook altijd hooguit 200 euro op mn betaalrekening
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hij is zo mooi, roze met paars en blokjes. En er zat een hele toffe doek achtig iets bij!
Die afschriften kan je stopzetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Die krijg ik niet eens meer.
Lang leve het internetbankieren.
Al staat er ook altijd hooguit 200 euro op mn betaalrekening
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die afschriften kan je stopzetten?
Daar draait het ook om bij jou he ;')quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Is papierverspilling.
Nee. Ik gooide ze altijd ongeopend weg.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Daar draait het ook om bij jou he ;')
Ik moest er voor gaan betalen (of alleen aangeven? Weet het zo snel niet meer...) als ik ze nog wilde ontvangen, omdat ik internetbankieren hebquote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die afschriften kan je stopzetten?
Moet kunnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
hoi
Vandaag de hele dag in de stad gelopen in de kou![]()
Ik heb net kranten bezorgt in de kouquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
hoi
Vandaag de hele dag in de stad gelopen in de kou![]()
Maar wel geslaagd?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Heb er 7 uur over gedaan om cadeaus te vinden
Wtf.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Hyman het volgende:
Zo, een nieuw internet modem, eens kijken of internet nu niet uitvalt of trager wordt wanneer paps digitale tv kijkt.
Dat zou heel mooi zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
lach me dood als t daar niet aan ligt
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Hyman het volgende:
Zo, een nieuw internet modem, eens kijken of internet nu niet uitvalt of trager wordt wanneer paps digitale tv kijkt.
Titanic @ RTL5.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef TwyLight het volgende:
Pff ik ga eens ff lekker rustig een filmpje kijken
Nog nooit opquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Daniane het volgende:
Ik had echt lekkere chips in mijn kerstpakket jonge.
Kettle Chips ofzomet zeezout
megaaa lekker.
Op.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Kom je er even een paar brengen dan?
yeeey.grapjequote:
Beter lazert hier ook ff een halve meterquote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een mes er tussen zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
yeeey.grapje
omg mijn energydrank blikje was gevallen, zit er een dikke deuk in en krijg ik m nie ope. super.
Maar het is zo verrekte lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Even een mes er tussen zetten
En energydrank is slecht voor je (tanden).
Kloptquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Maar het is zo verrekte lekker
Kom je ook naar Groningen?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Oh Wauw.
Ik moet oprotten uit dit huis en snel een kamer zoeken.
Top.
Nee. Rotterdam of Utrecht wordt het dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom je ook naar Groningen?
Waarom moet je oprotten dan
blikopener.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Even een mes er tussen zetten
En energydrank is slecht voor je (tanden).
Oe... Mijn pa staat de laatste dagen ook op springen,quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Rotterdam of Utrecht wordt het dan.
Ik wilde mijn koffer van zolder halen.
En toen viel de stofzuiger om ()
En toen kwam mijn vader. Ben ik het halve huis doorgegooid richting mijn kamer en moest ik oprotten.
Topgezelligheid hier.
Poging 2. Ik wil mn koffer.
Wtf?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Oh Wauw.
Ik moet oprotten uit dit huis en snel een kamer zoeken.
Top.
We kunnen in Londen blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En toen kwam mijn vader. Ben ik het halve huis doorgegooid richting mijn kamer en moest ik oprotten.
Topgezelligheid hier.
wow ik dacht dat papa snel boos werdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Topgezelligheid hier.
Oh.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe... Mijn pa staat de laatste dagen ook op springen,! Maar hoe en wat hoeft niet op FOK verder hehehe, niet dat het heul erg is, maar gewoon.
Mijn vader heeft het ook druk op het werk !quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Renesite het volgende:
Mijn pa heeft het keidruk op het werk. Dus dat is waarom hij zo lullig doet. Pre kerst stress... whatever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet je ook op elkaar leggenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja niet dus. Want ik heb een facking klein koffertje.
Zit met alleen mn uggs al vol.
[ afbeelding ]
Breng spullen. In mijn tas past bijna heel PUB.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal is hij niet zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
wow ik dacht dat papa snel boos werd
maar blijkbaar niet.
Dan doe je die aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil mijn Australië koffer mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Breng spullen. In mijn tas past bijna heel PUB.
Hoe lang wilde je met je spullen gaan rondlopen?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil mijn Australië koffer mee.
Maar. Daar kan ik niet lang mee lopen.
[ afbeelding ]
Van treinstation naar hotel?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Hoe lang wilde je met je spullen gaan rondlopen?
miss borderline?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
Mag ik haar spreken? Dan ben ik enorm tactvol
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Van treinstation naar hotel?
Ik kan max 100 meter met die koffer lopen en dan heb ik een verlamd arm.
Om de 100 meter wisselen van armquote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Van treinstation naar hotel?
Ik kan max 100 meter met die koffer lopen en dan heb ik een verlamd arm.
Of dat natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 21:21 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Om de 100 meter wisselen van arm
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef KermitKikker het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mijn comeback willen meemaken;)
KermitdeFlikkerquote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef KermitKikker het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mijn comeback willen meemaken;)
Uhu. Kings Cross =)quote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En is Station London St Pancras ook gelijk aangesloten op de underground?
Wie is jou? Lau zeker?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef KermitKikker het volgende:
Jammer, maar hee volgens mij zag ik jou laatst in de starbucks op station utrecht
nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Dragonsfan13 het volgende:
hallo is het hier drukker dan in klaagbaak?????
Hoi. Wie ben jij, stel je voor, van wie ben je een kloon, heb je tieten zo ja: foto's.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Dragonsfan13 het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
InderdaadEven vergeten dat he thier geen msn is
Met jou erbij welquote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
InderdaadEven vergeten dat he thier geen msn is
Waar moet je koffer voor hebben dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Verdomme. Ik wil gewoon de koffer van mn pa.
Die zit tussen mijn Australië koffer en kleine koffer in.![]()
Even nog een keer vragen.
Ik ga dood.
Mag ik je spaargeld?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Verdomme. Ik wil gewoon de koffer van mn pa.
Die zit tussen mijn Australië koffer en kleine koffer in.![]()
Even nog een keer vragen.
Ik ga dood.
Ze wil graag haar Uggs naar Londen vervoeren.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Waar moet je koffer voor hebben dan?
Geen grote maar ook geen kleine.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Waar moet je koffer voor hebben dan?
Leenbaar?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef remmertjuh het volgende:
Ik heb een fucking dikke wollen trui uit mn pa's kast gejat
Wij gaan echt ziek opvallen in die trein. En het lulligste is dat die kaartjes nu 800 euro zijn, en wij nemen bagage mee voor 3 personenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Grote koffer dan maar.![]()
Vaders.
Lang leve vroegboekprijzen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Wij gaan echt ziek opvallen in die trein. En het lulligste is dat die kaartjes nu 800 euro zijn, en wij nemen bagage mee voor 3 personen
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik het koud
"Ik ga morgen naar Londen en jullie niet."quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lang leve vroegboekprijzen.
En alles wat ik mee wil nemen zit nog in de was.
En ik moet morgen mezelf pitchen voor 50 mensen.
Beetje gaan vertellen hoe goed ik ben.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
"Ik ga morgen naar Londen en jullie niet."
Ik lag net op m'n ouders kamer tv te kijken, daar was het echt dodelijk koudquote:
Die gast boven je heeft een grote dikke wollen trui die hij niet uit wil lenenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik lag net op m'n ouders kamer tv te kijken, daar was het echt dodelijk koud
Ja maar ik heb al een vestquote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Die gast boven je heeft een grote dikke wollen trui die hij niet uit wil lenen
Koopbaarquote:
Euj!quote:
met ?quote:
Dit dusquote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Pinkerton het volgende:
Sorry Lau, die was niet leuk
Vergeef je het me?
Oh! Dat vond ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer serieus best goed
(die je stuurde @ msn )
Stoute Pinkquote:
Vond het deuntje wel coolquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hij danst alleen niet zo ..niet-raar.
Dus ik luister alleen maar
Ssst.. 1 tegelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Probleem 1.
Nu probleem 2.
Nu naar 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi fiets, heb net me skullcandy opgehadquote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
WAT ZIJN DE PROBLEMEN DAN
Let maar op, probleem 1 was jij, dus over een paar min kan je niet meer postenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Terugbladeren, dan kunnen de redders in nood verderquote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nicequote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoi fiets, heb net me skullcandy opgehadHij stit me goed.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Let maar op, probleem 1 was jij, dus over een paar min kan je niet meer posten
probleem 2 was een vervanger vinden, maar volgens mij hebben we de perfecte persoon
Skullcandyquote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haaaiquote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hier ook renee!quote:
Ik wil morgen sneeuwdriftenquote:
ff foto maken!quote:
Nee dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Haaai
Ik heb ook skullcandy heur
edit: oja, dat wist je.,
Hier ook nietquote:
JA. dat had je tegen me verteld op msn.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat wist ik helemaal nietMaar ik heb hem gratis gekregen van fiets
Serious? Mijn geheugenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
JA. dat had je tegen me verteld op msn.
Dat je heb had gewonnen via de FP.
Remember..........?
Hoeft ook niet. Ik geloof je.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan het niet meer terug vinden in mn logs
VET!quote:
Toffe fotoquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Titanic
[/ik-kijk-het-echt-nie-hiet!]
Wie ?, de titanicquote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Boh. geak. ze vernielen de natuur.
bitches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |