Dat gaan we dat nog ns doen dan. Deal?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Wij zijn nooit gaan poolenVind ik heel flauw. Doei.
Latahquote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaan we dat nog ns doen dan. Deal?
Laters iedereen![]()
Ik ken het.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef eucalyptus het volgende:
ik meen niet alles wat ik zeg mstr. technisch gezien meen ik slechts 8% van wat ik meen.
ja ik kan t toch niet, en hoef t ook niet te kunnen, maar t ging om t ideequote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaan we dat nog ns doen dan. Deal?
Laters iedereen![]()
Zeur dan ook niet lekker dingquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef Plums het volgende:
[..]
ja ik kan t toch niet, en hoef t ook niet te kunnen, maar t ging om t idee![]()
Nee, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar dat is +5 romantiekpoints jwz
Ik blijf maar hier door fokquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef Plums het volgende:
[..]
ja ik kan t toch niet, en hoef t ook niet te kunnen, maar t ging om t idee![]()
Ik kom toch niet genoeg boven die tafel uit, om fatsoenlijk te kunnen poolenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik blijf maar hier door fok
Dat ken je lerenMaar we zien wel ofzo
Toedels nu echt![]()
Kusjequote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Sorry uwe koningin dat ik er naast zat.
Jawel, kan makkelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik kom toch niet genoeg boven die tafel uit, om fatsoenlijk te kunnen poolen
Hoie
De hoeveelste is dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
YEah! Weer een oud klasgenootje die bezwangerd is 2 maanden geledenZucht... waar gaat het heen
Alsof het nog niet druk genoeg is in Nederlandquote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
YEah! Weer een oud klasgenootje die bezwangerd is 2 maanden geledenZucht... waar gaat het heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |